Презентація дає можливість викладачу виявити творчість, індивідуальність, уникнути формального підходу до проведення занять. Вона забезпечує можливість для: інформаційної підтримки; ілюстрування; використання різноманітних вправ; економії часу й матеріальних засобів; розширення освітнього простору уроку. Завдяки використанню презентацій у здобувачів спостерігається: концентрація уваги; включення всіх видів пам'яті: зорової, слухової, моторної, асоціативної; більш швидке й глибоке сприйняття матеріалу; підвищення інтересу до вивчення предмета; зростання мотивації до навчання. .
Доцільність використання презентацій Методично продумані слайдові презентації – це найкращий вид унаочнення (карти, таблиці, схеми, фото, документи, завдання, шаблони виконання завдань), який не потребує матеріальних затрат, дозволяє підійти до процесу навчання творчо, урізноманітнити способи подачі матеріалу, поєднувати різні організаційні форми проведення занять з метою отримання високого результату. Використання презентацій дозволяє зручно й ефективно візуалізувати інформацію, самостійно готувати завдання, підбирати навчальний матеріал.
Використання презентацій на різних етапах уроку. Під час мотивації. При закріпленні навчального матеріалу. При вирішенні завдань навчального характеру. Для поглиблення знань. Для виготовлення дидактичного матеріалу. При перевірці і проведенні самостійних та контрольних робіт. При вивченні нового матеріалу.
Інтерактивні форми роботи із застосуванням мультимедійних технологій сприяють підвищенню інформаційно-комунікаційної, інноваційної компетентностей і здобувачів, і викладачів. Підготовка мультимедійної презентації є творчо-розвивальним видом освітньої діяльності, що дає змогу цільового комплексного застосування знань про художній твір, умінь аналізувати текст у порівнянні з іншими творами різних видів мистецтв, навичок виявлення та формулювання ціннісносвітоглядного та естетичного змісту твору. Упровадження мультимедійних технологій на уроках зарубіжної літератури є доцільним і виправдовує себе. Література має бути невід`ємною частиною сучасного життя, а медіаосвіта – невід’ємною частиною уроку.
https://naurok.com.ua/metodichna-rozrobka-multimediyni-uroki---suchasnist-sogodennya-233672.html https://svitliteraturu.com/board/skarbnichka/multimedijnij_suprovid_uroku_prezentacija/5-1-0-225 https://naurok.com.ua/mayster-klas-na-temu-stvorennya-multimediyno-prezentaci-159572.html https://lms.human.ua/app/home https://www.google.com/search?q=%D1%85%D1%8 C%D1%8 E%D0%BC%D0%B0%D0%BD+%D1%83%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%82%D0%B8&oq=&aqs=chrome.1.35i39i362l8.437658j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8https://sites.google.com/d/1z. G8 Jjr_d. Wu. EHh6 NQ_u. DJf. KNv3z. Vb. ZFxx/p/1m. Bp. Wz. JEisf. Yiz0 RCyqd22-CTBBl. Gr. Rpm/edit. Покликання