Презентація "Модель уроку за технологією проблемного навчання з української літератури в 10 класі"

Про матеріал

Розкриває трагедію українського села кінця 19- початку 20 ст., зображену в новелі «Новина», та сутність образу Гриця Летючого, допомагає з'ясувати причини, що привели його до вбивства доньки; розвиває інтелектуальні вміння щодо здійснення аналізу прочитаного, вміння узагальнювати, робити висновки; виховує риси доброти, милосердя, бажання долати труднощі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модель уроку за технологією проблемного навчання з української літератури в 10 класі

Номер слайду 2

Тема: В. Стефаник. Трагедія сільської бідноти в новелі «Новина»Людській біль цідиться крізь серце моє, як крізь сито, і ранить до крові. В. Стефаник. Епіграф уроку

Номер слайду 3

Організаційний етап. З’ясування емоційної готовності до уроку.«Словесний настрій»: схарактеризувати свій настрій за допомогою двох – трьох дієслів.

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань «Незакінчене речення»: Читаючи новелу В. Стефаника «Новина», я відчув...(I-В.), побачив…(II-В.), зрозумів...(III-В.). Методика «Акваріуму»: «Чи співзвучний пейзаж загальному настрою героя?»

Номер слайду 5

Опрацювання навчального матеріалу Постановка проблемного питання: «Гриць Летючий – це злочинець, дітовбивця чи знедолена людина?»

Номер слайду 6

Форми роботи. Діалог «Учитель – учні»Пошук фактів. Асоціативний кущ

Номер слайду 7

Визначення теми, мети уроку Мета: розкрити сутність образу Гриця Летючого, з’ясувати причини, що привели його до вбивства доньки; розвивати інтелектуальні вміння щодо здійснення аналізу прочитаного, вміння узагальнювати, робити висновки; виховувати риси доброти, милосердя, бажання долати труднощі. Учні за допомогою вчителя формулюють навчальну проблему та через неї тему й мету уроку (форма роботи: фронтальна бесіда). Тема: В. Стефаник. Трагедія сільської бідноти у новелі «Новина».

Номер слайду 8

Завдання випереджального характеру: статистичні дані «Дітовбивство на Україні»Зацікавлення. Сприйняття інформаціїАналіз. Обмін думками

Номер слайду 9

Пошук «істини»Актуалізація життєвого досвіду.«Коло думок»: «Чи має місце в сучасному житті «дітовбивство»». Опрацювання «знайомого» за твором, робота з текстовим матеріалом: образ Гриця Летючогомотивація злочину. Форми роботи: робота в малих групахІнформаційне гроносенкан

Номер слайду 10

Опрацювання «незнайомого» за іншими літературними джерелами Додаткова інформація з проблеми: (порівняння з поемою Шевченка «Гайдамаки»Матеріал підручника Журнал «Дивослово»Індивідуальна робота. Колективна робота. Метод: Кола Вена

Номер слайду 11

Обговорення гіпотез. Загальний висновок. Методи роботи:«Мозковий штурм»Дискусія. Формулювання гіпотези. Аналіз. Вибір позиції

Номер слайду 12

Підсумок уроку. Розв’язання проблеми. Висновки Прийом «Обери позицію»: участь в дискусії з проблемного питання «Гриць Летючий – це злочинець, дітовбивця чи знедолена людина?»

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Написати лист-пораду Грицю Летючому. Створити сторінку щоденника доньки Ґандзуні

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Давидова Світлана Сергіївна
    Цікаво, змістовно, актуально. Рекомендую вчителям.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 січня 2018
Переглядів
3686
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку