Презентація " “Московські” та “єршалаїмські” розділи твору та художні засоби їхнього зв’язку"

Про матеріал

Допомогти учням осмислити ідейно – художні особливості твору,

новаторський підхід письменника до розв'язання філософсько –етичних проблем;розвивати навички аналізу художнього твору художніх образів, усне мовлення, уміння визначати головне й деталі, висловлювати свої враження та думки, обґрунтовувати їх; виховувати до добра й гуманізму.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Московські” та “єршалаїмські” розділи твору та художні засоби їхнього зв’язку

Номер слайду 2

«Лови помилку»Михайло Опанасович Булгаков народився 17 травня 1891 р. у Києві. М. О. Булгаков навчався у Першій московській гімназії. М. О. Булгаков за фахом був вчителем М. О. Булгаков у складі білої армії вирушив на Урал. Плоди самовідданої письменницької праці почали виноситися на суд читачів з середини 30-х років. Письменник прожив 50 років.

Номер слайду 3

Самоперевірка. Михайло Опанасович Булгаков народився 15 травня 1891 р. у Києві. М. О. Булгаков навчався у Першій київській гімназії. М. О. Булгаков за фахом був лікарем. М. О. Булгаков у складі білої армії вирушив на Кавказ. Плоди самовідданої письменницької праці почали виноситися на суд читачів з середини 20-х років. Письменник прожив 49 років.

Номер слайду 4

Розподільчий диктант{306799 F8-075 E-4 A3 A-A7 F6-7 FBC6576 F1 A4}Герої Єршаламіївського світу. Реальні герої Москви 30-х рр. ХХ ст.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Проблемні питання Яким нам показаний московський світ? Чим Євангельські глави відрізняються від московських?

Номер слайду 7

Робота з текстом Чи відомо вам ім’я Понтій Пілат з історії? Давайте звернемося до історичної довідки. Понтій Пілат – це римський правитель Іудеї c 26 по 36 роки. Згідно з Новим Заповітом, Понтій Пілат засудив до розп'яття Ісуса Христа, у смерті якого був зацікавлений синедріон на чолі з первосвящеником Кайяфою. Давайте зачитаємо початок 2 розділу “Понтій Пілат”. Як описує М. Булгаков Понтія Пілата?

Номер слайду 8

Групова робота (портрет героя) {D03447 BB-5 D67-496 B-8 E87-E561075 AD55 C}Завдання для І групи. П’ятий прокуратор Іудеї Понтій Пілат. Виразне читання тексту діалогу Понтія Пілата і Єшуа. Як поводить себе Понтій Пілат під час допиту?Чому прийняте рішення про страту Єшуа?Хто винен у загибелі Єшуа?Завдання для ІІ групи. Хто він, Єшуа? Ісус Христос?Портрет Ієшуа. Виразне читання сцени допиту. У чому ж істина за Єшуа?Єшуа і Ісус Христос; співставлення образів.

Номер слайду 9

Проблемні питання Хто такий Понтій Пілат? Що ми про нього дізналися? Що ми знаємо про Ієшуа? Що зображує Булгаков через образ Понтія Пілата та Єшуа?

Номер слайду 10

Гронування Які важливі філософські проблеми розв'язуються в суперечці Єшуа з Понтієм Пілатом?

Номер слайду 11

Мозковий штурм З якою метою Булгаков в своєму романі переплітає “московські” та “єршалаїмські” розділи?

Номер слайду 12

«Мікрофон»Сьогодні на уроці я зрозуміла…Мені сподобалось ….. У мене виникли труднощі з …Мені б хотілося дізнатися …

Номер слайду 13

Домашнє завдання 1 группа – виписати цитати для характеристики Майстра2 группа – виписати цитати для характеристики Маргарити* Підготувати повідомлення «Суспільно-історичні проблеми 30-х рр. ХХ ст.»

pptx
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку