розробка уроку математики " урок математики в 3 класі . Усне додавання трицифрових чисел. Розширена зазача на зведення до одиниці"

Про матеріал
розробка уроку математики " урок математики в 3 класі . Усне додавання трицифрових чисел. Розширена зазача на зведення до одиниці"
Перегляд файлу

                                                                                Тема : Усне додавання трицифрових  чисел.

                                                                                  Розширена задача на зведення до  

                                                                                   одиниці. 

                                                                         Мета: Ознайомити учнів із додаванням    

                                                                                    трицифрових чисел виду  520+340. 

                                                                             Формувати  вміння розв’язувати

                                                                             розширені задачі на зведення до одиниці.

                                                                             Вдосконалювати обчислювальні навички.

                                                                             Розвивати мислення.                                                                                                                    

                                                                             Виховувати уважність. 

                                    Зміст уроку:

  1. Організаційний  момент.
  2. Повідомлення  теми і мети уроку.
  3. Перевірка домашнього завдання.
  •  Як,  використавши  переставний  закон  додавання,  легко і швидко  розв’язати

ці  приклади?

500+40+200+50= 700+ 90=790

200+20+700+30= 900+50=950

300+50+20+600= 900+70=970

10+70+800+100= 900+ 80=980                        (70+400)+(200+20)= 600+90=690

  • А  якщо  я  об’єднаю  доданки  так, чи зможемо ми  розв’язати цей приклад?
  • Завдання  нашого  уроку  буде знайти  способи  розв’язання  прикладів такого  виду.

 

  1.  Усна  лічба.
  1.  Гра  «Незнайко».  Знайди і виправ помилки.

400+500=700                        20+50=30                           900+90=909

500+200=700                        60+70=90                           30+600=900

                400+200=500                       20+70=90                           500+20=520

  1. Гра «Встав  пропущене  число».

200 + □ = 500                                    600+□=670

20+40+500 = □                                   □ +30=230

400+80+200 = □                                 800+90+□=890

  1. Гра «Найрозумніший». 
  • Чи  знаєте  ви  яке  дерево  дає  плоди  лише  1 раз за  все  життя?

Дізнаєтесь коли  розважите ланцюжок прикладів. Відповіддю  буде  число, яке стоїть біля назви цього дерева.

100+ 300+50-400-30+500+340=?

 

  1. Вивчення  нового  матеріалу.

Розглянемо  способи  розв’язання  цього  прикладу.

  1. 520 + 340 =  500+20+300+40= 500+300+ 20+40=860

Це  спосіб  порозрядного  додавання.  Правило в підручнику.

  1. 520+ 340 = 520+ 300+40 = 820+40=860

Це спосіб  додавання  по  чистинах.

  1. 520+ 340=  52дес. + 34дес. = 86дес. = 860

Це спосіб укрупнення  розрядних  одиниць  до десятків.

Так  яке  дерево  дає  плоди  лише  раз  за  життя?

 

  1.   Первинне  закріплення.

Пояснення  розв’язання  прикладу   250+710 =960  різними способами.

 

Розв’яжемо приклади    494  на стор.77  ( 1-4 прикл. з коментуванням, 5-8 с.р.)

350+410=760                   330+120=450

140+320=460                   650+110=760

710+ 150=860                  320+320=640

400 - 1==399                    395+1= 396

 

  1.  Розв’язання  задач.

Задача  № 495

Ознайомлення з умовою  задачі.

Повторення умови і складання короткого запису умови задачі.

Береза -  150 років

Сосна - ?, на 220 років довше

Липа - ?, на 20 років довше

  • Проста це задача чи складена? Чому?
  • Про  що  дізнаємося спочатку?  Як?
  • Про що дізнаємось в 2 дії? Як?

Запис розв’язання задачі.

 

Усне  розв’язання задачі. Коротка умова на дошці.

 

За 7 днів хлопчик прочитав 35 сторінок книжки. По скільки сторінок  хлопчик читав щодня, якщо  читав щодня однакову кількість сторінок.

 

За 1 день      К-ть днів    К-ть стор.

  ?  стор.          7днів         35стор.

  • Проста чи складена ця задача?  Розв’яжіть її.
  • Змініть запитання, щоб задача стала складеною.

 

Задача № 496

Читання умови задачі.  Повторення умови  і   заповнення таблиці.

  • Скільки запитань в задачі?  Як називаються такі задачі? ( складені)
  • Чи зможемо дати відповідь на запитання задачі? Чому?
  • Складемо план розв’язання задачі. Яке буде перше запитання?

 

  1. Скільки парасольок  ремонтувала майстерня за 1 день спочатку?   Як?            

 

      42:6 = 7 (п.) – за 1 день

 

  1. Скільки парасольок стала ремонтувати майстерня за 1 день потім? Як?

 

7+2 = 9(п.) – за 1 день потім

 

  1. Скільки парасольок відремонтує майстерня за 3 дні? Як?

 

9 * 3 = 27(п.) – за 3 дні

 

     Користуючись планом і блок-схемою запишіть розв’язання задачі.

 

Додаткове запитання:  за скільки днів майстерня відремонтує 45 парасольок?

 

  1. Підсумок уроку.

 

Сьогодні на уроці ми знайшли способи додавання круглих тризначних чисел

Знайдіть правильну відповідь до виразу

                             830

630 + 210 = ?       420

                             840                

 

   Молодці!         

docx
Додано
14 березня 2019
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку