Презентація на тему "ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. ГОЛОВНІ ТА ДРУГОРЯДНІ ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ"

Про матеріал
Мета: вчити учнів виявляти в реченні однорідні члени речення (головні та другорядні); розвивати вміння визначати однорідні члени речення і виконувати навчальні вправи із ними; розвивати увагу, мовлення школярів; виховувати бережливе ставлення до природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. ГОЛОВНІ ТА ДРУГОРЯДНІ ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯПрезентацію підготувала вчитель початкових класів Мощенської філії КЗ « Хащуватський ліцей» Карташова А. В.

Номер слайду 2

Мета: вчити учнів виявляти в реченні однорідні члени речення (головні та другорядні); розвивати вміння визначати однорідні члени речення і виконувати навчальні вправи із ними; розвивати увагу, мовлення школярів; виховувати бережливе ставлення до природи.

Номер слайду 3

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТДосить, діти, не крутіться. За роботу всі беріться. Аби мову рідну знати,Треба добре працювати.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬПеревірка домашнього завдання (вправа 66, с. 33)кам‘яних - [камйаних] – 7б., 8 зв.гол. - [а,а,и]приг. - [к,м,й,н,х]пр.дз. - [м,й,н]пр.гл.- [к,х]

Номер слайду 6

Каліграфічна хвилинка. Щщ Щщ Щщ що тиж ня щотижня— Виконайте звуко-буквений аналіз цього слова. Щотижня - [шчотижн‘а] , 7 б., 8 зв. Гол. - [о,и,а]Приг.- [ш,ч,т,ж,н']Приг.дз.-[ж,н']Приг.гл.-[ш,ч,т]перевірка

Номер слайду 7

— Розставте слова, які починаються складом що-, у певному ( за алфавітом) порядку. Запишіть їх у зошити. Щодня, щогодини, щотижня, щохвилини, щосекунди, щомісяця. Щогодини, щодня щомісяця , щосекунди ,щотижня, щохвилини.

Номер слайду 8

Робота з деформованим текстом— Прочитайте.— Запишіть речення в такому порядку, щоб утворився текст. ХЛІБПотім зерно зібрали, змололи, тісто замісили — хліб спекли. (4) І лежить хліб — золотий, теплий, пахучий, руками роботящими подарований. (5)Принесли хліб і на стіл поклали. (1)Робочі руки зерно в ріллю посіяли. (3)Лежить хлібина золота і ніби до сонця промовляє: любіть мене, шануйте мене, їжте та здоровими будьте. (2)ХЛІБ1. Принесли хліб і на стіл поклали. 2. Лежить хлібина золота і ніби до сонця промовляє: любіть мене, шануйте мене, їжте та здоровими будьте. 3. Робочі руки зерно в ріллю посіяли. 4. Потім зерно зібрали, змололи, тісто замісили — хліб спекли. 5. І лежить хліб — золотий, теплий, пахучий, руками роботящими подарований.

Номер слайду 9

Постановка проблеми— Ви вже знаєте, що у реченні є головні і другорядні члени речення. Всі вони важливі, бо кожен із них виконує свою роботу. Всі члени речення пов’язані між собою.— Виявляється, у реченнях можуть бути однорідні члени.— Замисліться над змістом слова «однорідні».— Як ви розумієте поняття «однорідні члени речення»?— Вони близькі чи далекі за своєю роботою в реченні?

Номер слайду 10

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ— Сьогодні на уроці ми дізнаємося, які члени речення називають однорідними; будемо вчитися визначати їх на письмі та вимовляти з правильною інтонацією.

Номер слайду 11

СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУРобота за вправою 67 (с. 34)Читання і переказ поданого у вправі текста учнями. Вибіркове списування з граматичним завданням. Робота за схемою виділеного речення. Складання схем підкреслених речень.

Номер слайду 12

Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 34)Однорідні члени речення. Відповідають на одне і теж питання. Відносяться до одного і того самого слова. Виступають одним членом речення

Номер слайду 13

Робота за вправою 68 (с. 35)Зразок День бувсонячнимпишнимгарячим. Сонце заливало левадусадокверби

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка

Номер слайду 15

УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬТворчий диктант. В лісі росли берези, дуби, ... Повітря було чисте, ... А скільки під ногами грибів-боровиків, ... Весело співали дрозди, ...

Номер слайду 16

Самостійна робота (вправа 69, с. 35)Редагування учнями тексту за допомогою слів з довідки. Добирання заголовка до тексту. Списування з граматичним завданням.

Номер слайду 17

Гра «Хто швидше?»Складіть і запишіть речення за моделлю. Варіант 1. Хто?, хто?, хто?, хто? що роблять? де?Варіант 2. Хто? що роблять?, що роблять?, що роблять? де?

Номер слайду 18

ПІДСУМОК УРОКУЩо називають однорідними членами речення?— Які члени речення можуть бути однорідними?

Номер слайду 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯВправа 70 (с. 36).

Номер слайду 20

Використані інтернет джерела. Українська мова 4 клас І семестр (за підручником М. Д. Захарійчук) - 2015 рік. РЕЧЕННЯУрок 19. ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. ГОЛОВНІ ТА ДРУГОРЯДНІ ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯhttps://subject.com.ua/lesson/mova/4klas_3/20.html

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Тулупова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бурнос Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 жовтня 2019
Переглядів
7019
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку