Презентація на тему: “Моделювання сучасного компентнісного уроку”

Про матеріал
1.Модуль вступного повторення Мета:1.Визначити рівень попередньої підготовки учнів,що стосується теми.2.Актуалізувати знання,що потрібні для введення нового матеріалу. Активізувати мислення учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація на тему: “Моделювання сучасного компентнісного уроку”

Номер слайду 2

1. Модуль вступного повторення

Номер слайду 3

Мета:1. Визначити рівень попередньої підготовки учнів,що стосується теми.2. Актуалізувати знання,що потрібні для введення нового матеріалу. Активізувати мислення учнів.

Номер слайду 4

Методи навчання (від гр. mthodos — спосіб пізнання, шлях дослідження) — це упорядковані способи діяльності вчителя й учнів, спрямовані на ефективне розв'язання навчально-виховних завдань. Майстерність педагога полягає в досконалому володінні сукупністю методів. Саме правильний вибір і доцільне застосування методів навчання у школі здатні забезпечити високий рівень знань учнів, а також виховати в них потребу в систематичній, свідомій, творчій навчальній праці.

Номер слайду 5

Методи: Фронтальна бесіда. Усне опитування. Робота зі схемами Метод прогнозування Гра “Передбачення”Самоперевірка. Гра “Ти - мені, я- тобі”Мудра порада Лист до самого себе Ажурна пилка. Карусель

Номер слайду 6

Прийом навчання - елемент методу, що становить сукупність навчальних ситуацій, спрямованих на досягнення його проміжної мети. Прийом - це окремий крок, дія в реалізації методу

Номер слайду 7

Прийоми:Інтрига Дивуй. Фантастична добавлянка. Кросворди. Квест. Асоціація. Незакінчене речення. Зайве слово. Назви відповідь. Лото. Ситуація успіху. Мозковий штурм

Номер слайду 8

Форма організації навчання – вид заняття, організація педагогічного процесу, якому властиві систематичність, постійність складу учасників, режим проведення, що історично склалася, стійка і логічно завершена. Форми організації навчання сприяють реалізації функцій педагогічного процесу: повчальною, такою, що розвиває, виховує. Разом з цим, вони виконують і специфічні функції: інтеграційну, комунікативну, управлінську.

Номер слайду 9

Форми роботи: У сучасній дидактиці виділяють чотири форми організації навчальної діяльності учнів:• парна (взаємодія учня з учнем чи вчителя з учнем);1. Вчителі та учні 2. Кореспондент та респондент3. Взаємоперевірка• групова (вчитель одночасно навчає весь клас); 1. Кросворд2. Вікторина3. Ротація за станціями• кооперативна (колективна) (всі учні активні і навчають один одного);1. Інтерв’ю2. Естафета3. Займи позицію4. Хто швидше5. Робота з лего (встанови послідовність, добери схему до слова речення, обчисли вирази)• індивідуальна (самостійна) робота учня.1. Опитувальник2. Тести3. Робота на картках

Номер слайду 10

Освітня функція як основа передбачає застосування тих методів, прийомів і форм керування навчальною діяльністю учнів, які сприяли б успішному засвоєнню знань, умінь, наукового світогляду та його відповідних складових - переконань, як упевненості у правильності своїх знань. Формулюються в категоричній формі: “Не допускай нудьги на уроках!”, “Навчай так, щоб учні усвідомлювали необхідність знань для життя!”- “У процесі навчання став запитання так, щоб викликати активне мислення учнів!”, “Навчай енергійно!”.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Додано
5 січня 2022
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку