Презентація "Модуль раціонального числа"

Про матеріал
Презентація містить матеріал, який можна використати на першому уроці при вивченні теми "Модуль раціонального числа" у 6 класі. Інтерактивні вправи допоможуть учням добре засвоїти даний матеріал і з нетерпінням чекати на наступний урок з даної теми!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модуль раціонального числа. Сьогодні23.01.2019

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання № 9001) −𝑚=− 4,9 2) −𝑚= 29,13 № 9041) 𝑦=− 4,7 3) 𝑥=−123 2) 𝑏= 8,9 № 908№ 9091) −−−3=−3 2) −(−−−5)= 5 2014+1+2013= 4028 

Номер слайду 3

7; − 4; 0; 𝟏𝟏𝟐;𝟑;𝟐,𝟓;−𝟔𝟏𝟒;−𝟕;𝟓;𝟏,𝟐. Записати у відповідні колонки числа{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Натуральні числа. Додатнічисла. Від’ємнічисла. Цілічисла. Дробові числа. Раціональні числа7; 𝟑;𝟓. 7; 𝟏𝟏𝟐;𝟑; 𝟐,𝟓;𝟓; 𝟏,𝟐. − 4;−𝟔𝟏𝟒;−𝟕. 7; − 4; 0; 𝟑;−𝟕;𝟓. 𝟏𝟏𝟐;𝟐,𝟓;−𝟔𝟏𝟒;𝟏,𝟐. 7; − 4; 0; 𝟏𝟏𝟐;𝟑;𝟐,𝟓;−𝟔𝟏𝟒;−𝟕;𝟓;𝟏,𝟐. 

Номер слайду 4

Знайти значення виразу- (+9)-77- (13)- (-7)- (+3𝟏𝟐) - 3𝟏𝟐 3𝟏𝟐 - 9913-13- (-(-1)1- 1

Номер слайду 5

Знайти значення виразу- (+9)-77- (13)- (-7)- (+3𝟏𝟐) - 3𝟏𝟐 3𝟏𝟐 - 9913-13- (-(-1)1- 1

Номер слайду 6

Знайти значення виразу- (+9)-77- (13)- (-7)- (+3𝟏𝟐) - 3𝟏𝟐 3𝟏𝟐 - 9913-13- (-(-1)1- 1

Номер слайду 7

Знайти значення виразу- (+9)-77- (13)- (-7)- (+3𝟏𝟐) - 3𝟏𝟐 3𝟏𝟐 - 9913-13- (-(-1)1- 1

Номер слайду 8

Знайти значення виразу- (+9)-77- (13)- (-7)- (+3𝟏𝟐) - 3𝟏𝟐 3𝟏𝟐 - 9913-13- (-(-1)1- 1

Номер слайду 9

Знайти значення виразу- (+9)-77- (13)- (-7)- (+3𝟏𝟐) - 3𝟏𝟐 3𝟏𝟐 - 9913-13- (-(-1)1- 1

Номер слайду 10

Знайдіть відстань від початку відліку до точок координатної прямоїА(-4)B(4)C(2)O(0)E(-2𝟏𝟐) D(2,5)

Номер слайду 11

Знайдіть відстань від початку відліку до точок координатної прямоїА(-4)B(4)C(2)O(0)E(-2𝟏𝟐) D(2,5)Чи може шукана відстань бути від'ємним числом, нулем?Як пов'язана шукана відстань з координатами точки?Чи завжди відстань від початку відліку до даної точки дорівнює координаті точки? У яких випадках – ні?

Номер слайду 12

Знайдіть відстань від початку відліку до точок координатної прямоїА(-4)B(4)C(2)O(0)E(-2𝟏𝟐) D(2,5)Чи може шукана відстань бути від'ємним числом, нулем?Як пов'язана шукана відстань з координатами точки?Чи завжди відстань від початку відліку до даної точки дорівнює координаті точки? У яких випадках – ні?

Номер слайду 13

Модуль числа. Модуль числа а – це відстань від початку координат до точки А(а). Позначають: |-2|; |3|;|a|. Властивості:|0|= 0;|а|= а, якщо а додатне;|а|= - а, якщо а від'ємне;Якщо |х|= а, то х = а або х = - а. ОВА105-4модуль числа 4модуль числа 5|-4|= 4 |5|= 5.|х|= 3, тому х = 3 або х = - 3.

Номер слайду 14

Модуль числа. Прочитайте вирази: |-8|; |𝟐𝟏𝟑|;|2+3|. Чи правильна рівність?|3|= 3; |-𝟐𝟏𝟑|=𝟐𝟏𝟑;-|-2|= -2|а|= 5. 

Номер слайду 15

Модуль числа. Знайдіть модулі кожного з чисел, запишіть відповідні рівності: 81; 1,3; -5,2; 𝟖𝟗; −𝟓𝟕; −𝟐𝟗𝟐𝟓; -52; 0. |81|= 81; |1,3|= 1,3; |-5,2|= 5,2; |𝟖𝟗|=𝟖𝟗; |−𝟓𝟕|= 𝟓𝟕|−𝟐𝟗𝟐𝟓|= 𝟐𝟗𝟐𝟓5;|-52|= 52; |0|= 0. 

Номер слайду 16

Модуль числа. Знайдіть значення виразу: |-8|- |-5| =|-10|· |-15| =|240| : |-80| =|-7100| + |-290| =|-2,3|+ |3,7| =|0,1|· |-10| =3· |-1,5|+ 4 =|-8𝟏𝟑|:|𝟓𝟗| = 8 – 5 = 3;10 · 15 = 150;240 :·80 = 3;7100 + 290 = 7390;2,3 + 3,7 = 6;0,1 · 10 = 1;3· 1,5 + 4 = 4,5 + 4 = 8,5;𝟖𝟏𝟑 · 𝟗𝟓 = 𝟐𝟓𝟑 · 𝟗𝟓 = 15; 

Номер слайду 17

Модуль числа. Розв'яжіть рівняння: |х|= 6х = 6 або х = -6 Відповідь: -6; 6.3) |х|= 0х = 8,5 або х = -8,5 Відповідь: -8,5; 8,5.2) |х|= 8,5х = 0 Відповідь: 0.4) |х|= -5 Відповідь: розв'язків немає.

Номер слайду 18

Підсумок уроку. Що називають модулем числа?Як позначають модуль числа?Чому дорівнює модуль додатного числа?Чому дорівнює модуль від’ємного числа?Чому дорівнює модуль 0?Чи може модуль якого-небудь числа бути від’ємним числом?Якими є модулі двох протилежних чисел?Скільки розв'язків має рівняння |x|=3?Які розв'язки має рівняння |x|=0?Скільки розв'язків має рівняння |x|= - 5?

Номер слайду 19

Я задумав два протилежних числа. Поставте тільки одне запитання, щоб дізнатись ці два числа?Запитання від смайлика!

Номер слайду 20

ПОЧАЛИ!ЧАСВИЙШОВ!ЧАС: 1 ХВИЛИНАЯке це число?Чому дорівнює його модуль?Протилежне до даного числа?Обернене до даного числа?Де розташовано на координатній прямій?Відстань до початку відліку?Відстань між ним і йому протилежним?Число, що має менший модуль. Розв’язком якого рівняння може бути?ЧАСВИЙШОВ!- 19

Номер слайду 21

Сьогодні23.01.2019 Домашнє завдання § 36№.

Номер слайду 22

Сьогодні23.01.2019 Дякую за активну роботу,за увагу,кмітливість!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 січня 2019
Переглядів
2746
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку