Його ім`я згадується доволі часто в історії авіації, однак мало хто говорить про його українське походження Народився в Києві, 29 травня 1889 року, в сім`ї відомого на той час психіатра, психолога, педагога, професора Київського університету Св. Володимира Івана Сікорського . У 12 років сконструював свою першу модель гелікоптера із гумовим моторчиком.
Номер слайду 3
Коли його родина мандрувала Європою улітку 1908 року, Ігор дізнався про успішні польоти братів Райт та познайомився з європейськими винахідниками, які також були охоплені ідеєю винаходу досконалої повітряної машини. В травні 1909 року, Сікорський береться за будівництво гелікоптера. Саме тоді він організовує та очолює студентську авіаційну спільноту при Київському політехнічному інституті, члени якої допомагали йому у здійсненні задуму Брати Райт
Номер слайду 4
Перший політ вони здійснили 3 червня 1910 року. Літак піднявся на висоту 180 метрів, встановивши, тим самим, всеросійський рекорд. Далі ним були сконструйовані моделі С-3, С-4 та С-5. Остання, що мала двигун потужністю 5- к.с., перевершувала своїх попередників розмірами та потужністю. Вона була здатна злетіти вгору на 450 м і триматися в повітрі цілу годину. Саме на ній Сікорський здав екзамен на звання пілота і встановив чотири рекорди. Цей літак вже міг піднімати не лише пілотів, але й пасажирів.
Номер слайду 5
Модернізована модель С-6 з двигуном "Argus" потужністю 100 кінських сил та кабіною на три місця отримала Велику золоту медаль на виставці повітроплавання. На ній Сікорський встановив світовий рекорд на швидкість, при цьому маючи на борту двох пасажирів.
Номер слайду 6
у березні 1913 році завод , на якому працював Сікорський випустив модель С-21, котра пізніше отримала назву «Гранд». Цей аероплан мав чотири мотори, місця для пілотів та пасажирів, та ще, крім того, передбачав можливість ремонту в повітрі. Після повітряних випробувань 13 травня 1913 року Сікорський здобув світову славу конструктора багатомоторних аеропланів.
Номер слайду 7
в грудні 1913 року був сконструйований «Ілля Муромець». Він також мав чотири двигуни, і вже був більше пристосований для військових потреб: збудований з дерева, але вкритий сталлю для захисту від куль; міг піднімати екіпаж до 10 чоловік, а також близько 780 кг бомб, 8 кулеметів «Максим».
Номер слайду 8
Всього Сікорським було збудовано протягом 1909 -1917 р.р. близько двадцяти п’яти базових моделей літаків та ще безліч їх модифікацій, два гелікоптери, один авіадвигун та ще троє аеросаней. Сікорський провів 53 роки (більшу частину з 83-х років свого життя) в Америці, але не емігрував туди з Росії, а виїхав майже одразу після Жовтневої революції до Франції
Номер слайду 9
Ігор Сікорський став дипломованим льотчиком, одним з перших в світі (1911) Емігрувавши в Нью-Йорк він перших 4 роки заробляв викладанням математики У 1923 році він заснував авіаційну фірму «Sikorsky Aero Engineering Corporation», де зайняв посаду президента.
Номер слайду 10
у вересні 1939 року конструктор сам узявся провести випробування експериментального вертольота VS-300 (S-46). Робота над цим вертольотом забезпечила й створення гвинтокрила XR-4 (VS-316), який успішно пройшов усі випробування і був прийнятий у 1942 році на озброєння армією США.
Номер слайду 11
Після модернізації та обладнання цього вертольота потужним двигуном у 180 кінських сил він у двох модифікаціях – YR-4A та YR-4B – випускався і використовувався військами до кінця війни не лише у США, а й у Великій Британії. А на початку 1944 року вертольотчики в надзвичайно важких погодних умовах уперше в історії взяли участь в операції з урятування моряків з американського есмінця «Тернер» -
Номер слайду 12
фірма Сікорського виграє конкурентну боротьбу і стає визнаним лідером не лише американського, а й світового ринку. Її гелікоптери широко використовуються в армії, береговій охороні та цивільному житті. Особливо ефективні вони в пошуково-рятувальних та санітарних роботах. Це повністю відповідає погляду на цю техніку самого конструктора: саме рятування людей, а не участь у бойових діях вважав Ігор Сікорський головним завданням вертольотів.
Номер слайду 13
Величезним успіхом компанії стала розробка гелікоптера S-55, який випускався понад 12 років не лише в США, а й, за ліцензіями, у Великій Британії, Франції та Японії. Саме ця машина Сікорського стала першим в історії авіації гвинтокрилом, який у 1952 році здійснив трансатлантичний переліт.
Номер слайду 14
Машинам фірми Сікорського належала більшість світових рекордів, у тому числі абсолютних. Корпорація Sikorsky Aircraft посіла одне з чільних місць у світовому вертольотобудуванні й по праву займає його до сьогодні.