Істинним орієнтиром шкільних предметів має бути не наука, не література, не історія і не географія, а соціальна діяльність самої дитини. Джон ДьюїСучасний урок має змінитися!БАЗОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКАФахова Соціальна Загальнокультурна Громадянська Здоров’я зберігаючаІнформаційна Базові компетентності вчителя та їх функції
Сприяти формуванню позитивного відношення і мотивації до підвищення ІКТ - компетентності у вчителів школи Розробити систему підвищення ІКТ - компетентності вчителів Організувати діяльність консультативної служби за оцінкою ІКТ і пошуку шляхів їх впровадження в учбово-виховний процес школи Підвищення ІКТ - компетентності педагога школи
Управліннядіяльністюпедагогічнихкадрівстворити творчу групу вчителів з різних предметів для розробки, апробації та впровадження новітніх засобів навчання на базі ІКТметоди навчанняпостійно готувати вчителів до набуття ними практичних навичок роботи в новому інформаційному середовищі, використовуючи різні форми методичної діяльності розміщувати розроблені вчителями навчальні матеріали на власних веб-сайтах і сайті школи спланувати методичним об’єднанням роботу консультативних пунктів, семінарів, майстер-класів з використання ІКТ у навчально-виховному процесі, брати участь у спільних науково-освітніх проектах, Інтернет-комунікаціях використовувати цифрові освітні ресурси: мультимедійні навчальні комплекси, електронні підручники, планшети, педагогічні програмні засоби, колекції мережі Інтернет у навчально-виховному процесі
тематичні педагогічні ради; підвищення кваліфікації педагогічної майстерності та кваліфікаційної категорії кадрів;методична рада;робота з новоприбулими фахівцями «Школа молодого вчителя»;шкільні методичні об’єднання;творча група педагогів;робота вчителів за темами самоосвіти;самоменеджмент педагога;семінари-практикуми;атестація;педагогічний моніторинг;поширення педагогічного досвіду Форми методичної роботи, які передбачають використання ІКТ:
Виклик: Соціальне замовлення інформаційного суспільства. Мета: формування та розвиток ІТ компетентності вчителя. Принципи. Умови. Фактори. Корпоративна ІКТОрганізаційно-управлінська ІКТПрофесійно-орієнтована ІКТБАЗОВА ІКТФорми. Методи. Засоби. Критерії та показники визначення рівня. Сформованості ІТ компетентностіРівень сформованості ІТ компетентностіМотиваційний компонент. Діяльністний компонент. Когнітивний компонент. Рефлексивнийкомпонент. Мотиваційно-цільовий компонент. Організаційно-процесуальний компонент Змістовий компонент. Операційно-технологічний компонент. Оцінно-результативний компонент