Урок-казка "Колобок"

Про матеріал
Презентація до уроку з математики у 6класі на тему"Урок-казка "Колобок" складається з10 слайдів. Ця презентація використовується на всіх етапах уроку, містить цікаві завдання і різні форми роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-казкаrrrr

Номер слайду 2

Жили собі Коло і Круг, Циліндр і Конус, Сфера і Куля. Почали вони якось один перед одним вихвалятися.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Я Коло – дуже гармонійна фігура. Моя досконалість полягає у розміщенні всіх моїх точок на однаковій відстані від центра. Моя довжина обчислюється за формулою: C = 2πr або C = πd. Задача. Знайдіть мою довжину, якщо радіус дорівнює 6 см?

Номер слайду 4

А я Круг – цікавіша фігура, бо це частина площини, обмежена колом!Я маю площу і вона обчислюється за формулою: S = πR2

Номер слайду 5

Коло! Круг! Як вам не соромно сперечатись! Так, ви цікаві і важливі фігури, але ви нічого не варті без мене, оскільки побудувати коло і круг можна лише за допомогою Циркуля!Можна обійтися і без тебе. Покладу монетку, обведу її, от і вийде коло!А якщо потрібно побудувати кілька кіл різного діаметра та виміряти їх довжину? Тут без циркуля не обійтися!

Номер слайду 6

Конусе! Конусе! Я більший за тебе, хоча і висоти у нас рівні, і основи рівні. У тебе одна основа, що має площу R2, а в мене їх аж дві такі, тому площа моїх основ дорівнює 2R2. Площа бічної поверхні 2RН, а твоя лише Rl. Площа моєї поверхні 2RН + 2R2,а твоєї R2 + Rl. До того ж і об’єм у мене втричі більший: у тебе V = 1/3 R2 H, а в мене V= R2 H. Хоча ти більший, та я гостріший! У перекладі з грецької конус – це верхівка шолома. Моя вершина куди хочеш пролізе. А ти такий незграбний…Це я незграбний? Та я, коли був Прямокутником, знаєш як крутився? І навколо однієї сторони, і навколо другої . Жити захочеш – крутитемишся. Так і вибився в Циліндри. Я теж не відставав. Ти був такий собі Прямокутник, а я – лише твоя половина – Прямокутний Трикутник. Проте теж довелося навколо катета покрутитися, щоб Конусом стати . Але досить розмовляти. Якщо ти більший, то неси щось на обід. Що принести?Сам хвалився, що в тебе є дві основи, то давай одну з них. На, бери, якщо зумієш з цього щось приготувати. Тепер ми цей круг зігнемо навпіл і почнемо обертати навколо діаметра . Діти, подивіться, що вийшло? Правильно, куля! А тепер ми її спечемо і буде в нас Колобок. Ох і смачний він, мабуть!

Номер слайду 7

Здається, вони збираються пообідати найдосконалішою фігурою! Утечу я від них і вони мене не наздоженуть.

Номер слайду 8

Котиться далі наш Колобок,Крутиться швидко рум’яний бочок. Зайчик скакав та й зупинився,Тут Колобок, якраз, підкотився. Колобок, Колобок, я тебе з’їм!Я від Конуса втік, я від Циліндра втік, а від тебе, Зайчику, теж утечу. Ти ж знаєш, що таке діаметр кулі?!Діаметр кулі?!style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 9

Котиться далі собі Колобок,Вабить нам око рум’яний бочок. А під кущем Сірий Вовк бувІ всю розмову з Зайчиком чув. Не втечеш! Діаметр кулі – це…Я від Конуса втік, я від Циліндра втік, від Зайчика втік, а від тебе, Вовчику, теж утечу. Ось я тебе…!А ти знаєш, чому дорівнює площа кулі?style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

Далі наш Колобок покотивсяІ на галявині він зупинився. Там спочивала Лисичка руда, Книжку цікаву читала вона. Що я бачу? Який гарний Колобок! А який великий! Яка ж площа твоєї поверхні, друже?Площа моєї поверхні обчислюється за формулою: S = 4πR2 Це ж площа великого круга помноженого на 4. Яка гарна і проста формула! А як обчислити площу коверхні кулі, радіус якої 3 см?А об’єм мій обчислюється трохи складніше: V = 4/3πR3 Та що тут складного? Об’єм кулі в 4 рази більший за об’єм конуса, у якого рівні висота і радіус основи, тобто R = H. Якщо об’єм конуса 4,2 см2, то чому дорівнює об’єм кулі?Я скажу тобі на вушко!style.colorfillcolorfill.type

pptx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
1170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку