Презентація на тему: "Коробка передач"

Про матеріал

Розробка уроку з професії: "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів"

Презентація на тему: "Коробка передач"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація к дипломній роботі на тему МКПП

Номер слайду 2

Будова КПП Механічна коробка передач – це одна з різновид коробки перед. Даний механізм, призначений для зміни передавальної відносини який здійснюється ручнім вибором водія. Сам процесс здійснюється наступним чином: у КП створяются з'єднаня між первинним і вторинним валом шляхом варіювання шестернею с різною кількостью зубів. Двухвальная коробка передач: устройство и принцип роботи У таких трансмісіях крутний момент передається від шестерень первинного валу на шестерінки веденого. Ведучий вал з'єднується з мотором через маховик, а ведений передає крутний момент на провідні колеса. Тривальна коробка передач: пристрій і принцип роботи Підшипники, розташовані в корпусі, забезпечують обертання валів. На кожному валу є комплект шестерінок з різним числом зубів. Провідний вал примикає до двигуна за допомогою кошику зчеплення, ведений з карданним, проміжний передає момент, що обертає, вторинному. МКПП складається з наступних елементів:1. Картер (сама основа КП)2. Первинний, вторинний вал з шестернями3. Робота заднього ходу4. Синхронізатор

Номер слайду 3

Картер. Картер – це сама основа КПП яка містить в себе усі деталі КП та захищає їх від зовнішніх загроз. Особливості картера трансмісії- Картер виступає основним елементом, що несе, для деталей трансмісії- Картер забезпечує захист деталей трансмісії від зовнішніх дій (бруду, води, пилу, попадання сторонніх предметів, випадкового або навмисного втручання), а також вирішує і зворотну задачу - захищає розташовані рядом деталі і людини від валів, що обертаються, і шестерень- Канали і порожнини в картері забезпечують зберігання і подання мастильного матеріалу до деталей, що труться- За допомогою картера агрегат монтується до рами, кузова або інших деталей автомобіля

Номер слайду 4

Вали тривальної КПКПП містить в собі набор розташованих паралельно валів, що мають в розпорядженні шестерні. У тривальній КП автомобіля класичного компонування є первинний, вторинний і проміжні вали.- Первинний (ведучий) вал через зчеплення з'єднується з крутнем двигуна- Вторинний (ведений) вал жорстко сполучений з карданним валом- Проміжний вал служить для передачі обертання від первинного валу вторинному. Первинний і вторинний вали розташовані послідовно, вторинний спирається при цьому на підшипник, встановлений в хвостовику первинного. Жорсткого зв'язку вони не мають і обертаються незалежно один від одного, Проміжний вал розташований під первинним і вторинним валами паралельно їм, нерідко зі зміщенням убік. На валах знаходяться блоки шестерень. На первинному валу знаходиться провідна шестерня, що приводить проміжний вал в рух. На проміжному валу розташований блок шестерень, шестерні якого жорстко сполучені з валом і часто виготовляються як єдине ціле з ним. На вторинному валу розташовані ведені шестерні, які можуть знаходитися на шліцах валу і переміщатися по них, або обертаються на маточинах, в цьому випадку їх подовжнє переміщення виключене, а передача включається шляхом підключення шестерні до валу ковзаючи муфти, часто забезпечений механізм, вирівнюючий кутовий швидкість вал і шестерня - синхронізатор.

Номер слайду 5

Робота заднього ходу Здійснення зворотного ходу транспортного засобу. R- задній хід: муфти в нейтральному положенні; ковзаюча шестерня заднього ходу, що обертається на своєму власному валу, входить в зачеплення з відповідною шестернею проміжного валу і з шестернею веденого валу (шестерня проміжного валу з шестернею веденого валу не утворюють зачеплення), утворюється непарне число пар (три пари), що зачіпляються, завдяки чому вторинний вал крутиться в напрямі, протилежному до напряму обертання первинного валу.

Номер слайду 6

Синхронізатор. Призначення синхронізатора забезпечення вирівнювання частоти обертання валу і шестерні для ненаголошеного включення передач. Синхронізатор забезпечує плавність перемикання передач та сприяє зниженню рівня шуму, також завдяки синхронізатору знижується міра фізичного зносу механічних деталей коробки. Конструкція синхронізатора- Маточина з сухарями- Муфта включення- Блокувальні кільця- Шестерня з фрикційним конусом Основу вузла складає маточина, що має внутрішні і зовнішні шліци. За допомогою перших вона з'єднується з валом коробки передач, переміщаючись по ньому в різні боки. За допомогою зовнішніх шліців маточина з'єднується з муфтою. Маточина має три пази, розташованих під кутом в 120 градусів один відносно одного. У пазах знаходяться підпружинені сухарі, які допомагають фіксувати муфту в нейтральному положенні, тобто у той момент, коли синхронізатор не працює. Муфта служить для забезпечення жорсткого з'єднання валу коробки передач і шестерні. Вона знаходиться на маточині, а із зовнішнього боку з'єднується з вилкою коробки передач. Блокувальне кільце синхронізатора потрібне для синхронізації частоти обертання за допомогою сили тертя, воно перешкоджає замиканню муфти до того моменту, поки вал і шестерня не матимуть однакової швидкості.

Номер слайду 7

Основні несправності КПП- Підтікання олії може бути по причині пошкодження ущільнюючих прокладок, сальників та послаблення кріплення кришок картера. Для усунення несправностей потрібно змінити прокладки, сальники, та підтягнути кріплення кришок.- Шум в роботі КП може з'явитися за причиною несправного синхронізатора, знос підшипників, шестерень та шліцьових з'єднань. Для усунення несправності необхідно змінити деталі, які вийшли зі строю.- Утруднене вмикання передач може трапитись по причині поломок діталей механізму перемикання, зносу синхронізатора та шестерній. Для усунення несправності необхідно змінити деталі, які вийшли зі строю.- Самовиключення передач трапляється по причині несправності блокувального пристрою, також при сильному зносі шестерень та синхронізаторів. Для усунення несправності необхідно змінити блокувальний пристрій, шестерні які вийшли зі строю, синхронізатори.

Номер слайду 8

Про технічне обслуговування КПП- Перед кожним виїздом автомобіля необхідно перевірити відсутність течі олії та шуму при працюючий КП- Легкість вмикання та перемикання усіх передач - При руху перевірити відсутність шуму та стуків на різних роботах КП- Заміна олії необхідна після 60000-70000 км пробігу, замінювати олію необхідно після прогрітого двигуна

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кучма Лариса Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пузан Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
4089
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку