Мета уроку: - Закріпити знання учнів по даній темі; - Розглянути приклади, пов'язані зі множенням і діленням раціональних чисел; - Підготувати учнів до контрольної роботи. Цілі уроку: Навчальні:- активізувати знання учнів про множення і ділення раціональних чисел; вміння виконувати приклади на всі дії з раціональними числами; вміння розв’язувати розрахункові задачі, використовуючи властивості множення і ділення раціональних чисел;- систематизувати та узагальнити навчальні досягнення учнів даній темі, та вміння застосовувати їх до розв’язування задач і використання під час формування математичних компетенцій учнів. Розвивальні:- розвивати увагу, мислення, пам’ять, культуру математичного мовлення;- вміння і навички розв’язування задач, оформлення завдань;- вміння працювати самостійно, вміння спілкуватися, допомагати іншим, оцінювати свої дії та дії інших учнів;- продовжити розвивати загальнонавчальні навички;- сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти й саморозвитку, продуктивної творчої діяльності;Виховні:- виховувати працьовитість,уважність, самостійність, кмітливість, дисциплінованість, охайність, самокритичність. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.
Перевірка домашнього завдання {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Сторінка. Номер завдання. Правильна відповідь (за кожне правильно виконане завдання 4 бали)ст. 231№ 1350 В-дь: 1) 𝑥 = 36; 2) 𝑥 = – 0,2; 3) 𝑥 = 0.ст. 231№ 1352 (1)В-дь: -15 ·( 𝟐𝟒𝟓 + (−𝟏𝟑𝟗)) = -15 · −𝟕𝟓=21ст. 232№ 1356 Відповідь: -3 : (−𝟏𝟏𝟔) + 𝟗𝟖𝟒 = 𝐱𝟓 , 𝑥 = 362,5ст. 233№ 1363 В-дь: 𝐱𝟐+𝐱𝟒=−𝟏𝟖; 3𝑥 = 72; 𝑥= – 24. Оленка задумала число – 24.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Сторінка. Номер завдання. Правильна відповідь (за кожне правильно виконане завдання 4 бали)ст. 231№ 1350 В-дь: 1) 𝑥 = 36; 2) 𝑥 = – 0,2; 3) 𝑥 = 0.ст. 231№ 1352 (1)ст. 232№ 1356ст. 233№ 1363
Взаємоопитування. Перелік орієнтованих запитань. Як додати два від’ємних числа?Як знайти суму додатного і від’ємного чисел?Як від одного раціонального числа відняти друге?Як розкрити дужки перед якими стоїть знак «-»?Як розкрити дужки перед якими стоїть знак «+»?Яким числом є квадрат від’ємного числа? А куб від’ємного числа?
Виконати дії:–3,6 · 0,8 – 3,6 · 0,2 –4,8 · 0,3 – 4,8 · 0,7 –2,9 · 0,6 – 2,9 · 0,4 І група ІІ група ІІІ група (Учні об’єднуються у 3 групи)ВідповідьІ група –3,6 · 0,8 – 3,6 · 0,2 = –3,6 (0,8 + 0,2) = –3,6 · 1 = –3,6ІІ група –4,8 · 0,3 – 4,8 · 0,7 = –4,8 (0,3 + 0,7) = –4,8 · 1 = –4,8ІІІ група –2,9 · 0,6 – 2,9 · 0,4 = –2,9 (0,6 + 0,4) = –2,9 · 1 = –2,9
Розв’язати рівняння:–3 · ( х –2) = –15 –3 · ( х –5) = –18 –3 · ( х –6) = –21 І група ІІ група ІІІ група Відповідь І група ІІ група ІІІ група –3 · ( х –2) = –15 –3 · ( х –5) = –18 –3 · ( х –6) = –21х –2 = –15 : (–3) х –5 = –18 : (–3) х –6= –21: (–3)х –2 = 5 х –5 = 6 х –6 = 7х = 7 х = 11 х = 13
1. Підсумок уроку. Виставлення оцінок Домашня робота. Рефлексія1. Як ви оцінюєте свою роботу в групі?2. Які завдання виявилися складними? Чому?3. Яким питанням слід приділити більше уваги?Повт §30 – §35. Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. Математика: Підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – К.: Освіта, 2014 Виконати тестові завдання
Виконати тестові завдання1. Чому дорівнює сума чисел -3,7 і 7,3?а) 11; б) -11; в) -3,6; г) 3,6.2. Чому дорівнює добуток чисел 0,4 і -5,5? а) -2,2; б) 22; в) 2,2; г)-22.3. Розв'яжіть рівняння 4х = -200.а) 50; б) 0,02; в)-0,02; г)-50.4. Чому дорівнює квадрат числа -0,6?а) 3,6; б) -3,6; в) 0,36; г)-0,36.5. Чому дорівнює куб числа -0,3?а) -0,027; б) 0,027; в) -0,27; г) 0,27.6. Обчисліть -2,3 · 4,6 + 5,4 · (-2,3).а) 27,63; б) -23; в) 63; г) -6,93.7. Який знак треба поставити замість зірочки у виразі (-3)3 * (-3)2?а) «>»; б) «<»; в) «=»; г) «≥».8. Знайдіть корені рівняння |х – 5| = 3.а) -5 і 3; б) 0 і 3; в) 2 і 8; г) 0 і 5.9. Обчисліть добуток -1,11 · 0.а) 1,11; б) -0,111; в) -11,1; г) 0.10. Обчисліть значення виразу 0,75ху, якщо х = -14, у = -13.а) 13,65; б) -13,65; в)-136,5; г) 136,5.