Презентація на тему: "Компетентісний підхід у викладанні предметів професійно-теоретичної підготовки туристичної сфери"

Про матеріал
Особливості компетентісного підходу при викладанні спецдисциплін туристичної сфери
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Компетентісний підхід у викладанні предметів професійно - теоретичної підготовки. Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції. До хорошого уроку вчитель готується все життя. В. Сухомлинський. Підготувала. Методист Олеського професійного ліцею. Юськів Марія Михайлівна

Номер слайду 2

Головний критерій якісної освіти на сьогодні це рівень освіченості випускника, який є: людиною, спроможною жити в гармонії з собою, з природою, з іншими людьми, суспільством; людиною, яка має смак до життя, прагнення до його вдосконалення, розвинутий емоційний інтелект; креативною особистістю з критичним мисленням й імунітетом до технологій маніпулювання свідомістю.

Номер слайду 3

Під поняттям “компетентнісний підхід” розуміють спрямованість освітнього процесу на формування й розвиток ключових (базових, основних, надпредметних) і предметних компетентностей особистості. У сучасних українських державних освітніх стандартах компетентність – це інтегрована здатність особистості, набута у процесі навчання, що охоплює знання, уміння, навички, досвід, цінності та ставлення, які можуть цілісно реалізуватися на практиці.

Номер слайду 4

Визначають трирівневу ієрархію компетентностейключові компетентності – відносяться до загального (метапредметного) змісту освітиміжпредметні компетентності – відносяться до певного кола навчальних предметів та освітніх галузейпредметні компетентності – частки стосовно двох попередніх рівнів компетентності, що мають конкретний опис і можливість формування в рамках навчальних предметів

Номер слайду 5

Притча про голодну людину та рибалку Важливо не тільки нагодувати голодного рибою. Головне – навчити його її ловити! Якщо ми дамо йому рибу, то допоможемо тільки один раз, а якщо навчимо ловити, то нагодуємо на все життя.

Номер слайду 6

Притча про голодну людину та рибалку З точки зору процесу навчання можна виділити чотири різних типи: Запропонувати рибу і не навчати ловити їїУчити ловити рибу голодного. Нагодувати, а потім учити ловити. Учити ловити і одночасно годувати

Номер слайду 7

Номер слайду 8

“ Правильно навчає той, хто навчає цікаво ” А. Ейнштейн. Мотивуюча та регулююча діяльність вчителя. Максимум основної ключової інформаціїМаксимумнавчально -пізнавальної діяльності учня

Номер слайду 9

Що було? Знання, уміння, навички: вислухай – повтори – виконай – отримай оцінку. Що маємо? Навчись учитися ! Знаю – не знаю. Можу діяти – не можу діяти. Шукаю новий спосіб.

Номер слайду 10

Що необхідно нашим учням для успіху?Комп’ютерна грамотність Ефективно використовувати знання реального життя Визначати пріоритети, планувати конкретні результати і нести персональну відповідальність за них Уміти працювати в команді і володіти навичками спілкування Здібність творчо мислити, послідовно міркувати і представляти свої ідеї

Номер слайду 11

Вчитель. Учень. Співпраця. Співтовариство. Співтворчість Консультує, радить,направляє, узагальнює,спостерігає, доповнюєдопомагає формулювати висновки. Запитує, радиться,аналізує, розробляє, вивчає,порівнює, оформляє результати

Номер слайду 12

Порівняння традиційного та інноваційного підходів до навчання. Тип “Школа пам’яті”“Школа розвитку”Лозунг “Роби як я!” “Не зашкодь” Принцип Проштовхування Вирощування Характер відносин Суб’єкт-об’єктний Суб’єкт-суб’єктний Позиція викладача Носій інформаціїЗберігач норм та традицій Організатор співпраціКонсультант. Керівник Позиція учня Пасивність Активність

Номер слайду 13

Робить заняття більш емоційним. Сприяє глибокому та послідовному засвоєнню матеріалу. Позитивно впливає на розвиток творчих здібностей. Розвиває логічне мислення. Проявляє інтерес до предмету. Розвиває допитливість. Організовує зв’язок з іншими видами діяльності. Використання компетентісного підходу:

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Готуючись до уроку, слід пам’ятати, що сучасний урок відрізняється:скерованістю на всебічний гармонійний розвиток у поєднанні з наданням можливостей самореалізації кожному учневі з урахуванням його можливостей, інтересів та життєвих планів;напруженою, посильною, добре організованою і результативною пізнавальною роботою всіх учнів;творчим підходом до вирішення конкретних завдань відповідно до наявних умов і можливостей учнів;доцільним використання дидактичних засобів;співробітництвом викладача і учня, індивідуальним і диференційованим підходами з урахуванням можливостей кожної дитини;раціональним використанням кожної робочої хвилини уроку;створенням ситуації успіху на уроці, атмосферою демократизму, стимулювання, відповідальності всіх учасників навчально-виховного процесу за результати діяльності.

Номер слайду 18

«Щоб запалити, треба горіти» Запалює сумлінна і всебічна підготовленість до уроку, емоційна щедрість учителя, його захопленість.

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

pptx
Додано
6 листопада 2019
Переглядів
871
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку