Презентація на тему: "Рульові механізми автомобіля"

Про матеріал

Розробка уроку з професії: "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів"

Презентація на тему: "Рульові механізми автомобіля"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація на тему : Рульові механізми автомобіля

Номер слайду 2

Рульове управління – це одна з найважливіших систем автомобіля, призначена для завдання потрібного напрямку. Самим першим типом автомобільного управління було черв’ячне, яка отримала таку назву завдяки черв’ячної шестерні, що входить до складу рульової колонки.Історія автомобілебудування налічує три періоди, в яких зазначався стрибкоподібний розвиток рульового управління.

Номер слайду 3

Будова рульового механізму автомобіля. Рульове упрвління призначається для забезпечення руху автотранспорту в заданому напрямку. Більшість легкових автомобілів змінюють траєкторію руху повертанням передніх коліс. Також змінити напрямок руху можна пригальмовуванням певних коліс. Система рульового управління більшості сучасних автомобілів складається з рульового колеса, рульової колонки, приводу і рульового механізму. Прикладається водієм зусилля, потрібне для зміни трєкторії руху машини, сприймається рульовим колесом і через рульову колонку передається на рульовий механізм.

Номер слайду 4

Технічне обслуговування та основні несправностіОСНОВНІ ОЗНАКИ НЕСПРАВНОСТІ: збільшений вільний хід рульового колеса, туге обертання рульового вала, осьовий люфт рульового вала й рульового колеса, теча оливи з картера рульового механізму, стук у рульовому керуванні. Збільшення вільного ходу рульового колеса може спричинятися: Послабленням кріплень або спрацюванням шарнірних з’єднань рульових тяг. Послабленням кріплення рульового картера рульового механізму та сошки. Спрацюванням ролика й черв’яка та їхніх підшипників. Порушенням регулювання рульового механізму. Усунути цю несправність можна підтягуванням кріплень та заміною спрацьованих шарнірів.

Номер слайду 5

Туге обертання рульового вала може спричинятися: Деформацією деталей рульового привода. Відсутністю оливи в картері рульового механізму. Неправильним регулюванням зачеплення або підшипників черв’яка та ролика. Неправильним установленням кутів передніх коліс. Перевіряють наявність оливи, а також доливають її в картер рульового механізму крізь отвір, що закривається пробкою. Решту несправностей усувають регулюванням і заміною спрацьованих деталей. Порвані або потріскані гумові чохли треба негайно заміняти новими, інакше через потрапляння бруду шарніри швидко вийдуть із ладу.

Номер слайду 6

Прийнято виділяти наступні види комплексів профілактичних і ремонтних робіт: Щоденне обслуговування;ТО-1;ТО-2;Сезонний профілактичний комплекс. Щоденний комплекс заходів включає в себе наступні дії: Контроль вільного ходу керма;Візуальний контроль надійності кріплень рульової сошки;Перевірка працездатності обмежувачів максимальних кутів повороту;Перевірка величини зазорів у шарнірах гідропідсилювача і в тягах керма;Загальний контроль працездатності управління і підсилювача.

Номер слайду 7

Перше ТО включає в себе такі додаткові дії: Перевірка стану кріплення гайок і шплинтовки кріплень рульових сошок;Контроль стану важелів поворотних цапф, а також пальців кульових;Моніторинг вільного ходу тягових шарнірів; Перевірка того, наскільки герметичний гідрпідсилювач рульового управління;Контроль рівня технічної рідини в бачку гідропідсилювача, її доливання або заміна. Крім цього проводиться ретельна перевірка затягування кріпильних гайок, стану клинів та інших елементів. В додаток до цього проводиться більш ретельний, ніж зазвичай, візуальний огляд стану деталей, вузлів і кріплень.

Номер слайду 8

При проведенні ТО-2 рульове керування транспортного засобу піддається більш глибокому контролю. Окрім ТО-1 в стандартний перелік заходів ТО-2 входять наступні роботи: Перевірка кріплення картера керма, рульової колонки, шкворневих клинів, а також всіх зчленувань деталей та вузлів;Контроль кріплень карданного валу керма, тягових шарнірів і шворнів;Контроль правильності значень кутів установки керованих коліс і їх регулювання у разі виявлення відхилень;Діагностика стану системи гідропідсилювача. При сезонному технічному обслуговуванні, як правило, виконується той же обсяг роботи, що й при ТО-2 і доповнюється роботами по заміні мастильних матеріалів і технічних рідин у відповідності з сезоном.

Номер слайду 9

Техніка безпеки. Після постановки транспортного засобу на пост технічного обслуговування або ремонту необхідно обов’язково зупинити двигун, установити важіль перемикання передач у нейтральне положення, загальмувати автомобіль стоянковим гальмом. У виконанні робіт, пов’язаних із зняттям та установленням агрегатів повинні брати участь два слюсарі з ремонту автомобілів. При включенні двигуна для заповнення пневмосистеми автомобіля необхідно передбачити відведення вихлопних газів за межі приміщення.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Хроміхін Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пузан Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
1933
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку