В презентації описані вимоги до створення проєкту, розкриті етапи і види проєктів, а також організаційні форми роботи, характерні для різних видів проєктів.
Мініпроєкт – важливий мотиваційний чинник у реалізації компетентісного підходу до навчання
Номер слайду 2
Метод проєкту - це: сукупність прийомів, дій учнів в їх певній послідовності для досягнення поставленої мети вирішення проблеми, важливої для учнів і оформлених у вигляді кінцевого продукту
Номер слайду 3
Метод проєкту - це: ► одна із особистісно зорієнтованих технологій; ► спосіб організації самостійної діяльності учнів, яка направлена на розв’язання завдань проєкту; ► важливий чинник у реалізації компетентісного підходу до навчання; ► навчання вмінню знаходити рішення різноманітних проблем, які постійно виникають в житті людини, яка займає активну життєву позицію; ► виховання самостійної і відповідальної особистості, розвиток творчих і розумових здібностей.
Номер слайду 4
Мета застосування методу проєктів: ► підвищення мотивації навчання; ► розвиток критичного мислення; ► розвиток в учнів комунікативних навичок, умінь працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні ролі; ► орієнтування в інформаційному просторі; ► застосування знань на практиці; ► створення позитивної атмосфери.
Номер слайду 5
за кількістю навчальних предметів; за кількістю учасників; за характером контактів; за тематикою; за тривалістю. Класифікація проєктів:
Номер слайду 6
за кількістю навчальних предметів: ► монопредметні; ► міжпредметні; ► надпредметні Класифікація проєктів
Номер слайду 7
Класифікація проєктів за кількістю учасників: ► індивідуальні; ► групові (2-6осіб); ► колективні
Класифікація проєктів за тематикою: ► Рольові, ігрові проєкти передбачають виконання ігрових ролей (казкові, літературні герої,професійні ролі). ► Творчі проєкти (оформлення результату в вигляді дитячого свята,спектаклю, виставки малюнків). ► Інформаційні проєкти спрямовані на збір даних про предмет дослідження (кінцевий продукт – газета, альбом). ►Дослідницькі проєкти – діти досліджують, аналізують, а результати видають у вигляді звіту, газети, усного журналу. ► Практично орієнтовані проєкти відзначаються чітко визначеним із самого початку результатом діяльності учасників проєкту, який зорієнтований на соціальні інтереси самих учасників роботи.
Номер слайду 10
Класифікація проєктів за тривалістю: ► міні-проєкти (15-20хвилин) ► короткотривалі (від 1 до 5 уроків); ► середньої тривалості (до місяця); ► довготривалі (від одного до до кількох місяців).
Номер слайду 11
Що являють собою міні- проєкти для учнів? З точки зору учня – це можливість робити щось цікаве самостійно, в парі, в групі , в колективі. Це діяльність, яка дозволяє: проявити себе, спробувати свої сили, використати свої знання; направляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характер; принести користь, показати досягнутий результат
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Міні - проєкт з точки зору вчителя: Дозволяє навчати проєктуванню, тобто навчати: умінню готувати матеріал для проведення презентації: газета, свято, тематична міні-збірка, виставка малюнків фотоальбом, рольова гра. практичному застосуванню знань, умінь і навичок в різноманітних ситуаціях; Учитель в рамках проєкту: організатор, експерт, консультант, фасилітатор, координатор
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Етапи виконання проєкту «П’ять П»: проблема планування пошук продукт презентація
Номер слайду 16
інформаційні матеріали; теоретичне розв’язання проблеми, діюча модель, плакат, буклет, стіннівка, план дій, мультимедійна презентація тощо. Форми представлення міні-проєкту:
Номер слайду 17
Номер слайду 18
самостійність роботи над проєктом; повнота розкриття теми; оригінальність форми презентації проєкту; виразність виступу під час захисту проєкту; використання засобів наочності, технічних засобів. Критерії оцінювання:
Номер слайду 19
Презентація досвіду роботи вчителів
Номер слайду 20
II. Практична частина Міні-проєкт «Великодній кошик»