Презентація Модуль городки.

Про матеріал
Гра в городки полягає у вибиванні фігур, побудованих з п’яти городків, з обмеженого майданчика, котрий називається «городом», битами з певної відстані. Та розвиває такі якості : влучність; спритність; координацію рухів; окомір; силу рук.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модуль городки правила гри

Номер слайду 2

«Городки» - це старовинна народна гра, в процесі вивчення якої, діти поширюють знання стосовно спортивних ігор; здійснюється оздоровлення організму, закріплюються фізичні навички, підвищується емоційний тонус . Гра «Городки» має змагальний характер, тому спонукає дітей якісніше виконувати рухи. Під час цієї гри закріплюються такі поняття: «вихідне положення», «прицілювання», «замах», «виконання кидка».

Номер слайду 3

Обладнання городкового майданчика: металеві або полікарбонатні листи, на яких фарбою наносяться лінії «городів» і «пригородів». Листи укладаються таким чином, щоб їх стик суворо збігався з осьовою лінією городу та пригороду. Оптимальна товщина полікарбонатних листів — 4 мм. Стандартні розміри — 3,05х2,05 м. — відбійна стінка (сітка і гумова завіса); — огорожа; — освітлювальні прилади для гри ввечері; — фіксовані планки висотою 50 мм на лицьових лініях конів і напівконів; — навіси для укриття гравців і секретаря від атмосферних опадів; бажано обладнання загального навісу над «городами», «приородами» і відбійною стінкою.

Номер слайду 4

Город «Город» — зона, що має форму квадрата зі стороною 2 м, у межах якої встановлюються фігури. «Пригород» — зона, що знаходиться між лицьовою і штрафний лініями, обмежена з боків продовженнями діагоналей «городу». По центру «пригороду» на відстані 20 і 40 см від штрафної лінії наносять дві позначки довжиною 20 см для установки на них штрафних городків. Штрафна лінія і площа, що знаходиться перед нею, називається штрафною зоною. Її засипають піском або покривають крейдою з водною суспензією. Площа, обмежена двома боковими лініями і передньою планкою, з меж якої виконуються кидки по фігурам, називається Коном. Відстань від планки кону до лицьової лінії — 13 м (для дорослих) і 6.5 м (для дітей і підлітків до 15 років).

Номер слайду 5

Інвентар. Інвентар. Городок може мати форму циліндра діаметром 48-50 мм або правильної восьмикутної призми зі стороною восьмикутника 20 мм, довжиною 200±1мм. Городок виготовляється з деревини, може бути пофарбований і не повинен мати будь-яких порожнин. Бита. Бита може бути складовою або полімерною. Учасник змагань при кожному виході повинен мати дві біти. Складова бита являє собою круглий стрижень довжиною не більше метра, довільної ваги і діаметру.

Номер слайду 6

Для гри в городки використовуються 15 фігур. Послідовність і правильна їх постановка в партії з 15 фігур показана на малюнку: 1.Гармата. 2. Виделка. 3. Зірка. 4. Стріла. 5. Колодязь. 6. Колінчатий вал. 7. Артилерія. 8. Ракетка. 9. Кулеметне гніздо. 10. Рак. 11. Вартові. 12. Серп. 13. Тир. 14. Літак. 15. Лист. Усі фігури, окрім «Листа», ставлять на середині лицьової лінії, не виходячи за межі «города», відповідно до вимог «Регламенту постановки фігур».

Номер слайду 7

Мета гри Гра в городки полягає у вибиванні фігур, побудованих з п’яти городків, з обмеженого майданчика, котрий називається «городом», битами з певної відстані. Та розвиває такі якості : влучність; спритність; координацію рухів; окомір; силу рук.

Номер слайду 8

Порядок проведення гри. Гру починає команда (учасник) правого «городу», далі суперники виконують кидки по черзі, використовуючи в кожному виході по дві бити. Склад команди та кількість учасників, що грають в одному заході, визначається Положенням. Черговість виходу гравців встановлює капітан або тренер команди. В одному заході кожен гравець може виходити один раз. Усі фігури починають вибивати з кону. Якщо вибитий хоча б один городок, то інші вибивають з напівкону. Фігура «Лист» вибивається тільки з кону. Після закінчення партії команди (учасники) шикуються уздовж бічних ліній «городів» обличчям один до одного і після оголошення результату, по сигналу судді, обмінюються «городами». Якщо перед початком гри у складі команди на дві особи менше, ніж необхідно в одному заході за Положенням,команда не допускається до гри.

Номер слайду 9

Учасники обох команд під час виконання кидків повинні перебувати збоку від своїх «городів». Гравцеві забороняється виконувати в одному заході два кидки однією і тією ж битою, але якщо під час змагань у гравця зламалася бита, то він має право продовжити гру однією битою тільки в цей день змагань. У командних іграх у вирішальній партії, після вибивання однією з команд фігури «Артилерія», команди міняються «городами». При цьому до переходу обидві команди повинні зробити однакову кількість кидків. Якщо перед зміною «городів» у вирішальній партії у гравця залишилася одна бита, то після переходу він виконує кидок однією битою. Після переходу коман-ди ставлять у своїх «городах» чергові фігури або городки, невибиті перед зміною «городів» і продовжують партію. Якщо гравець команди лівого «городу» вибив (добив) фігуру «Артилерія» першою битою, то після переходу він виконує другий кидок, потім гру продовжує наступний гравець цієї ж команди. Якщо городки зрушать з місця з якої-небудь причини раніше, ніж їх торкнеться бита (або пролетить повз них), то їх встановлюють в колишньому положенні, биту повертають і кидок виконують повторно. Це також стосується випадків, коли бита проходить під гродками, що підскочили від струсу майданчика внаслідок удару бити. Якщо городки зрушаться в результаті струсу майданчика (або від вітру) після кидка, коли бита не торкнулася городків, то їх відновлюють у колишньому положенні, але биту не повертають. Якщо городок після удару покотився в один бік, а потім змінив напрямок руху на протилежний, то суддя відкочує його на те місце, з якого він покотився назад.

Номер слайду 10

Якщо після удару городок розколовся на дві частини або втратив циліндричну форму (більш ніж на половині довжини) і більша його частина залишилася в «городі» або «пригороді», бита повертається, фігура або положення містечок відновлюються. Якщо в «городі» або «пригороді» залишилася менша половина городка, то городок вважається вибитим. Якщо команда, яка грає в лівому городі теоретично не може закінчити партію з тим же результатом, з яким закінчила команда в правому городі, то гра в цій партії припиняється. Якщо гравець, який грає лівою рукою, зробив промах по фігурі «серп» чи «лист» і при цьому не зачепив жоден городок, то для наступного за ним гравця, що кидає правою рукою, ці фігури переставляються. І навпаки. Вибитий і невибитий городок. Городок вважається вибитим, якщо він повністю вийшов за межі «городу» або «пригороду» в будь-якому напрямку, крім штрафної зони. Городок, що викотився за межі «городу» і «пригороду», а потім прикотився назад, вважається вибитим. Нам потрібна лише тренування! У «місті» фігуру спритно Потрібно нам встановити, А потім все битою збити!

Номер слайду 11

Переможець гри Партія вважається виграної тією командою (учасником), яка (який) вибила (вибив) меншою кількістю бит всі фігури даної партії. При рівній кількості бит, витрачених на вибивання всіх фігур, партія вважається нічийною. Гра виграна однією з команд (одним з учасників), якщо: — у грі з трьох партій рахунок 2:0, 2:1, 2.5:0.5; — у грі з п’яти партій рахунок 3:0, 3:1, 3:2, 3.5:1.5, 3.5:0.5; За рахунку 1.5:1.5 і 2.5:2.5 результат гри — нічия.

Номер слайду 12

Техніка гри в «Городки» Ігри з биткою і городками - підготовчі. їх мета — відпрацювати техніку кидка битки по окремих частинах фігур з кону або півкону в ігрових умовах, у змаганні обох команд у техніці кидка і на швидкість (вона не повинна заважати точності й правильному кидку). Для цього кожен гравець має володіти технікою кидка битки на досить високому рівні, що досягається багаторазовими повтореннями різноманітних вправ з биткою і городками. Два способи кидків битки. Перший — ліктьовий (для тих, хто кидає правою рукою, не лівша): битка у правій руці (при замаху назад і кидку вона зігнута в ліктьовому суглобі), корпус повернутий лівим боком до квадрата-города, ноги на ширині плечей - ліва попереду, носком уперед, права — ззаду, носком розгорнута праворуч. Замахуючись биткою, корпус відводять трохи назад, переносячи вагу тіла на праву ногу, кисть руки з биткою — трохи вище рівня плечей. Під час кидка тулуб майже не бере участі, вага тіла переноситься на ліву ногу, права ставиться на носок, п'ятка відривається від землі. Другий — плечовий: під час замаху битку відводять назад невисоко ледь зігнутою в лікті рукою, кидають прямою рукою при активному повороті корпуса (бере участь не тільки рука, як при ліктьовому кидку, а й тулуб). Кінцеве положення ніг таке саме. Найчастіше битка падає біля цілі ручкою праворуч, тобто з повним розворотом. Цей кидок точніший і влучніший.

Номер слайду 13

Техніка безпеки Правила поведінки під час гри 1. Коли на майданчику проводиться гра в городки , ніхто з інших дітей не повинен гратися чи бігати поруч. На майданчику може знаходитися тільки інструктор з фізкультури та діти які безпосередньо грають. 2. Для уникнення нещасних випадків необхідно позаду майданчика для гри, розмістити сітку висотою 1-1,5 метрів, не ближче 2 метрів від них 3. Діти кидають бити по сигналу , інші учасники відходять на безпечну відстань. 4. Забирати биту потрібно теж за сигналом дорослого.

Номер слайду 14

Удачнай вам гри

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Симукова Анжела
    Це дуже чудово спасибі структуровані сил це що?
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
4740
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку