Презентація на тему: "КООРДИНАТНА ПЛОЩИНА".

Про матеріал
Матеріал може бути використаний вчителем математики для проведення уроку в 6 класі з теми "Координатна площина".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Координатна площина

Номер слайду 2

Прямокутна система координат. Пару координатних прямих, яку зображають перпендикулярно одна до одної й так, щоб початки відліку на них збігалися називають прямокутною системою координат.

Номер слайду 3

Координатна площина. Першу (горизонтальну) координатну пряму називають віссю абсцис та позначають OX. Другу (вертикальну) координатну пряму називають віссю ординат. Її позначають OY. Спільний початок відліку координатних прямих називають початком координат. Площину з уведеною на ній системою координат називають координатною площиною.

Номер слайду 4

Координати точки. Упорядкована пара чисел називається координатами точки в даній системі координат. Координату за віссю абсцис називають абсцисою точки, а координату за віссю ординат – ординатою точки. Початок координат – точка O, має координати (0;0)

Номер слайду 5

Координатні чвертіКоординатні осі розбивають координатну площину на чотири частини. Їх називають координатними чвертями та позначають так: I чверть, II чверть, III чверть, IV чверть. Точки I чверті мають додатну абсцису та додатну ординату. Точки II чверті мають від'ємну абсцису та додатну ординату. Точки III чверті – від'ємну абсцису і від'ємну ординату, а точки IV чверті – додатну абсцису та від'ємну ординату.

Номер слайду 6

Визначте координати точок зображених на малюнку(усно)

Номер слайду 7

Задайте прямокутну систему координат на площині та побудуйте в ній точки: A (1;1), B (1; -1), C (-1; -1), D ( -1; 1) Розв'язання. Для того, щоб побудувати точку (наприклад, F(x, y)) на прямокутній системі координат, потрібно: на осі абсцис позначити точку, що відповідає числу x, а на осі ординат – точку, що відповідає числу y. Через точки, побудовані на осях координат, провести дві прямі, паралельні осям. Точка перетину побудованих прямих – шукана точка F (x, y)

Номер слайду 8

Розв'язок. YX

Номер слайду 9

Побудуйте пряму AB, якщо A (-2; 2), B (4; -4). Визначте координати ще трьох точок цієї прямої

Номер слайду 10

Розв'язок. YX

Номер слайду 11

Знайдіть площу квадрата, знаючи координати двох сусідніх його вершин: (3; 5), (8; 5)

Номер слайду 12

Розв'язок. YX

Номер слайду 13

З пункту A до пункту B, відстань між якими становить 50 км виїхав велосипедист. За першу годину він подолав 15 км, за другу – 13 км, третю годину він витратив на відпочинок, а вже через годину прибув в пункт B. Побудуйте графік руху велосипедиста

Номер слайду 14

Розв'язок. Y (км)X (год)

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Пройти тест на тему «Координатна площина» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1643460. Завдання виконати до 20 квітня 18:00. Побудуйте зображення (фігуру) відповідної тварини на прямокутній системі координат за заданими точками: Ведмідь: 1)(4;-4), (4;-6), (8,5;-7,5), (9;-7), (9;-6), (9,5;-5), (9,5;-3,5), (10;-3), (9,5;-2,5), (4;5), (3;6), (2;6), (0;5), (-3;5), (-7;3), (-9;-1), (-8;-5), (-8;-7), (-4,5;-8), (-4,5;-7), (-5;-6,5), (-5;-6), (-4,5;-5), (-4;-5), (-4;-7), (-1;-7),(-1;-6), (-2;-6), (-1;-4), (1;-8), (3;-8), (3;-7), (2;-7), (2;-6), (3;-5), (3;-6),(5;-7), (7;-7); 2) вухо: (6;-4), (6;-3), (7;-2,5), (7,5;-3); 3) око: (8;-6). Мишеня: 1) (3; – 4), (3; – 1), (2; 3), (2; 5), (3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9), (- 1; 7), (- 1; 6), (- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; – 1), (- 1; 0), (- 1; – 4), (- 2; – 4),(- 2; – 6), (- 3; – 6), (- 3; – 7), (- 1; –7), (- 1; – 5), (1; –5), (1; –6), (3; – 6), (3; – 7),(4; – 7), (4; – 5), (2; – 5), (3; – 4); 2) хвіст: (3; – 3), (5; – 3), (5; 3). Лисичка-кума: 1(- 7; 6), (1; 8), (3; 11), (4; 8), (6; 8), (5; 6), (5; 5), (2; 0), (- 7; 6); 2) (- 4; 0), (8; 0), (5; – 3), (8; – 9), (- 3; – 9), (0; – 3), (- 4; 0); 3) хвіст: (6,5; – 6), (10; – 6), (11; – 8), (11; – 9), (8; – 9); 4) хустина: (- 4; 0), (- 9; – 4), (- 3; – 4), (- 4; 0); 5) око: (1; 6).

Номер слайду 16

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
1 травня 2021
Переглядів
3508
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку