Сценарій майстер-класу з англійської мови : " Гра на уроках англійської мови"

Про матеріал
Майстер - клас з іноземної мови на тему: “Гра на уроках англійської мови у початкових класах” Виконала: Вчитель англійської мови Саламахіна Ю.О. Мета : Освітня: Мотивація вчителів до вивчення англійської мови з допомогою нетрадиційної організації уроку. Зробити більш простим і ефективним процес засвоєння граматичного, лексичного матеріалів. Розвиваюча: Розвиток комунікативних вмінь і навичок Виховна: Виховання почуття товариства. Формування шанобливого ставлення до культури країни досліджуваної мови
Перегляд файлу

Майстер -  клас
з іноземної мови
на тему:
“Гра на уроках англійської мови у початкових класах”

Виконала:

Вчитель англійської мови Саламахіна Ю.О.

Мета :

Освітня:

Мотивація вчителів до вивчення англійської мови з

допомогою нетрадиційної організації уроку.

Зробити більш простим і ефективним процес засвоєння граматичного, лексичного матеріалів.

Розвиваюча:

Розвиток комунікативних вмінь і навичок

Виховна:

Виховання почуття товариства.

Формування шанобливого ставлення до культури країни

досліджуваної мови

“ Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку.

Гра – це велике світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живильний потік уявлень, розумінь про навколишній світ. Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості та цікавості ” В. Сухомлинський.

Одним із ефективних засобів розвитку інтересу до навчального предмета поряд з іншими методами та прийомами, які використовуються на уроках, є  гра.
У початкових класах закладаються основи знань, умінь і практичних навичок, які необхідні для подальшого навчання, формуються моральні риси і якості, вміння дітей самостійно оволодівати знаннями, пробуджується інтерес до навчання, до творчих пошуків, але цей процес ускладнюється віковими особливостями молодших школярів: слабким переключенням уваги, її нестійкістю, мимовільністю пам'яті та мислення.

Функції гри.

У педагогічній практиці гра виконує такі функції:

Навчальна функція полягає в розвитку пам'яті, уваги, сприйняття інформації, розвитку загальнонавчальних умінь і навичок. Гра в цій функції виступає як організоване заняття, що вимагає напруги емоційних і розумових сил, вміння приймати рішення.

Виховна функція полягає у вихованні уважного, гуманного ставлення до партнера по грі, почуття взаємодопомоги, взаємопідтримки. В іграх, які використовуються для тренування ввічливих обертів англійською мовою, виховується така важлива якість, як ввічливість.

Розважальна функція полягає в тому, що під час гри ми створюємо сприятливу атмосферу, перетворюючи урок в незвичайну і запам'ятовується подія, на захоплюючу пригоду.

Згідно зі шкільною системою навчання іноземної мови ігри поділяються на такі розділи:

1)Граматичні

2)Лексичні

3)Фонетичні

Граматичні ігри:

  1. Граматична гра «Hide-and-seek in the picture»(«Хованки за малюнком»)
    Ця гра дуже корисна у формуванні мовленнєвих навичок, а також для закріплення лексичних одиниць за темою «Моя кімната»
    Коли діти втомились і потрібно утримати їхню увагу, можна запропонувати зіграти в цю гру. Вчитель розміщує на дошці малюнок кімнати і пояснює, що гра у хованки буде несправжня. Сховатися потрібно буде «уявно» за однім з предметів у кімнаті. Той, хто водить пише записку вчителю, де він сховався. Учні починають задавати питання. Наприклад:
    -Are you behind the wardrobe?
    -Are you under the bed?, etc.
    Той, хто відгадує отримує бал і починає водити.

 

 

  1.  Граматична гра «Бджілки». Ця гра використовується для перевірки знань особових і присвійних займенників.

     
  2. Мета: Тренувати навички граматичного конструювання речень.

Завдання: повторення лексики на тему «Тварини» і конструкція  I have got

 

 

 

 

  1. «Граматичне коло». Ця гра на практикування вживання артиклей «а, аn» та неозначеного займенника « some».

 

 

  1. Гра «Як тебе звати?». Один учень загадує собі ім’я та прізвище з таблиці. Учні, користуючись питаннями з роздаточного матеріалу, намагаються відгадати, хто він.

 

 

Лексичні ігри:

 

1)Food
Мета: активізувати лексичний матеріал
Завдання: навчання навичкам письма
і говоріння

2. Don`t  Say Four

Ряд лексичних ігор призначені для тренування учнів у вживанні окремих частин мови, наприклад числівників.

Умови гри: Вчитель та учні обирають число до якого будуть рахувати. Наприклад до 50-ти. Кожен раз замість цифри «4» та кратного їй числа учні говорять слово «stop». Приклад: One, two, three, stop, five ,etc.

3.  Riddles

It runs all day but never runs away (clock).

Is it eats it lives, if you give it a drink life goes away from it (fire).

It moves without legs and flies without wings (cloud).

It lives in winter and dies in spring (snow).

Фонетичні ігри:

  1. Гра «Чашки». Цю гру рекомендовано проводити на початку уроку, щоб пригадати літери абетки. Дітям пропонується написати англійські імена, які зображені на чашках за абеткою.

 

 

 

 

  1. Скоромовки

 

К.Д. Ушинський з приводу гри писав:

«У грі формуються всі сторони душі людської, її розум, її серце і її воля, і якщо говорять, що ігри прорікають майбутню долю дитини, то це правдиво в подвійному розумінні: не тільки у грі виявляються здібності дитини і відносна сила її душі, але й сама гра має великий вплив на розвиток дитячих здібностей і нахилів, а одночасно і на її майбутню долю»

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
1915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку