Весь цей час ми не гуляли, А сумлінно працювали,Числа раціональні вчили, Дії з ними повторили. Вчили те, що треба знати, Щоб рівняння розв’язати. Мали вдачі, не ледачі, Щоб розв’язувать задачі. А сьогодні є нагода, Перевірити знання. І які ж то результати Дало наше навчання.
Номер слайду 2
«Недостатньо мати лише добрий розум, головне – раціонально використовувати його». Рене Декарт
Номер слайду 3
Множення і ділення раціональних чисел6 клас. Тема уроку: Вчитель Золотобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шрам А. В.
Номер слайду 4
Повторення основних питань теми: Як помножити два від'ємних числа? Як помножити два числа з різними знаками? Як поділити два від'ємних числа? Як поділити два числа з різними знаками?
Номер слайду 5
Навчальний Проект«Раціональні числа та дії над ними» Завдання для групи “Мандрівки вминуле”. Вивчення історії виникнення раціональних чисел . Робота з додатковими джерелами інформації. Створення презентації “З історії раціональних чисел”. Завдання для групи “Дослідники”: Дослідити зв`язок раціональних чисел з життям. Пошук та підготовка цікавих матеріалів про раціональні числа (кросфорди, ребуси, загадки)Створення презентації “Раціональні числа і життя”.
Номер слайду 6
Усні вправи:*
Номер слайду 7
Усні вправи:
Номер слайду 8
Замініть зірочку знаком «+» або «–» так, щоб рівність була правильною:( – 20) : ( + 4) = –5( – 19) :( + 19) = - 1( – 178) · ( + 2) = -356( + 10) · ( + 30) = 300
Номер слайду 9
Замініть зірочку знаком «+» або «–» так, щоб рівність була правильною:( - 20) : ( + 4) = -5 або ( + 20) : ( - 4) = -5 ( - 19) :( + 19) = - 1 або ( +19) :( -19) = - 1( - 178) · ( + 2) = -356 або (+178) · (- 2) = -356 ( + 10) · ( + 30) = 300
Номер слайду 10
ba–2 1 3 Заповніть таблицю: В–1 виконав дію a:b В–2 виконав дію ab