Котушка запалювання слугує для перетворення струму низької напруги на струм високої напруги Коло низької напруги проходить від позитивного затискача акумуляторної батареї через вмикач запалювання, додатковий резистор, первинну обмотку котушки запалювання й контакти переривника на масу автомобіля До кола високої напруги входять вторинна обмотка котушки запалювання, розподільник і свічки запалювання, з'єднувальні проводи високої напруги Катушка запалювання
Схема системи запалювання 1 - акумуляторна батарея; 2 – стартер; 3 – провід низької напруги; 4 – амперметр; 5 – вмикач запалювання; 6 – додатковий резистор; 7 – котушка запалювання; 8 - вакуумний регулятор випередження запалювання; 9 – переривник; 10 – конденсатор; 11 – розподільник; 12 – провід високої напруги; 13 - свічка запалювання
Розподільник запалювання автомобіля ВАЗ 1 – приводний валик; 2 – оливовідбивна муфта; 3 – фільц для мащення кулачка; 4 – вакуумний регулятор виперед-ження запалювання; 5 – діафрагма; 6 – тяга вакуумного регулятора; 7 – опорна пластина відцентрового регулятора ;8 – ротор розподіль-ника;9 – бічний електрод і затис-кач; 10 – кришка розподільника ;11 – центральний затискач; 12 – стру-моподовальний вуглик; 13 – рез-истор; 14 – розносна пластина ротора; 15 – тягарець відцентро-вого регулятора;16 - кулачок; 17 – рухома пластина нерухомого контакту; 18 - рухомий диск переривника; 19 – стопорний гвинт; 20 – пас рухомої пластини; 21 – конденсатор; 22 - корпус
Відцентрований регулятор автоматично змінює випередження запалювання залежно від частоти обертання колінчастого вала 1 – замкове кільце; 2 – опорна шайба; 3 – втулка кулачка; 4 – пружина; 5 – вал привода; 6 – пластина 7 – вісь; 8 – тягарці; 9 – штифт; 10 – планка; 11 – кулачок перервника;
Свічка запалювання слугує для створення іскрового проміжку в колі високої напруги з метою запалювання робочої суміші в циліндрі двигуна 1 – ізолятор; 2 – корпус; 3 – прокладка; 4 – центральний електрод; 5 - бічний електрод; 6 – різьбовий стержень; 7 - корпус наконечника; 8 – заглушувальний резистор; 9 – пружинне кільце; 10 – контактна втулка