Інклюзивна освіта-це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу. Нормативно- правова база. Конвенція ООН ст.24. Конвенція про права інвалідів. Конституція України ст.53. Закон України «Про освіту». Концепція розвитку інклюзивної освіти.http://ispukr.org.ua/?page_id=331#. Xnogc-oza. M8
https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/2019/08/07/rekomendatsiiorganizatsiya-navchannyaoop.pdf. Алгоритм дій при організації інклюзивного навчанняhttp://www.svyatoshinruo.kiev.ua/2018-02-23-07-43-52/2018-02-23-07-59-31/6813-2018-03-28-12-50-50 Батьки пишуть заяву на ім'я керівника закладу освіти. Керівник ЗЗСО звертається до Управління освіти з клопотаннями: про організацію інклюзивного навчання; про внесення змін до штатного розпису. На підставі наказу УО керівник ЗЗСО видає наказ «Про організацію інклюзивного навчання.»Створюється та затверджується наказом директора команда психолого-педагогічного супроводу. Затверджується Положення (На основі Типового). Складається розклад корекційно-розвиткових занять. Впродовж 2 тижнів складається ПІР. Складається індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма (за потребою).