Розгляньте ілюстрації на с. 66. Що тут зображено? Як можуть бути пов’язані ці предмети? Прочитайте заголовок. Що означає слово міра? Доберіть до нього споріднені слова. Що можна вимірювати? Чи доводилося вам щось вимірювати? (напр., кількість чогось, відстань, довжину відрізка чи сторін фігури)Які одиниці вимірювання ви використовували?А як ви вимірюєте час? Як, на вашу думку, люди вимірювали час, коли не було годинників?Сьогодні ми про це дізнаємося. Робота з підручником, ст. 66 Підготовка до сприйняття твору
Робота з підручником, ст. 66 Міні- дискусія: чому первісній людині достатньо було приблизно вимірювати час, а сучасній людині треба знати точний час? Яку велику одиницю вимірювання часу придумали люди?Який період у давнину вважали початком року?Які міри часу ви знаєте?Як Сонце і Місяць допомогли людині вимірювати час?Навіщо потрібно вимірювати час?
Використані матеріалиhttps://www.e-litera.com.ua/intehrovanyi-pidruchnyk-dlia-2-klasu-ukrainska-mova-ta-chytannia-u-dvokh-chastynakh-ch-2/https://learningapps.org/display?v=pqc1gsr7k21https://learningapps.org/display?v=pnzowanna21https://learningapps.org/display?v=p3xu26awj21https://www.youtube.com/watch?v=Dx. S_d. V9 T55 Uhttps://www.e-litera.com.ua/robochyi-zoshyt-z-ukrainskoi-movy-ta-chytannia-2-klas-ch-1