Мета тренінгу: профілактика стресових станів та боротьба зі стресом; профілактика негативних особистісних утворень; зниження рівня ситуативної і особистісної тривожності; сприяння формуванню адекватної самооцінки педагогів в період стресових станів.
Стрес- це захисна реакція
організму на зовнішні подразники.
Теорія стресу.
У відповідь на стрес перша людська реакція-Тривога. Далі-період активізації, згодом-адаптації, опісля-стадія виснаження.
Реакції на стрес бувають: Фізичні.
Емоційні. Когнітивні(розумові).
Поведінкові.
Проблеми зі здоров’ям, які спричинені або посилюються стресом.
|
|
Когнітивні(розумові) Поведінкові:
Складнощі з завмирання,
концентрацією уваги, уникання, сплутаність думок, чіпляння, страх байдужість, труднощі в звуків, спілкуванні, повторювані перезбудження, думки про події. підозрілість.
Усе це норма під час стресу. У стресі людина втрачає контакти зі своїми потребами, тому варто нагадувати собі та іншим їсти, ходити в туалет , пити воду, робити паузи в сприйняті інформації, спати.