“В одного чоловіка було два сини. ПРИЙОМ «ЧИТАННЯ ДЛЯ
Молодший з них сказав батькові: КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯКОГОСЬ». ПРИЙОМ Тату, дай мені ту частину маєтку, що мені припадає.
І батько розділив між ними свій маєток.
Кілька днів потім, молодший, зібравши все, подавсь у край далекий і там розтратив свій маєток, живши розпусно. І от як він усе прогайнував, настав великий голод у тім краю, і він почав бідувати.
Пішов він і найнявся до одного з мешканців того краю, і той послав його на своє поле пасти свині. І він бажав би був наповнити живіт світ стручками, що їх їли свині, та й тих ніхто не давав йому.
Опам'ятавшись, він сказав до себе: Скільки то наймитів у мого батька мають подостатком хліба, а я тут з голоду конаю.
Встану та й піду до батька мого і скажу йому: …
- ЯК ВИ ДУМАЄТЕ ПРО ЩО БУДЕ ЇХ РОЗМОВА?
ЯКИМИ БУДУТЬ СЛОВА СИНА?
ОТЧЕ, Я ПРОГРІШИВСЯ ПРОТИ НЕБА Й ПРОТИ ТЕБЕ!
СИНОМ. ПРИЙМИ МЕНЕ ЯК ОДНОГО З ТВОЇХ НАЙМИТІВ.
ВІН БУВ ІЩЕ ДАЛЕКО, ПОБАЧИВ ЙОГО
БАТЬКО ЙОГО Й, ЗМИЛОСЕРДИВШИСЬ,
ПОБІГ, НА ШИЮ ЙОМУ КИНУВСЯ І
НЬОГО: ОТЧЕ, Я ПРОГРІШИВСЯ ПРОТИ НЕБА Й ПРОТИ ТЕБЕ. Я НЕДОСТОЙНИЙ БІЛЬШЕ ЗВАТИСЬ ТВОЇМ СИНОМ.
-Як батько ставиться до свого сина?
-Чому не дорікає йому?
-Чим наповнене його серце?
-Що означають батькові слова: «мій син був мертвий, і ожив, пропав був, і знайшовся»?
-Чи зрозумілою для вас є історія?
-Що відчували, коли читали/слухали притчу?
-То ж які моральні цінності «заховані» в притчі «Про блудного сина»? Чи вдалося їх знайти?
-Чи справдилися ваші припущення, які були на початку уроку?
Ці два слова - «блудний син» стали фразеологізмом. Після читання притчі, чи може хтось сказати, що означає цей фразеологізм?
«БЛУДНИЙ СИН» - ТОЙ, ХТО
ПОВЕРТАЄТЬСЯ З КАЯТТЯМ ПІСЛЯ ДОВГИХ РОКІВ ВІДСУТНОСТІ.
Коли Едгару Алану По потрібно було придумати сюжет для наступного оповідання, він навмання вибирав три слова в словнику, а потім розмірковував, як можна їх об'єднати. Якщо йому це вдавалося, він починав писати.
Подумайте і запишіть в зошит: які три слова лежать в основі притчі «Про блудного сина»?