Презентація "Множення і ділення раціональних чисел"

Про матеріал
Презентація "Множення і ділення раціональних чисел", урок - повторення навчального матеріалу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку «Множення і ділення раціональних чисел». Розв’язування задач. Розум полягає не лише в знаннях, але  й у вмінні застосовувати ці знання. Арістотель Бігдаш В. Ю. вчитель математики Полонської ЗОШ І-ІІ ст. №6

Номер слайду 2

Мета уроку: - Закріпити знання учнів по даній темі; - Розглянути приклади, пов'язані зі множенням і діленням раціональних чисел; - Підготувати учнів до контрольної роботи. Цілі уроку: Навчальні:- активізувати знання учнів про множення і ділення раціональних чисел; вміння виконувати приклади на всі дії з раціональними числами; вміння розв’язувати розрахункові задачі, використовуючи властивості множення і ділення раціональних чисел;- систематизувати та узагальнити навчальні досягнення учнів даній темі, та вміння застосовувати їх до розв’язування задач і використання під час формування математичних компетенцій учнів. Розвивальні:- розвивати увагу, мислення, пам’ять, культуру математичного мовлення;- вміння і навички розв’язування задач, оформлення завдань;- вміння працювати самостійно, вміння спілкуватися, допомагати іншим, оцінювати свої дії та дії інших учнів;- продовжити розвивати загальнонавчальні навички;- сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти й саморозвитку, продуктивної творчої діяльності;Виховні:- виховувати працьовитість,уважність, самостійність, кмітливість, дисциплінованість, охайність, самокритичність. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

Номер слайду 3

І. Організаційний момент Девіз уроку: Розум полягає не лише в знаннях, але  й у вмінні застосовувати ці знання. Арістотель

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Сторінка. Номер завдання. Правильна відповідь (за кожне правильно виконане завдання 4 бали)ст. 231№ 1350 В-дь: 1) 𝑥 = 36; 2) 𝑥 = – 0,2; 3) 𝑥 = 0.ст. 231№ 1352 (1)В-дь: -15 ·( 𝟐𝟒𝟓 + (−𝟏𝟑𝟗)) = -15 · −𝟕𝟓=21ст. 232№ 1356 Відповідь: -3 : (−𝟏𝟏𝟔) + 𝟗𝟖𝟒 = 𝐱𝟓 , 𝑥 = 362,5ст. 233№ 1363 В-дь: 𝐱𝟐+𝐱𝟒=−𝟏𝟖; 3𝑥 = 72; 𝑥= – 24. Оленка задумала число – 24.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Сторінка. Номер завдання. Правильна відповідь (за кожне правильно виконане завдання 4 бали)ст. 231№ 1350 В-дь: 1) 𝑥 = 36; 2) 𝑥 = – 0,2; 3) 𝑥 = 0.ст. 231№ 1352 (1)ст. 232№ 1356ст. 233№ 1363

Номер слайду 5

Мужність проти краси. Взаємоопитування

Номер слайду 6

Взаємоопитування. Перелік орієнтованих запитань. Як додати два від’ємних числа?Як знайти суму додатного і від’ємного чисел?Як від одного раціонального числа відняти друге?Як розкрити дужки перед якими стоїть знак «-»?Як розкрити дужки перед якими стоїть знак «+»?Яким числом є квадрат від’ємного числа? А куб від’ємного числа?

Номер слайду 7

Асоціативний кущ. Відповідь починаємо зі слова «добуток»

Номер слайду 8

Асоціативний кущ. Відповідь починаємо зі слова «частка»

Номер слайду 9

Гра. Вірю – Не вірю Чи вірите ви, що: Сума двох протилежних чисел дорівнює нулю?Карусель запитань від вчителя

Номер слайду 10

Чи вірите ви, що: Добуток чисел від –13 до 13 дорівнює нулю?

Номер слайду 11

Чи вірите ви, що: Добуток двох невід’ємних чисел більший 0?

Номер слайду 12

Чи вірите ви, що: Добуток двох недодатних чисел ≥ 0?

Номер слайду 13

Чи вірите ви, що: Всі раціональні числа можна множити і ділити?

Номер слайду 14

Чи вірите ви, що: Частка від ділення двох однакових раціональних чисел, відмінних від 0, дорівнює –1?

Номер слайду 15

ІІІ. Розв’язування вправ. Усна розминка

Номер слайду 16

Чому дорівнює сума чисел –2,5 і 5,5?А) 3; Б) –3; В) 8; Г) –8. Відповідь. А) 3

Номер слайду 17

Чому дорівнює добуток чисел 1,1 і –11?А) –121; Б) –1,21; В) –12,1; Г) 12,1. Відповідь. В) –12,1

Номер слайду 18

Розв’яжіть рівняння 5х = –100 А) 20; Б) –95; В) –20; Г) –500. Відповідь. В) –20

Номер слайду 19

Чому дорівнює квадрат числа –0,7?А) 4,9; Б) –4,9; В) 0,49; Г) –0,49. Відповідь. В) 0,49

Номер слайду 20

Чому дорівнює куб числа –0,2?А) 0,08; Б) 0,008; В) –0,008; Г) –0,08. Відповідь В) -0,008

Номер слайду 21

Який знак треба поставити замість зірочки у записі (–2)3 * (–2)2?А) “ > ”; Б) “ < ”; В) “ = “; Г) “ ≥ “. Відповідь. Б) “ < ”

Номер слайду 22

Естафета (учні об’єднуються у 2 групи)Письмові вправи. Мужність проти краси

Номер слайду 23

Заповнити таблицюa- 16 7- 401,2b- 2- 7856abab a- 16 7- 401,2b- 2- 7856ab. Мужні Красиві

Номер слайду 24

Заповнити таблицю Перевіркаa- 16 7- 401,2b- 2- 78-56−𝟏𝟕ab32–49320–7,2𝟐𝟒𝟗ab 8–10,50–0,22a- 16 7- 401,2b- 2- 78-56ab32–49320–7,28–10,50–0,22 Мужні Красиві

Номер слайду 25

Виконати дії:–3,6 · 0,8 – 3,6 · 0,2 –4,8 · 0,3 – 4,8 · 0,7 –2,9 · 0,6 – 2,9 · 0,4 І група ІІ група ІІІ група (Учні об’єднуються у 3 групи)ВідповідьІ група –3,6 · 0,8 – 3,6 · 0,2 = –3,6 (0,8 + 0,2) = –3,6 · 1 = –3,6ІІ група –4,8 · 0,3 – 4,8 · 0,7 = –4,8 (0,3 + 0,7) = –4,8 · 1 = –4,8ІІІ група –2,9 · 0,6 – 2,9 · 0,4 = –2,9 (0,6 + 0,4) = –2,9 · 1 = –2,9

Номер слайду 26

Розв’язати рівняння:–3 · ( х –2) = –15 –3 · ( х –5) = –18 –3 · ( х –6) = –21 І група ІІ група ІІІ група Відповідь І група ІІ група ІІІ група –3 · ( х –2) = –15 –3 · ( х –5) = –18 –3 · ( х –6) = –21х –2 = –15 : (–3) х –5 = –18 : (–3) х –6= –21: (–3)х –2 = 5 х –5 = 6 х –6 = 7х = 7 х = 11 х = 13

Номер слайду 27

Робота в парах 

Номер слайду 28

ІV. Самостійна робота із взаємоперевіркою

Номер слайду 29

ІV. Самостійна робота. Взаємоперевірка 1212122a+6-4a +8= -2a +145b+20-3b+15=2b+353(т -2п +3к)2(т -2п + 6к)-4 : ( - 0,64) = 3,6-8 : ( - 0,87) = 𝟗𝟏𝟑𝟒𝟑  

Номер слайду 30

1. Підсумок уроку. Виставлення оцінок Домашня робота. Рефлексія1. Як ви оцінюєте свою роботу в групі?2. Які завдання виявилися складними? Чому?3. Яким питанням слід приділити більше уваги?Повт §30 – §35. Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. Математика: Підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – К.: Освіта, 2014 Виконати тестові завдання

Номер слайду 31

Виконати тестові завдання1. Чому дорівнює сума чисел -3,7 і 7,3?а) 11; б) -11; в) -3,6; г) 3,6.2. Чому дорівнює добуток чисел 0,4 і -5,5? а) -2,2; б) 22; в) 2,2; г)-22.3. Розв'яжіть рівняння 4х = -200.а) 50; б) 0,02; в)-0,02; г)-50.4. Чому дорівнює квадрат числа -0,6?а) 3,6; б) -3,6; в) 0,36; г)-0,36.5. Чому дорівнює куб числа -0,3?а) -0,027; б) 0,027; в) -0,27; г) 0,27.6. Обчисліть -2,3 · 4,6 + 5,4 · (-2,3).а) 27,63; б) -23; в) 63; г) -6,93.7. Який знак треба поставити замість зірочки у виразі (-3)3 * (-3)2?а) «>»; б) «<»; в) «=»; г) «≥».8. Знайдіть корені рівняння |х – 5| = 3.а) -5 і 3; б) 0 і 3; в) 2 і 8; г) 0 і 5.9. Обчисліть добуток -1,11 · 0.а) 1,11; б) -0,111; в) -11,1; г) 0.10. Обчисліть значення виразу 0,75ху, якщо х = -14, у = -13.а) 13,65; б) -13,65; в)-136,5; г) 136,5.

Номер слайду 32

Дякую за працю!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Герасименко Ірина Володимирівна
    Змістовна презентація. Можна використати на кількох уроках.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мазур Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 жовтня 2020
Переглядів
7551
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку