На уроці використано сучасні засоби візуалізації. Важливу роль відіграють інтерактивні методи роботи з дітьми. З метою підбитт япідсумків уроку використано інтерактивний метод роботи ДРІД.
Вдало інтегрується урок математики із природознавством.
Записую число класу тисяч. За ним ставлю три крапки.
Номер слайду 6
1. Виділяю число першого класу, відраховуючи справа наліво три цифри;ліворуч залишається число другого класу. 2. Читаю число II класу зі словом “ТИСЯЧА”. 3. Читаю число I класу без слова “ ОДИНИЦЬ”. 4 6 5 9 8 0
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Чи можна так само замінити багатоцифрове число сумою розрдних доданків? Заміни число 567 сумою розрядних доданків
Номер слайду 9
Які числа використовують, щоб порівняти планети Марс і Земля?