Будова свинцево-кислотної стартерної акумуляторної батареї зі спільною кришкою а – загальний вигляд; б – блок пластин; 1 – бак; 2 – мастика; 3 – заливний отвір; 4, 8, 12, 13 – полюсні штирі; 5 – пробка заливного отвору; 6 – кришка; 7 – перемичка; 9 – негативні пластини; 10 – позитивні пластини; 11 – ребра;14 - сепаратори
Регламентована густина електроліту від кліматичних умов 1,29 1,31 1,25 1,27 1,27 1,29 1,25 1,27 1,23 1,25 Зима Літо Весь рік Весь рік Весь рік З різко континенталь-ним кліматом і тем-пературою взимку нижче – 40 С Північні з температу-рою взимку до – 40 С Центральні з тем-пературою взимку до – 30 С Південні Густина електроліту для заливання після в акумулятор заряджання Пора року Кліматичні райони
Генератор автомобіля а – загальний вигляд; б – деталі ротора; 1 – кришка з боку контактних кілець; 2 - випрямний блок; 3 – контактні кільця; 4 – конденсатор; 5 – вал ротора; 6 - вивід “30 “ генератора (“+” випрямляча); 7 – штекер нульового проводу; 8 – інтегральний регулятор напруги зі шіткотримачем; 9 – щітка; 10 – шпилька кріплення генератора; 11 – шків із вентилятором; 12 – полюсний наконечник(S); 13передня кришка; 14 – обмотка збудження ротора; 15 – статор; 16 – обмотка статора; 17 – полюсний наконечник(N); 18 – вушко кріплення генератора; 19отвори для виведення кінців обмотки збудження.