Презентація на тему: "Множення і ділення раціональних чисел"

Про матеріал
Дана презентація розроблена до уроку "Розв'язування вправ та задач на множення та ділення раціональних чисел" .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Весь цей час ми не гуляли, А сумлінно працювали,Числа раціональні вчили, Дії з ними повторили. Вчили те, що треба знати, Щоб рівняння розв’язати. Мали вдачі, не ледачі, Щоб розв’язувать задачі. А сьогодні є нагода, Перевірити знання. І які ж то результати Дало наше навчання.

Номер слайду 2

«Недостатньо мати лише добрий розум, головне – раціонально використовувати його». Рене Декарт

Номер слайду 3

Множення і ділення раціональних чисел6 клас. Тема уроку: Вчитель Золотобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шрам А. В.

Номер слайду 4

Повторення основних питань теми: Як помножити два від'ємних числа? Як помножити два числа з різними знаками? Як поділити два від'ємних числа? Як поділити два числа з різними знаками?

Номер слайду 5

Навчальний Проект«Раціональні числа та дії над ними» Завдання для групи “Мандрівки вминуле”. Вивчення історії виникнення раціональних чисел . Робота з додатковими джерелами інформації. Створення презентації “З історії раціональних чисел”. Завдання для групи “Дослідники”: Дослідити зв`язок раціональних чисел з життям. Пошук та підготовка цікавих матеріалів про раціональні числа (кросфорди, ребуси, загадки)Створення презентації “Раціональні числа і життя”.

Номер слайду 6

Усні вправи:*

Номер слайду 7

Усні вправи:

Номер слайду 8

Замініть зірочку знаком «+» або «–» так, щоб рівність була правильною:( – 20) : ( + 4) = –5( – 19) :( + 19) = - 1( – 178) · ( + 2) = -356( + 10) · ( + 30) = 300

Номер слайду 9

Замініть зірочку знаком «+» або «–» так, щоб рівність була правильною:( - 20) : ( + 4) = -5 або ( + 20) : ( - 4) = -5 ( - 19) :( + 19) = - 1 або ( +19) :( -19) = - 1( - 178) · ( + 2) = -356 або (+178) · (- 2) = -356 ( + 10) · ( + 30) = 300

Номер слайду 10

ba–2 1 3 Заповніть таблицю: В–1 виконав дію a:b В–2 виконав дію ab

Номер слайду 11

ba–2 1 3 -633

Номер слайду 12

2 варіант ab ba–2 1 3 -63103-5

Номер слайду 13

Розв'язування вправ Зведіть подібні доданки.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 4,5a - 4,5b + 10a - 10b; 100a + 101b - 200a – 202b.12

Номер слайду 14

Перевірка{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 1 4,5a - 4,5b + 10a - 10b = = 14,5a – 14,5b 2100a + 101b - 200a – 202b = = -100a – 101b

Номер слайду 15

Обчисліть значення виразу найзручнішим способом:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} -25 · 106· (-4); -4 · (-0,81) · 25; 12

Номер слайду 16

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} -25 · 106· (-4) = (-25 · · (-4) ·106 =10600 -4 · (-0,81) · 25 =(-4 ·25) · · (-0,81) = 81 12 Перевірка

Номер слайду 17

Обчисліть значення виразу найзручнішим способом:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} -2,5 · (-13,4) · 0; -1,23 · (-4) · (-5) · (-5); 12

Номер слайду 18

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} -2,5 · (-13,4) · 0 = 0 -1,23 · (-4) · (-5) · (-5) =(-4·(-5)) · · (-5) · (-1,23) = 12312 Перевірка

Номер слайду 19

Виконайте ділення:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} -124 : 31; -33 : (-11); 12

Номер слайду 20

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} -124 : 31=-3844 -33 : (-11) = 312 Перевірка

Номер слайду 21

Виконайте ділення:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 75 : (-15); 12,42 : (-2,7); 12

Номер слайду 22

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 75 : (-15) = 5 12,42 : (-2,7) = -4,6 12 Перевірка

Номер слайду 23

Виконайте дії біля дошки:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 3,2 · (-6) - 7,8 : (8,8 - 10,1); (-31,7 : 63,4 – 23,4: (-1,17)) · (-2,4);12

Номер слайду 24

Перевірка{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 3,2 · (-6) - 7,8 : (8,8 - 10,1)= -13,2 (-31,7 : 63,4 – 23,4: (-1,17)) · (-2,4)= 19,512

Номер слайду 25

Спростіть вираз:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} -8b · 2,5с; -5х + 12у + 32х - 48у; -6(а - 5) + 5(6 - а).123

Номер слайду 26

Підсумки уроку. На уроці я: Дізнався: Зрозумів: Навчився:

Номер слайду 27

Чи сподобався вам урок?Що саме вам сподобалось?Які труднощі ви відчували?Над чим вам потрібно попрацювати більше?Як ви оцінюєте свою роботу на уроці?

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
19 лютого
Переглядів
262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку