Його ім`я згадується доволі часто в історії авіації, однак мало хто говорить про його українське походження Народився в Києві, 29 травня 1889 року, в сім`ї відомого на той час психіатра, психолога, педагога, професора Київського університету Св. Володимира Івана Сікорського . У 12 років сконструював свою першу модель гелікоптера із гумовим моторчиком.
Коли його родина мандрувала Європою улітку 1908 року, Ігор дізнався про успішні польоти братів Райт та познайомився з європейськими винахідниками, які також були охоплені ідеєю винаходу досконалої повітряної машини. В травні 1909 року, Сікорський береться за будівництво гелікоптера. Саме тоді він організовує та очолює студентську авіаційну спільноту при Київському політехнічному інституті, члени якої допомагали йому у здійсненні задуму Брати Райт
Перший політ вони здійснили 3 червня 1910 року. Літак піднявся на висоту 180 метрів, встановивши, тим самим, всеросійський рекорд. Далі ним були сконструйовані моделі С-3, С-4 та С-5. Остання, що мала двигун потужністю 5- к.с., перевершувала своїх попередників розмірами та потужністю. Вона була здатна злетіти вгору на 450 м і триматися в повітрі цілу годину. Саме на ній Сікорський здав екзамен на звання пілота і встановив чотири рекорди. Цей літак вже міг піднімати не лише пілотів, але й пасажирів.
у березні 1913 році завод , на якому працював Сікорський випустив модель С-21, котра пізніше отримала назву «Гранд». Цей аероплан мав чотири мотори, місця для пілотів та пасажирів, та ще, крім того, передбачав можливість ремонту в повітрі. Після повітряних випробувань 13 травня 1913 року Сікорський здобув світову славу конструктора багатомоторних аеропланів.
в грудні 1913 року був сконструйований «Ілля Муромець». Він також мав чотири двигуни, і вже був більше пристосований для військових потреб: збудований з дерева, але вкритий сталлю для захисту від куль; міг піднімати екіпаж до 10 чоловік, а також близько 780 кг бомб, 8 кулеметів «Максим».
Всього Сікорським було збудовано протягом 1909 -1917 р.р. близько двадцяти п’яти базових моделей літаків та ще безліч їх модифікацій, два гелікоптери, один авіадвигун та ще троє аеросаней. Сікорський провів 53 роки (більшу частину з 83-х років свого життя) в Америці, але не емігрував туди з Росії, а виїхав майже одразу після Жовтневої революції до Франції
Після модернізації та обладнання цього вертольота потужним двигуном у 180 кінських сил він у двох модифікаціях – YR-4A та YR-4B – випускався і використовувався військами до кінця війни не лише у США, а й у Великій Британії. А на початку 1944 року вертольотчики в надзвичайно важких погодних умовах уперше в історії взяли участь в операції з урятування моряків з американського есмінця «Тернер» -
фірма Сікорського виграє конкурентну боротьбу і стає визнаним лідером не лише американського, а й світового ринку. Її гелікоптери широко використовуються в армії, береговій охороні та цивільному житті. Особливо ефективні вони в пошуково-рятувальних та санітарних роботах. Це повністю відповідає погляду на цю техніку самого конструктора: саме рятування людей, а не участь у бойових діях вважав Ігор Сікорський головним завданням вертольотів.
Величезним успіхом компанії стала розробка гелікоптера S-55, який випускався понад 12 років не лише в США, а й, за ліцензіями, у Великій Британії, Франції та Японії. Саме ця машина Сікорського стала першим в історії авіації гвинтокрилом, який у 1952 році здійснив трансатлантичний переліт.