Означення степеня з цілим від’ємним показником Підготувала Учитель математики ЗОШ №3 Покровської міської ради Кабанець Олеся Василівна
Номер слайду 2
Прочитайте вирази, назвавши основу i показник степеня: Виконання усних вправ
Номер слайду 3
Визначте знак виразів, не виконуючи пiднесення до степеня:
Номер слайду 4
Для будь-якого числа а такого, що a ≠ 0, та n −натуральне, Зауваження: a0=1 для a ≠ 0 Степiнь з цiлим вiд’ємним показником. Стандартний вигляд числа
Номер слайду 5
(am)n=amn am:an=am−n (ab)n=anbn Властивостi: якщо m, n — цiлi числа i a≠0, b≠0, то:
Номер слайду 6
1. Запис степеня iз цiлим вiд’ємним показником у виглядi дробу, i навпаки. б) в) г) д) Виконання письмових вправ 1) Замiнiть степiнь iз цiлим вiд’ємним показником дробом: а) 2) Замiнiть дрiб на степінь з цiлим вiд’ємним показником: а) 10−6; б) 9−2; в) a−1; г) x−20; д) (ab)−3; е) (a+b)−4. https://drive.google.com/file/d/1P6d_6P9lKfYG4NzA_YK8Dh5XihwVlBZz/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1ukA7vYKuu5l31SQfI4nNYRSWmxgz4DAR/view?usp=sharing
Номер слайду 7
2. Запис числа у виглядi степеня iз заданою основою. у виглядi степеня з основою 5. Подайте числа у виглядi степеня з основою 2. https://drive.google.com/file/d/1xYQ0Js0OL6mbnDaqvzv2bWgf1olSiMo9/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1Xvwj6G6j6zqpiVpSI2rJCuMofpdhWIUd/view?usp=sharing
Номер слайду 8
3. Обчислення значень числового виразу (що має вигляд степеня з цiлим вiд’ємним показником або мiстить такий степiнь). а) 5·10−2; б) 16·2−5; в) 5−3:250; г) 3:2−3; д) 2−4+2−2; е) 2−3−2−4; ж) 6−1+3·3−2; з) 4−1−3−2. 1) Обчислiть: 2) Знайдiть значення виразу: https://drive.google.com/file/d/1qGLLsB23yoYYk88a9NfbMtc_LNGWVoQI/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1ruJxRecxejJLV-qxceN3Zh67bqH2a7Ly/view?usp=sharing
Номер слайду 9
4) Знайдiть значення виразу: б) в) г) а) https://drive.google.com/file/d/1RqncisPcmn0jynmkPLqBHS2nsj1RUlGn/view?usp=sharing
Номер слайду 10
7. На повторення використання властивостей степеня з натуральним показником: б) в) г) а) 1) Запишiть у виглядi одночлена стандартного вигляду вираз:
Номер слайду 11
В якому з випадкiв правильно виконано дiю? б) в) г) Пiдсумки уроку а)
Номер слайду 12
Параграф 8. Вивчити означення степеня з цiлим вiд’ємним показником, а також властивостi, отриманi пiд час виконання письмових вправ. 2. Виконати самостійні завдання та надіслати мені. 3. Повторити основну властивiсть степеня з натуральним показником та її наслiдки. Домашнє завдання