До розіграшу
залишилось:
11 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Презентація "Модель уроку за технологією проблемного навчання з української літератури в 10 класі"

Про матеріал

Розкриває трагедію українського села кінця 19- початку 20 ст., зображену в новелі «Новина», та сутність образу Гриця Летючого, допомагає з'ясувати причини, що привели його до вбивства доньки; розвиває інтелектуальні вміння щодо здійснення аналізу прочитаного, вміння узагальнювати, робити висновки; виховує риси доброти, милосердя, бажання долати труднощі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модель уроку за технологією проблемного навчання з української літератури в 10 класі

Номер слайду 2

Тема: В. Стефаник. Трагедія сільської бідноти в новелі «Новина»Людській біль цідиться крізь серце моє, як крізь сито, і ранить до крові. В. Стефаник. Епіграф уроку

Номер слайду 3

Організаційний етап. З’ясування емоційної готовності до уроку.«Словесний настрій»: схарактеризувати свій настрій за допомогою двох – трьох дієслів.

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань «Незакінчене речення»: Читаючи новелу В. Стефаника «Новина», я відчув...(I-В.), побачив…(II-В.), зрозумів...(III-В.). Методика «Акваріуму»: «Чи співзвучний пейзаж загальному настрою героя?»

Номер слайду 5

Опрацювання навчального матеріалу Постановка проблемного питання: «Гриць Летючий – це злочинець, дітовбивця чи знедолена людина?»

Номер слайду 6

Форми роботи. Діалог «Учитель – учні»Пошук фактів. Асоціативний кущ

Номер слайду 7

Визначення теми, мети уроку Мета: розкрити сутність образу Гриця Летючого, з’ясувати причини, що привели його до вбивства доньки; розвивати інтелектуальні вміння щодо здійснення аналізу прочитаного, вміння узагальнювати, робити висновки; виховувати риси доброти, милосердя, бажання долати труднощі. Учні за допомогою вчителя формулюють навчальну проблему та через неї тему й мету уроку (форма роботи: фронтальна бесіда). Тема: В. Стефаник. Трагедія сільської бідноти у новелі «Новина».

Номер слайду 8

Завдання випереджального характеру: статистичні дані «Дітовбивство на Україні»Зацікавлення. Сприйняття інформаціїАналіз. Обмін думками

Номер слайду 9

Пошук «істини»Актуалізація життєвого досвіду.«Коло думок»: «Чи має місце в сучасному житті «дітовбивство»». Опрацювання «знайомого» за твором, робота з текстовим матеріалом: образ Гриця Летючогомотивація злочину. Форми роботи: робота в малих групахІнформаційне гроносенкан

Номер слайду 10

Опрацювання «незнайомого» за іншими літературними джерелами Додаткова інформація з проблеми: (порівняння з поемою Шевченка «Гайдамаки»Матеріал підручника Журнал «Дивослово»Індивідуальна робота. Колективна робота. Метод: Кола Вена

Номер слайду 11

Обговорення гіпотез. Загальний висновок. Методи роботи:«Мозковий штурм»Дискусія. Формулювання гіпотези. Аналіз. Вибір позиції

Номер слайду 12

Підсумок уроку. Розв’язання проблеми. Висновки Прийом «Обери позицію»: участь в дискусії з проблемного питання «Гриць Летючий – це злочинець, дітовбивця чи знедолена людина?»

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Написати лист-пораду Грицю Летючому. Створити сторінку щоденника доньки Ґандзуні

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Давидова Світлана Сергіївна
    Цікаво, змістовно, актуально. Рекомендую вчителям.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
23 січня
Переглядів
302
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку