Презентація "Модельні програми"

Про матеріал

В презентаціїї розповідається про модельні програми, показується різниця між модельними та навчальними програмами.Вказано, що модельні програми формують зв'язок між очікуваними результатами, змістом навчання й різновидами навчальної діяльності, вказано, що модельні навчальні програми призначені для упорядковування логіки та послідовності отримання результатів навчання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Модельна навчальна програма – це документ, що визначає орієнтовну послідовність досягнення очікуваних результатів навчання учнів, зміст навчального предмета (інтегрованого курсу) та види навчальної діяльності учнів, рекомендований для використання в освітньому процесі в порядку, визначеному законодавством.https://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na-zapytannya-use-pro-modelni-navchalni-programy-dlya-rozrobnykiv-i-shkil/Модельна навчальна програма

Номер слайду 3

Орієнтовні вимоги такі: Відповідність МНП Державному стандарту базової середньої освіти. Відповідність структурі МНП. Представлення цілісності авторського бачення вивчення навчального предмету або інтегрованого курсу за визначеною МНП у період навчання. Дотримання авторами принципів науковості, системності, логічності, послідовності тощо. Врахування наступності між початковою й базовою середньою освітою. Відповідність МНП віковим особливостям учнів. Лаконічність і доступність викладу МНП. Реалізація ціннісного компоненту й українознавче наповнення. Відсутність різних видів дискримінації. Модельна навчальна програма

Номер слайду 4

Нормативно-правова база навчально-методичного забезпечення НУШ у базовій школі1. Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі /5 класах/ закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». Лист МОН від 06.08.2021. р. №4.5/2303-21 методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» для закладів загальної середньої2. Наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795(у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2021 року № 898, наказу Міністерства освіти і науки України від 29 вересня 2021 року №1031) надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» 82 модельним навчальним програмам для базової середньої освіти, у змісті яких реалізуються концептуальні засади нового Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 898. https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/

Номер слайду 5

Наказ МОН від 12.07.2021 № 795 "Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти«Наказ МОН від 19.02.2021 № 235 "Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти"Нормативно-правова база навчально-методичного забезпечення НУШ у базовій школі

Номер слайду 6

1. Модельні навчальні програми із зазначенням у них кількості годин, необхідної на провадження послідовності досягнення результатів навчання учнів з відповідних навчальних предметів (інтегрованих курсів), їхнього змісту та видів навчальної діяльності учнів;2. Навчальні програми, розроблені на основі модельних навчальних програм авторськими колективами відповідних модельних програм, де зазначено кількість годин, необхідну на провадження послідовності досягнення результатів навчання учнів з відповідних навчальних предметів (інтегрованих курсів), їхнього змісту та видів навчальної діяльності учнів;Перелік програм, які може використовувати заклад освіти в освітньому процесі

Номер слайду 7

3. Навчальні програми, затверджені педагогічною радою, що містять опис результатів навчання учнів з навчальних предметів (інтегрованих курсів) в обсязі не меншому ніж встановлено відповідними модельними навчальними програмами із зазначенням кількості годин, необхідної для провадження послідовності досягнення результатів навчання учнів з відповідних навчальних предметів (інтегрованих курсів), їхнього змісту та видів навчальної діяльності учнів.4. У разі використання додаткових годин на вивчення курсу за вибором до переліку навчальних програм додається програма цього курсу, вона може бути авторською Звертаємо увагу, що така програма курсу за вибором повинна мати відповідний гриф і входити до Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН для використання у закладах загальної середньої освіти (https://cutt.ly/oy. P5 J3 V). При розподілі варіативного складника навчального плану слід враховувати гранично допустиме навантаження. Перелік програм, які може використовувати заклад освіти в освітньому процесі

Номер слайду 8

Модельні навчальні програми Інституту модернізації змісту освітиhttps://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/Вищезазначена кількість модельних навчальних програм не є остаточною, оскільки авторські колективи і в подальшому можуть розробляти такі програми для впровадження нового змісту базової середньої освіти в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Перелік модельних навчальних програм

Номер слайду 9

Офіційний сайт Міністерства освіти і науки Україниhttps://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku. Перелік модельних навчальних програм

Номер слайду 10

Презентації модельних навчальних програм для 5-6 класів закладів загальної середньої освіти. Мовно-літературна освітня галузь. Математична освітня галузь. Природнича освітня галузь. Технологічна освітня галузьІнформатична освітня галузь. Мистецька освітня галузь. Громадянська та історична освітня галузь. Соціальна і здоров'язбережувальна освітня галузь. Етика. Курси морального спрямування. Перелік модельних навчальних програм

Номер слайду 11

РІЗНИЦЯ МІЖ МОДЕЛЬНИМИ ТА НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИМодельна навчальна програма визначає орієнтовну послідовність та окреслює очікувані результати навчання учнів. Навчальна програма конкретизує ці послідовності та результати й чітко їх визначає.

Номер слайду 12

РІЗНИЦЯ МІЖ МОДЕЛЬНИМИ ТА НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИМодельна програма визначає зміст предмета чи інтегрованого курсу, що викладається, а також різновиди діяльності учнів. Навчальна ж програма описує це більш конкретно та детально.

Номер слайду 13

РІЗНИЦЯ МІЖ МОДЕЛЬНИМИ ТА НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИмодельна програма не визначає кількості годин викладання математикинавчальна програма визначає мінімальне й максимальне навантаження з певного предмета чи курсу.

Номер слайду 14

РІЗНИЦЯ МІЖ МОДЕЛЬНИМИ ТА НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИМодельна програма отримує гриф від держави. Навчальну програму затверджує педрада закладу освіти

Номер слайду 15

Модельні навчальні програми. Модельні програми формують зв’язок між очікуваними результатами, змістом навчання й різновидами навчальної діяльності. Вони не дають конкретних пояснень щодо викладання предмету, тому є широкий простір для авторської думки та креативу під час створення навчальних матеріалів. Тож будь-який авторський колектив чи окремі вчителі можуть розробляти навчальну програму й навчальні матеріали на основі модельної програми

Номер слайду 16

Підручник створюється за модельною навчальною програмою. Адже вона, хоч і не враховує кількість годин та створена для “узагальненого” навчального закладу, проте орієнтована на використання в різних навчальних закладах. Модельні навчальні програми призначені для упорядковування логіки та послідовності отримання результатів навчання. Ця логіка далі має розкриватися в навчальних програмах. Головне завданя модельної програми – визначити послідовність досягнення очікуваних результатів, наприклад, у розрізі розділу чи теми.

Номер слайду 17

Головне завданя модельної програми – визначити послідовність досягнення очікуваних результатів, наприклад, у розрізі розділу чи теми. Підручник створюється за модельною навчальною програмою. Адже вона, хоч і не враховує кількість годин та створена для “узагальненого” навчального закладу, проте орієнтована на використання в різних навчальних закладах.

Номер слайду 18

Модельні програми математичної освітньої галузі Математика 5-6 кл. Беденко та ін. Математика 5-6 кл. Бурда, Васильєва. Математика 5-6 кл. Василишин та ін. Математика 5-6 кл. Істер. Математика 5-6 кл. Мерзляк та ін. Математика 5-6 кл. Радченко, Зайцева. Математика 5-6 кл. Скворцова, Тарасенкова.

pptx
Додано
17 січня 2022
Переглядів
3368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку