Робота з деформованим текстом— Прочитайте.— Запишіть речення в такому порядку, щоб утворився текст. ХЛІБПотім зерно зібрали, змололи, тісто замісили — хліб спекли. (4) І лежить хліб — золотий, теплий, пахучий, руками роботящими подарований. (5)Принесли хліб і на стіл поклали. (1)Робочі руки зерно в ріллю посіяли. (3)Лежить хлібина золота і ніби до сонця промовляє: любіть мене, шануйте мене, їжте та здоровими будьте. (2)ХЛІБ1. Принесли хліб і на стіл поклали. 2. Лежить хлібина золота і ніби до сонця промовляє: любіть мене, шануйте мене, їжте та здоровими будьте. 3. Робочі руки зерно в ріллю посіяли. 4. Потім зерно зібрали, змололи, тісто замісили — хліб спекли. 5. І лежить хліб — золотий, теплий, пахучий, руками роботящими подарований.
Постановка проблеми— Ви вже знаєте, що у реченні є головні і другорядні члени речення. Всі вони важливі, бо кожен із них виконує свою роботу. Всі члени речення пов’язані між собою.— Виявляється, у реченнях можуть бути однорідні члени.— Замисліться над змістом слова «однорідні».— Як ви розумієте поняття «однорідні члени речення»?— Вони близькі чи далекі за своєю роботою в реченні?