25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Презентація на тему: "Велика буква в кличках тварин2

Про матеріал
мета: формувати в учнів навички правопису з великої букви кличок тварин; розвивати вміння аналізувати, порівнювати; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати бережливе ставлення до тварин.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Велика буква в кличках тварин. Презентацію підготувала вчитель початкових класів Мощенської філії КЗ “ Хащуватський ліцей” Карташова А. В.

Номер слайду 2

мета: формувати в учнів навички правопису з великої букви кличок тварин; розвивативміння аналізувати, порівнювати; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати бережливе ставлення до тварин.

Номер слайду 3

І. Організаційний момент. Ось лунає вже дзвінок. Кличе знов нас на урок. То ж до праці швидко враз. Вже береться дружній клас. Мову будемо вивчати. Та людей всіх поважати.

Номер слайду 4

ІІ. Актуалізація опорних знань1. Перевірка домашнього завдання (вправа 287, с. 122)— Прочитайте записаний текст.— Чому ім’я Лесі Українки відоме у світі?— Де народилася Леся Українка?— Кого вона любила понад усе?— Що любила робити поетеса?

Номер слайду 5

2. Вправа «Вікторина» Загальні іменники пишуться... Наведи приклад Іменник — це... Яке питання ви поставите до іменників істот?Яке питання ви поставите до іменників неістот?Власні іменники пишуться... Наведи приклад. Вікторина не проста, Дуже це цікава гра. Запитання прочитай. Й швидко відповідь ти дай. Часу, друже, вже не гай,Вікторину вигравай!

Номер слайду 6

ВзаємоперевіркаІменник — це слова, які називають предмети. До іменників істот ставимо питання ХТО?До іменників неістот ставимо питання ЩО?Власні іменники пишуться з великої букви. Загальні іменники пишуться з малої букви

Номер слайду 7

3. Каліграфічна хвилинка. Гг Гг Гг Гр Гл Гв ог гр іг гв гу— Поясніть правопис слова Маша.— Виконайте звуко-буквений аналіз цього слова.— Установіть зв’язок між словами першого речення. Ложку Маша узяла. Й кашку виїла до дна. А пиріг їсти не стала,Котику його віддала. Мурко з’їв увесь пиріг. Потім на печі приліг. Маші дякував Мурко. Хоч було це і давно.

Номер слайду 8

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку— Сьогодні на уроці ми вправлятимемося у написанні власних іменників,а саме — кличок тварин.

Номер слайду 9

ІV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу1. Робота з мовним матеріалом— Складіть кілька речень з утвореними словосполученнями.— З якої букви пишемо назву тварини?— З якої букви напишемо кличку тварини?Гра “ Назви друга…”

Номер слайду 10

2. Робота за вправою 256 (с. 105)— Прочитайте текст.— Хто поспішав на день народження до крота Крихітки?— Які перешкоди виникли на їх шляху?— Хто врятував наших героїв?— Як утворилися слова — клички тварин?

Номер слайду 11

3. Вибіркове списування із завданням— Спишіть перший абзац тексту вправи 256.— Підкресліть назви тварин однією рискою, а їхні клички — двома.

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка. Хто це, хто це притомився. Та на парту похилився. Швидше дружньо всі вставайте. З Мурчиком мерщій стрибайте. Потанцюйте, покружляйте,Трішки ще поприсідайте,Повертіться вліво, вправо. Головою покрутіть І до праці поверніть.

Номер слайду 13

V. Узагальнення й систематизація отриманих знань1. Робота за вправою 257 (с. 106)— Прочитайте текст.— Про яку сім’ю йдеться у тексті?— Хто є членами цієї сім’ї?— Випишіть назви тварин та їх клички.— Поясніть правопис виділених слів.— Коли ми пишемо апостроф?

Номер слайду 14

2. Самостійна робота— Прочитайте та доповніть речення власними іменниками. Запишіть речення. Я живу в селі ... У нашому селі є ... ставок. Мою маму звати ..., а тата — ... . У мене є менша сестричка …. ( менший братик…). У нас є кішка ... і песик ... .

Номер слайду 15

3. Розвиток мовлення— У кого вдома є власна тваринка?— Яка у неї кличка?— Чому ви її так назвали?— Опишіть свою тваринку. Яка вона? За що ви її любите?

Номер слайду 16

VІ. Підсумок уроку— Як пишуться назви тварин? Наведіть приклади.— Як пишуться клички тварин? Наведіть приклади.

Номер слайду 17

VІІ. Домашнє завдання. Вже скінчився наш урок. Буде зараз вже дзвінок. Всі ви гарно працювали. Та усе запам’ятали. А тепер швидше візьміть. Та завдання запишіть. Вправа 258, с. 106.

Номер слайду 18

Використані матеріали: Володарська М. О. В67 Українська мова. 3 клас. ІІ семестр (за підручником. М. Д. Захарійчук, А. І. Мовчун) / М. О. Володарська,А. І. Настенко, Л. І. Охрій, О. М. Пілаєва. — Х. : Вид.група «Основа», 2014. — 126, [2] с. — (Серія «Початковашкола. Мій конспект»). ISBN 978-617-00-2137-3.

pptx
Додано
5 лютого
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку