1. Запис степеня iз цiлим вiд’ємним показником у виглядi дробу, i навпаки. б) в) г) д) Виконання письмових вправ 1) Замiнiть степiнь iз цiлим вiд’ємним показником дробом: а) 2) Замiнiть дрiб на степінь з цiлим вiд’ємним показником: а) 10−6; б) 9−2; в) a−1; г) x−20; д) (ab)−3; е) (a+b)−4. https://drive.google.com/file/d/1P6d_6P9lKfYG4NzA_YK8Dh5XihwVlBZz/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1ukA7vYKuu5l31SQfI4nNYRSWmxgz4DAR/view?usp=sharing
2. Запис числа у виглядi степеня iз заданою основою. у виглядi степеня з основою 5. Подайте числа у виглядi степеня з основою 2. https://drive.google.com/file/d/1xYQ0Js0OL6mbnDaqvzv2bWgf1olSiMo9/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1Xvwj6G6j6zqpiVpSI2rJCuMofpdhWIUd/view?usp=sharing
3. Обчислення значень числового виразу (що має вигляд степеня з цiлим вiд’ємним показником або мiстить такий степiнь). а) 5·10−2; б) 16·2−5; в) 5−3:250; г) 3:2−3; д) 2−4+2−2; е) 2−3−2−4; ж) 6−1+3·3−2; з) 4−1−3−2. 1) Обчислiть: 2) Знайдiть значення виразу: https://drive.google.com/file/d/1qGLLsB23yoYYk88a9NfbMtc_LNGWVoQI/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1ruJxRecxejJLV-qxceN3Zh67bqH2a7Ly/view?usp=sharing