Мотивація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та правознавства__________*___________Іноді я роблю так. Прагматичні роздуми вчительки історії та правознавства Вітвіцької Світлани Степанівни Черемошненська філія КЗ « Погребищенський ліцей №1» Погребищенської міської ради Вінницького району Вінницької області
Номер слайду 2
« Моя робота – моя відповідальність » __________*__________Іноді я роблю так
Номер слайду 3
__________*__________Іноді я роблю так
Номер слайду 4
Для чого…? Для того…!
Номер слайду 5
Прийом «Фотогалерея» (Технологія «Кроссенс»)визначити ключове слово , з яким буде пов'язана наша форма проведення роботи (…..дослідження)__________*__________Іноді я роблю так Без прикладів неможливо ні правильно вчити, ні успішно вчитися Л. Колумелла
Номер слайду 6
Прийом «Ребус»__________*__________Іноді я роблю так
Номер слайду 7
Прийом «Дивуй»__________*__________Іноді я роблю так
Номер слайду 8
Літературні цікавинки Одвага наша - меч политий кров’ю(Леся Українка)__________*__________Іноді я роблю так
Номер слайду 9
Олег Шупляк . Коліївщина. Гомоніла Україна,Довго гомоніла,Довго, довго кров степами. Текла-червоніла.І день, і ніч ґвалт, гармати;Земля стогне, гнеться;Сумно, страшно, а згадаєш —Серце усміхнеться. ( Тарас Шевченко) __________*__________Іноді я роблю так
Номер слайду 10
Г. Сковорода про вміння користуватися можливостями, які випадають нам за життя: «Щасливий, хто мав змогу знайти щасне життя. Але ще щасливіший той, хто вміє ним користуватися». Чи знаєте ви свої цивільні права та обов’язки? Чи вмієте ви користуватися ними?Г. Сковорода про соціальну природу правопорушень: «О коли б ми в ганебних справах були такі ж соромливі і боязкі, як це часто буваємо ми боязкі і хибно соромливі у порядних учинках!». Які явища соціального буття можуть бути причинами правопорушень? __________*__________Іноді я роблю так
Номер слайду 11
Забезпечення емоційної готовності до уроку З гарним настроєм хто прийшов – махніть рукою, Хто чує мене – кивніть головою, Хто бачить мене – прошу оком моргнути, Хто котів любить – прошу муркнути, Хто найвеселіший – усміхніться. Хто ввічливий – сусідові злегка вклоніться. Спіймай мій настрій Самоналаштування Привітання __________*__________Іноді я роблю так
Номер слайду 12
Техніка «Однохвилинне есе»Що найголовніше ти дізнався/лась сьогодні? Які питання залишилися для тебе незрозумілими? Що порекомендував/ла собі особисто?__________*__________Іноді я роблю так
Номер слайду 13
Часто використовуйте візуальні матеріали. Обмежте кількість часу, який ви витрачаєте на монорозповідь. Створюйте більше практичних завдань. Відтворюйте музику, відповідні відео та інші слухові доповнення, коли це можливо. Проводьте руханки для учнів.__________*__________Іноді я роблю так. Вузлики на пам’ять
Номер слайду 14
__________*__________Іноді я роблю так Дякую за увагу!