Поданий матеріал у стислій формі демонструє розкриття проблеми , над якою я працюю, використовуючи різні методи та форми навчання, тим самим спонукаючи учнів до співпраці.
Сесь Олена Григорівна Місце роботи: Березнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів Предмет : світова література , російська мова Освіта: НДПІ, 1992 р., Київ “ІНТЕРЛІНГВА”, 1995 р.; Категорія: вища; Педагогічний стаж: 26 років
Номер слайду 2
Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинитись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти. П. Сигнаївський
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
творче читання порівняння тем, проблем, образів, сюжетів інсценування рольова гра діалог тестування
Номер слайду 7
У творчості одного письменника (М. Басьо) У творчості декількох письменників (Ж.Верн,М.Твен) Одного сюжету (народна казка;міф) Однієї ідеї (літературна казка)
Номер слайду 8
послідовний, логічний перехід від твору до твору; виділення головних особистісно-значущих орієнтирів; простеження вікової динаміки і характеру тематичних пріоритетів учня; порівняння реакції учнів на твори подібної тематики.
До мене іноді приходить Муза, І хочеться писати і творить. Вірші лягають плавними рядками, Доводять, що життя – це тільки мить… Це мить між вчора і сьогодні, Тому потрібно дуже поспішить Зробить на світі якомога більше, Добру і мудрості дітей навчить. Бо долею призначено учити, Уміти пробачати і любить, Сварити іноді, терпіти, Давать поради слушні і жаліть. Радію щиро, як побачу, Що зерна людяності проросли, І діти наші починають жити У світі правди, щастя і краси! О.Г. Сесь