Презентація " Множення раціональних чисел"

Про матеріал
Урок засвоєння нових знань «Множення раціональних чисел». Мета: навчальна: створити умови для засвоєння учнями правил множення раціональних чисел, для вироблення навичок виконувати множення раціональних чисел. розвивальна: розвивати розумову активність учнів, пам'ять, спостережливість; формувати вміння аналізувати, порівнювати та узагальнювати, сприяти розвитку пізнавальних здібностей учнів, формуванню вмінню грамотно формулювати свої думки. виховна: розширити кругозір учнів, виховувати уважність, організованість, уміння співпрацювати в колективі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Множення раціональних чисел” Підготуваль: Вчитель математики Путивльської загальноосвітньої школи №2 I-III ступенів імені Г. Я. Базами Козел В. О.

Номер слайду 2

«Знання – це скарб, а вміння вчитись – ключ до нього».

Номер слайду 3

Задача 1. Температура повітря знижується щогодини на 4 °С. Зараз термометр показує 0 °С. Яку температуру показував термометр три години тому?

Номер слайду 4

Розв'язання. Оскільки зараз температура 0 °С, і щогодини вона знижується на 2 °С, то через три години вона буде -4 + (-4) + (-4) = -12 градусів. Цей самий результат можна було дістати, позначивши погодинне зниження температури як -4 °С, а наступний час + 3 год й виконати дію: (-2) • (+3) = -6. Отже, (-4) • (+3) = -12.

Номер слайду 5

Правило Щоб помножити два від’ємних числа, треба помножити їх модулі.

Номер слайду 6

Задача 2. Температура повітря знижується щогодини на 4 °С. Зараз термометр показує 0 °С. Яку температуру повітря буде показувати термометр через 3 год?

Номер слайду 7

Розв'язання. Очевидно, що оскільки температура щогодини знижувалась на 4 °С, а зараз 0 °С, то три години тому вона була 12 °С. Оскільки температура знижувалась, то щогодинна зміна температури позначається -4 °С, час, що пройшов, — 3 год. Тоді, щоб дістати відповідь, достатньо (-4) • (-3) = +12.

Номер слайду 8

Задача 3. Зараз температура повітря 0 °С і щогодини вона підвищується на 4 °С. Яку температуру показував термометр 3 год тому?

Номер слайду 9

Розв'язання. Оскільки зараз 0 °С, і щогодини температура підвищувалась на 4 °С, то зрозуміло, що три години тому вона була -12 °С. Цей же самий результат можемо дістати, позначивши щогодинну зміну температури як +4 °С, а час, що пройшов, -3 год (ми «повертаємось» у часі назад). Тоді маємо: +4 • (-3) = -12.

Номер слайду 10

Правило Щоб помножити два числа з різними знаками, треба помножити їх модулі і перед отриманим числом поставити знак „ – ”.

Номер слайду 11

Робота в групах 1 група Правило добутку двох чисел з різними знаками. Навести приклад. 2 група Правило добутку двох відґємних чисел. Навести приклад 3 група Сформулюйте ці властивості для відґємного числа а.

Номер слайду 12

Гра «Розщифруй слово» Розв’яжи приклади та розтащуй їх в порядку зростання. -3 · 4 ( Л) 5 · (- 22) (М) -6 · (-7) ( І) -14 · 2 (О) -0,5 ·(-4) ( Ц) 0,8 · ( - 6) ( Д) 0,1 · ( - 99) ( О)

Номер слайду 13

Виконайте дії а) -3,2 · 0, 4 + 2,6 · ( - 0,5) б) 5,2 · ( - 0,8 ) – ( - 1,5 ) · ( - 3,4) в) ( 7,6 – 20) ·( - 3,14 + 5,24)

Номер слайду 14

Гра «Футбол». Зараз ви об’єднуєтесь в дві команди і по черзі одна одній задаєте запитання з теми « Множення раціональних чисел».(по 1 запитанню)

Номер слайду 15

Прикрепіть до дошки смайлик Дуж Дуже важко Важко Легко

ppt
Додано
19 березня 2019
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку