«Мотивація навчання – основна умова успіху учня» Підготував вчитель англійської мови Жиліна Юлія Валеріївна
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Мотивація — це інтереси, потреби, прагнення, емоції, переконання, ідеали, установки, які спонукають учня до діяльності. Мотив-це спрямованість учня на окремі сторони навчальної роботи, пов’язані з внутрішнім ставленням до неї.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
підтримувати рівний стиль стосунків між усіма учасниками навчання; підбадьорювати учнів, коли вони стикатимуться з труднощами; підтримувати позитивний зворотній зв’язок; піклуватися про різноманітність форм і методів навчання; привчати учнів до пізнавальної праці, розвивати їх наполегливість, силу волі, цілеспрямованість; заохочувати виконання завдань підвищеної складності; учити чітко визначати мету, завдання; формувати почуття відповідальності, обов’язку; учити висувати вимоги насамперед до самого себе.
Номер слайду 6
МОТИВАЦІЯ Мотивація навчальної діяльності шляхом створення проблемної ситуації Мотивація навчальної діяльності шляхом використання технології «Мозковий штурм» Мотивація навчальної діяльності шляхом бесіди Мотивація навчальної діяльності в процесі гри Мотивація навчальної діяльності за технологією «Незакінчене речення»
Номер слайду 7
Ефективність навчання
Номер слайду 8
1.Гра: «Так» чи «Ні» Навчає: -пов’язувати факти в єдину картину; - систематизувати належну інформацію; - слухати та чути. Схема: вчитель загадує слово ,на задану тему; учні намагаються знайти відповідь, задаючи питання; вчитель відповідає «так», «ні» або «і так і ні» Приклади: діти задають питання : Is it a noun? Is it a verb? Has a letter «а»?... (Це іменник? Це дієслово? Чи є літера «а»?)
Номер слайду 9
2.Слово – речення – запитання – відповідь
Номер слайду 10
3.Аудіювання. Who Understand the Text Best? (Хто зрозумів текст найкраще?) Учитель роздає учням картки, на яких написані речення, що або відповідають змістові тексту, або не відповідають йому. Завдання учнів – після прослуховування тексту відмітити ті речення, що відповідають змісту. Listen to the Text and Try to Remember as Many Words as You Can (Прослухати та назвати якомога більше слів з тексту) Учитель читає невеликий уривок, в якому всі слова добре знайомі учням. Вони отримують завдання – назвати якомога більшу кількість слів (іменників, числівників, прикметників, дієслів) з прочитаного уривка.
Номер слайду 11
Мотиваційні відео Уривок з фільму Gifted Hands: The Ben Carson Story
Номер слайду 12
Така дісталась нам робота, Є в ній і радість і турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі,- Та гріють душу дитячі очі!!