Ігрові методи навчання на заняттях

Про матеріал
Ігровий метод використовується для розвитку у дітей самостійності й ініціативності, сміливості і рішучості, витримку і наполегливості. Із засвоєнням рухових ігор звичайно розвиваються і вдосконалюються координаційні здібності, рухові якості, вміння і навички. Тоді ігрове заняття стає для дитини справжнім святом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація педагогічного досвідузавідуючої Наквашанського ДНЗКоноби Анни. Володимирівни

Номер слайду 2

Моє педагогічне кредо:«Кожен урок – неповторний,кожен учень – здібний»

Номер слайду 3

Проблема над якою я працюю: ігрові методи навчання у старшій дошкільній групіВеликий український педагог В. Сухомлинський зазначав : “У грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі можливості особистості”

Номер слайду 4

Форми та методи роботи

Номер слайду 5

«Ігровий метод роботи з дошкільнятами»Одним із найбільш ефективних засобів і методів, які сприяють розвиткові рухових здібностей дітей, прививають стійкий інтерес до занять фізичними вправами, на мою думку, є   і г р о в и й  м е т о д  проведення уроків фізичної культури. Педагогічне завдання моє, як вчителя –зацікавити і підсилити увагу дітей, активізувати їхню рухову активність, навчити дітей грати не тільки під чиїмось керівництвом, а й самостійно. Ігровий метод використовую для розвитку в дітей самостійності й ініціативності, сміливості й рішучості, витримки й наполегливості. Із засвоєнням рухових ігор звичайно розвиваються і вдосконалюються координаційні здібності, рухові якості, вміння і навички. Стараюсь зробити так, щоб кожен урок фізкультури став для дитини своєрідним святом.

Номер слайду 6

Впровадження в практику ігрових методик безпосередньо пов’язане з низкою загальних соціокультурних процесів, спрямованих на пошук нових форм соціальної організованості і культури взаємин між вихователем і вихованцями. Гра – одна з найяскравіших і світлих спогадів дитинства, що веде діяльність дітей дошкільного віку. Вона впливає на розвиток уваги, пам’яті, мислення, уяви, всіх пізнавальних процесів. Існує триступенева мотивація гри: «хочу» – «треба» – «можу!». Саме це є основним механізмом її впливу на особистість, секретом самовиховання.

Номер слайду 7

Напрями педагогічного керівництва ігровою діяльністю:– Залучати дітей до гри, використовувати особливі прийоми, які спонукають бажання грати («хочу грати»);– Допомагати діяти за правилами і вирішувати ігрові завдання («так треба»);– Розвивати творчий потенціал дитини в процесі гри, сприяти появі адекватної самооцінки і почуття «можу!». У ході гри діти непомітно для себе виконують різні дії, гра ставить їх в умови пошуку, пробуджує інтерес до перемоги, полегшує подолання труднощів у засвоєнні навчального матеріалу. У дитячому саду ми велику увагу приділяємо навчанню грамоті дітей дошкільного віку. Дітям дуже складно засвоїти такі поняття, як «мова», «пропозиція», «слово», «стиль», «буква», «звук». На допомогу приходять ігри.

Номер слайду 8

Для вироблення практичної навички поділу слів на склади ми проводимо з дітьми наступні ігри: «Договори слово», «Магнітофон», «Хто більше?”, “Додай стиль». Вихователь вимовляє перший склад, а діти-другий (ши-на, ми-ну, пе-ну, сум-ка). У грі «Ехо» діти повторюють другу половину слова або вимовляють слово, відсікаючи перший звук (сміх – міх, екран – кран, коса – оса). У грі «Де живе слово» дитина повинна подумати, поділити його на склади, прорахувати кількість складів і на рахунок вихователя «раз», «два», «три» швидко зайняти той обруч – «будиночок», в якому кількість кубиків відповідає кількості складів в задуманому слові. При встановленні досліджуваного звуку в словах використовуються ігри: «Де сховався звук?», «Який звук заблукав?», «Чий голосок?», «Живі букви», «Хто більше?». Розвиваючи фонематичний слух, пам’ять, увагу, спостережливість, формується вміння свідомо виконувати звуковий аналіз слова.

Номер слайду 9

Однак гра не повинна бути самоціллю, а повинна служити засобом розвитку інтересу до предмета, тому при її організації слід дотримуватися наступних вимог:– Простота і точне формулювання правил гри;– Доступність ігрового матеріалу всім дітям;– Простота виготовлення і використання дидактичного матеріалу;– Участь усіх дітей в грі;– Справедливе і чітке підведення її результатів. Для дітей дошкільного віку гра має найважливіше значення: вона для них навчання, праця, серйозна форма виховання. Граючи, діти краще засвоюють програмний матеріал, правильно виконують складні завдання, що підвищує ефективність педагогічного процесу. Наше завдання – зробити плавним, адекватним перехід дітей від ігрової діяльності до навчальної, щоб радість від гри перейшла в радість навчання. Всі батьки стурбовані проблемою підготовки своїх дітей до школи, тим більше, сьогодні, коли з’явилося багато нових освітніх структур: гімназій, ліцеїв, центрів з пріоритетними напрямами та ін.

Номер слайду 10

Дякую за увагу

pptx
Додав(-ла)
Коноба Анна
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
3836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку