Презентація "Множення суми на число"

Про матеріал
Ознайомити учнів зі способом множення суми на число. Удосконалювати обчислювальні навики. Вправляти учнів у розв язуванні задач. Розвивати увагу, пам ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до математики
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення суми на число. Розв'язування задач двома способами. Творча робота над задачами. Математика 3 клас

Номер слайду 2

Люблю я свій розум,Увагу та пам'ять. Працює мій мозок.І вчусь я старанно. Сприймаю все новеІ мислю логічно. Учителя слово. Здійсню практично.

Номер слайду 3

Математичний диктант. Яке число у 4 рази менше 200?Яке число на 5 менше від 300? У скільки раз 400 більше за 40?На скільки менше 10 від 200? У скільки разів 400 більше від 50?На скільки 600 більше від 60?

Номер слайду 4

Гра «Хто перший?»30∙3 20∙4300:1 600:10100∙7 100∙950:5 80:8100:2 100:5

Номер слайду 5

Тема уроку. Множення суми на число. Розв'язування задач двома способами. Творча робота над задачею

Номер слайду 6

Колективна робота. Завдання 797

Номер слайду 7

Пояснення (10+5)∙ 2= 10∙2+5∙2=№ 798

Номер слайду 8

Висновок Щоб помножити суму на число, можна помножити на це число кожний доданок і знайдені добутки додати

Номер слайду 9

Завдання 799(20 + 8) • 3 (300 + 60) • 2 (100 + 30 + 4) • 3

Номер слайду 10

(20 + 8) • 3 = (20 • 3) + (8 • 3) = 60 + 24 = 84 (300 + 60) • 2 = (300 • 2) + (60 • 2) = 600 + + 120 = 720(100 + 30 + 4) • 3 = (100 • 3) + (30 • 3) + +(4 • 3) = 300 + 90 + 12 = 402 Перевірка

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Завдання 800 Розв'язання: 1-й спосіб 1.5 + 3 = 8 (в.) - вареників разом на 1 тарілці.2.8 • 4 = 32 (в.) - вареників разом на 4 тарілках. 2-й спосіб1.5 • 4 = 20 (в.) - всього вареників з картоплею.2.3 • 4 = 12 (в.) - всього вареників з м’ясом.3.20 + 12 = 32 (в.) - всього вареників поклала мама. Відповідь: 32 вареники.

Номер слайду 13

Завдання 801- самостійна робота. Перевірка:9 5 3 78056 10 3 390

Номер слайду 14

Завдання 802 Перевірка1.60 – 40 = 20 (кг) - взяли цементу.2.60 : 20 = 3 (р.)Відповідь: у 3 рази менше взяли цементу, ніж піску..

Номер слайду 15

Завдання 8031.(а : 9)(кг ) - взяли води.2.(а + а : 9)(кг)Відповідь: (а + а : 9) кг вийшло тіста.

Номер слайду 16

Зміни запитання. На скільки менше кілограмів взяли води, ніж борошна?Розв’язання:1.(а : 9 )(кг) – води взяли.2.(а – а : 9 ) (кг) Відповідь:на (а – а : 9 ) (кг) менше взяли води, ніж борошна.

Номер слайду 17

Зміни запитання На скільки більше кілограмів взяли борошна, ніж води?Розв’язання:1.(а : 9 )(кг) – води взяли.2.(а – а : 9) (кг) Відповідь: на(а – а : 9) (кг) більше взяли борошна, ніж води.

Номер слайду 18

Домашні завдання:805,806

Номер слайду 19

Література«Математика 3клас»М. В. Богдановича,Г. П. Лишенка. Розробки уроків «Математика 3 клас» Т.І. Яцук

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ярмак Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зелінська Оксана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
8217
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку