Майстер - клас
з іноземної мови
на тему:
“Гра на уроках англійської мови у початкових класах”
Виконала:
Вчитель англійської мови Саламахіна Ю.О.
Мета :
Освітня:
Мотивація вчителів до вивчення англійської мови з
допомогою нетрадиційної організації уроку.
Зробити більш простим і ефективним процес засвоєння граматичного, лексичного матеріалів.
Розвиваюча:
Розвиток комунікативних вмінь і навичок
Виховна:
Виховання почуття товариства.
Формування шанобливого ставлення до культури країни
досліджуваної мови
“ Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку.
Гра – це велике світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живильний потік уявлень, розумінь про навколишній світ. Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості та цікавості ” В. Сухомлинський.
Одним із ефективних засобів розвитку інтересу до навчального предмета поряд з іншими методами та прийомами, які використовуються на уроках, є гра.
У початкових класах закладаються основи знань, умінь і практичних навичок, які необхідні для подальшого навчання, формуються моральні риси і якості, вміння дітей самостійно оволодівати знаннями, пробуджується інтерес до навчання, до творчих пошуків, але цей процес ускладнюється віковими особливостями молодших школярів: слабким переключенням уваги, її нестійкістю, мимовільністю пам'яті та мислення.
Функції гри.
У педагогічній практиці гра виконує такі функції:
Навчальна функція полягає в розвитку пам'яті, уваги, сприйняття інформації, розвитку загальнонавчальних умінь і навичок. Гра в цій функції виступає як організоване заняття, що вимагає напруги емоційних і розумових сил, вміння приймати рішення.
Виховна функція полягає у вихованні уважного, гуманного ставлення до партнера по грі, почуття взаємодопомоги, взаємопідтримки. В іграх, які використовуються для тренування ввічливих обертів англійською мовою, виховується така важлива якість, як ввічливість.
Розважальна функція полягає в тому, що під час гри ми створюємо сприятливу атмосферу, перетворюючи урок в незвичайну і запам'ятовується подія, на захоплюючу пригоду.
Згідно зі шкільною системою навчання іноземної мови ігри поділяються на такі розділи:
1)Граматичні
2)Лексичні
3)Фонетичні
Граматичні ігри:
Завдання: повторення лексики на тему «Тварини» і конструкція I have got
Лексичні ігри:
1)Food
Мета: активізувати лексичний матеріал
Завдання: навчання навичкам письма
і говоріння
2. Don`t Say Four
Ряд лексичних ігор призначені для тренування учнів у вживанні окремих частин мови, наприклад числівників.
Умови гри: Вчитель та учні обирають число до якого будуть рахувати. Наприклад до 50-ти. Кожен раз замість цифри «4» та кратного їй числа учні говорять слово «stop». Приклад: One, two, three, stop, five ,etc.
3. Riddles
It runs all day but never runs away (clock).
Is it eats it lives, if you give it a drink life goes away from it (fire).
It moves without legs and flies without wings (cloud).
It lives in winter and dies in spring (snow).
Фонетичні ігри:
К.Д. Ушинський з приводу гри писав:
«У грі формуються всі сторони душі людської, її розум, її серце і її воля, і якщо говорять, що ігри прорікають майбутню долю дитини, то це правдиво в подвійному розумінні: не тільки у грі виявляються здібності дитини і відносна сила її душі, але й сама гра має великий вплив на розвиток дитячих здібностей і нахилів, а одночасно і на її майбутню долю»