Урок узагальнення і систематизації знань та навичок у 9 класі на тему "Квадратична функція".на уроці використано цікавинки де зустрічається парабола в природі, а також інтерактивні вправи.
Квадратична функція. Урок узагальнення і систематизації знань , умінь і навичок. Епіграф«Єдиний шлях, що веде до знань - діяльність» Б. Шоу
Номер слайду 2
1. Що називають функцією? 2. Що називають нулями функції?3. Як, користуючись графіком функції у = х2, побудувати графік функції: у=х2 + 3; у = (х – 1)2; у = (х – 1)2 + 3; у = -х2 ?Вправа «Інтелектуальна розминка»
Номер слайду 3
4. Яку функцію називають квадратичною? 5. За якими формулами обчислюються координати вершини параболи? 6. Як визначити напрям віток параболи?7. Як знайти нулі квадратичної функції?
Номер слайду 4
1. Яка з наведених функцій є квадратичною?А)Б) y= 4x+3 В) Дайте правильні відповіді на питання
Номер слайду 5
2. Як називають графік квадратичної функціїА) гіпербола Б) пряма В) Парабола3. Яка з точок належить графіку функції f(x)= -2х2 + 5 ?А) (2;5) Б) (-1;3) В)(0;-5)4. Які є способи задання функції.5. Знайти нулі функції y = x2 - 2x – 8.
Пригадаємо , як залежить графік функції від значення дискримінанту, виконаємо вправуhttps://learningapps.org/view4243191
Номер слайду 8
А зараз давайте побудуємо графік функції за допомогою графічного калькулятораhttps://www.desmos.com/calculator?lang=ru
Номер слайду 9
Ну що ж ви молодці , рухаємося далі і давайте попрацюємо із перетвореннями графіків функцій , виконаємо таке завданняhttps://learningapps.org/view6453938
Номер слайду 10
Інженерні розрахунки показують, що такі споруди, мости, арки, мають підвищену міцність.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи , як математика..
Номер слайду 15
1. Побудувати графік 1 квадратичної функції, (функцію вибрати довільну із підручника). 2. розв’язати 2 нерівності різної складності. 3. Знайти і підготувати невеличкий виступ на тему «Цікаве про параболу». Домашнє завдання