Урок - узагальнення "Дії над раціональними числами"

Про матеріал
Цікавий урок з математики 6 клас на тему "Дії над раціональними числами". Гра "Спорт і математика"
Перегляд файлу

Математика 6 клас

Тема: Дії над раціональними числами

Мета:

- навчальна: вдосконалити та перевірити знання та навички за допомогою розв’язування цікавих вправ.

- розвивальна: розвивати творчі здібності учнів, пам’ять та уважність;

- виховна: виховувати повагу до себе та до інших.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань та вмінь

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Доброго дня, діти. Сьогодні ми проведемо з вами цікавий та веселий урок-узагальнення знань. Ви всі знаєте, що математика – цариця наук. Та воно повеліває не тільки науками, але й спортом. Сьогодні ми проведемо спортивний турнір між командами. За кожен рівень ви будете отримувати бали у вигляді монет, за порушення поведінки буде «червона картка», яка знімає -2 бали. Тому будьте уважними та дисциплінованими.

  1. Гра «СПОРТ і МАТЕМАТИКА»

Розділимось на дві команди. Придумайте назви і будемо починати.

Кожен спортсмен починає з зарядки або розминки, тому ми як справні спортсмени також почнемо з розминки нашого розуму.

І. Розминка (За кожен правильний – 5 коп.)

1. Які числа називаються «від’ємні»?

2. Які числа називаються «додатні»?

3. Яким є число «0»?

4. Що називають координатною прямою?

5. Які числа називаються натуральними?

6. Які числа називаються протилежними?

7. Які числа називають цілими?

8. Які числа називають раціональними?

9. Що називають модулем числа?

10. Чи може модуль деякого числа бути від’ємним числом?

11. Що більше додатне чи від’ємне число?

12. Що більше від’ємне чи число нуль?

13. Як порівняти два від’ємних числа?

14. Як число буде при множенні двох чисел з різними знаками?

15. Яке число буде при діленні двох від’ємних чисел?

ІІ. Сходинки «Олімпієць» (за кожен правильний 2 коп., 1 місце - золота медаль(30), 2 місце – срібна медаль(24))

Олімпі́йські і́гри (грец. οἱ Ὀλυμπιακοί Ἀγῶνες) — міжнародні спортивні змагання, які проводяться кожні чотири роки під переглядом Олімпійських ігор називаються олімпійськими. Переможці змагань отримують довічне звання олімпійського чемпіона. І ви зараз пройдете олімпійськими сходами. (Додаток 2)

ІІІ. Золотий кубок (1 місце – кубок, 2 місце – 5 коп.)

У футбол грають на прямокутному полі з воротами на кожному кінці. Мета гри полягає в тому, щоб забити м'яч у ворота протилежної команди. У вас уже команди зіграли і вам потрібно знайти різницю забитих і пропущених м’ячів.

Команда

Кількість забитих м’ячів

Кількість пропущених м’ячів

Різниця битих і пропущених м’ячів

  1. «Авангард»

12

6

6 Д

  1. «Сокіл»

10

7

3 Р

  1. «Нива»

6

6

0 У

  1. «Альфа»

7

8

-1 Ж

  1. «Локомотив»

6

9

-3 Б

  1. «Зірка»

5

10

-5 А

Тепер склади слово (Дружба). На м’ячиках написані літери, а з іншого боку числові значення.( Додаток 1)

ІV. Фігурне катання (1 місце – Оскар(10), 2 і 3 місце – 5 коп.)

Обчисли приклади, з’єднай та отримай малюнок. Придумай назву.


  1. -3,6:9=
  2. 10,32: (-2,5)=
  3. -11,7 : (-1,8)=
  4. -0,45 : 0,09=
  5. -1/2 : (-1/6)=
  6. -4/5 : 5/3=
  7. 18: (-6/7)=
  8. -10/17 : (-5)=
  9. -1 ¼ : (-5 5/7)=
  10. 1 5/9 : (-2 13/18)=
  1. 1 з 2 і 3;
  2. 2 з 3;
  3. 2 з 4;
  4. 3 з 5;
  5. 4 з 6;
  6. 5 з 6;
  7. 4 з 7;
  8. 7 з 8;
  9. 5 з 9;
  10.         9 з 10.

 

V. Чемпіон

Придумай приклад з діленням раціональних чисел для команди суперників. Тепер порахуємо бали. Вітаю з Перемогою.

  1. Підсумок уроку

Отримання медалей та оцінок.

  1. Домашнє завдання

Підготуватися до контрольної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.

Завдання та картки.

Команда

Кількість забитих м’ячів

Кількість пропущених м’ячів

Різниця битих і пропущених м’ячів

  1. «Авангард»

12

6

 

  1. «Сокіл»

10

7

 

  1. «Нива»

6

6

 

  1. «Альфа»

7

8

 

  1. «Локомотив»

6

9

 

  1. «Зірка»

5

10

 

 

Команда

Кількість забитих м’ячів

Кількість пропущених м’ячів

Різниця битих і пропущених м’ячів

  1. «Авангард»

12

6

 

  1. «Сокіл»

10

7

 

  1. «Нива»

6

6

 

  1. «Альфа»

7

8

 

  1. «Локомотив»

6

9

 

  1. «Зірка»

5

10

 

 

Додаток 2

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpg

C:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\2-kopeyki.-Latun.-1994.jpg

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (3).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (3).jpg

C:\Users\Администратор\Desktop\images.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\images.jpg C:\Users\Администратор\Desktop\images (1).jpg

 

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpg

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (2).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (4).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpg

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 жовтня 2020
Переглядів
501
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку