Підготувала: Трохимчук Н. О. Уманська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Тема: Безпечний Інтернет
Номер слайду 2
Інтернет – джерело безмежної інформації. Тут є багато цікавого та корисного для навчання. В Інтернеті можна спілкуватися з друзями з різних країн світу, скачувати різноманітну музику, картинки тощо.
Номер слайду 3
Поміркуйте. Чи несе Інтернет позитивний вплив на людей?Яка його користь?
Номер слайду 4
Пригадайте. Що ви знаєте про «сайт», «You. Tube», «Counter Strike», «віртуальність», «Tik. Tok»?
Номер слайду 5
Користувачі Інтернету викладають величезну кількість інформації в електронному вигляді на різних сайтах. І на жаль, Інтернет може зашкодити.
Номер слайду 6
Поміркуйте. Чи несе Інтернет негативний вплив на людей?Що може зашкодити в Інтернеті?Яких правил слід дотримуватися при користуванні Інтернетом?
Номер слайду 7
«Два обличчя» Інтернету. Корисний Інтернет:Інформація для навчання, розвитку, самовдосконалення;Спілкування з друзями;Розваги, ігри, відпочинок. Небезпечний Інтернет: Недостовірна інформація;Шахрайство;Грубість, приниження, образи.
Номер слайду 8
Письмове Завдання: Розглянувши схему «Корисний Інтернет», наведіть приклади користі Інтернету саме для учнів 5 класу.
Номер слайду 9
Проаналізуйте ситуації, що сталися з вашими однолітками. Спрогнозуйте безпечний вихід з них. Ситуаційні завдання
Номер слайду 10
Христинці сподобався сайт про в'язання гачком. Вона хоче зареєструватися на ньому, щоб отримувати більше інформації про візерунки та вироби, зроблені користувачами сайту. На які питання Христинці слід дати відповіді, а які проігнорувати? Чому?Логін( ім'я)?, Прізвище, ім'я, по-батькові?, Домашня адреса?, Вік?, Стать?, Назва навчального закладу?, Місце роботи мами?, Мобільний телефон батька?, Своє фото?, Фото своїх виробів?
Номер слайду 11
2. До дня народження мами Андрій та Іринка створили красиву вітальну листівку і попросили Тараса оцінити її. Товаришеві дуже сподобалась ця листівка і він виклав її в Інтернет. Чи мав Тараса на це право?
Номер слайду 12
Знайти інформацію про історію виникнення і розвитку Інтернету. Домашнє завдання