2. Хвилинка каліграфіїГг Гг Гг Го Гв Гл ог го гр. ге іг мг. В горішнику горішина. Горішками обвішана. Оришка й Тимошко. Струшують горішки.— Чітко і правильно промовляйте скоромовку.— Знайдіть спільнокореневі слова, позначте в них корінь.— Підкресліть букви, що позначають глухі приголосні звуки.— Назвіть іменники в скоромовці.— Поясніть, чому деякі з них написані з великої букви.
Але , діти, в нашій мові є такі загальні іменники, які ми не можемо сприймати органами чуття. Наприклад: радість, щастя, доброта, щедрість і т.д.— Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з іменниками,які не називають предмети, але набувають предметності. Ви будете вчитися утворювати такі іменники, вживати їх у своєму мовленні.2. Повідомлення теми, мети уроку
4. Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 107)— Від яких частин мови можуть утворюватися іменники?— На які питання відповідають такі іменники?Іменники можуть утворюватися від прикметників і дієслів.— Що вони називають?Вони називають опредмечені якості та дії. Такі іменники відповідають на питання ЩО?
ІV. Узагальнення й систематизація отриманих знань1. Робота за вправою 260 (с. 107)— Прочитайте текст, розкриваючи дужки.— Чи здогадалися ви, як називається ця казка? Хто її автор?— Де жила дівчинка?— На чому вона спала?— Що їла та пила Дюймовочка?— Які зміни відбулися в лісі з настанням зими?— Як почувалася Дюймовочка?
Використані матеріали: Володарська М. О. В67 Українська мова. 3 клас. ІІ семестр (за підручником. М. Д. Захарійчук, А. І. Мовчун) / М. О. Володарська,А. І. Настенко, Л. І. Охрій, О. М. Пілаєва. — Х. : Вид.група «Основа», 2014. — 126, [2] с. — (Серія «Початковашкола. Мій конспект»). ISBN 978-617-00-2137-3.