Тема уроку: Поняття предметності на прикладах іменників, що означають дію. Мета: розширити знання учнів про іменник як частину мови; ознайомити з поняттямпредметності на прикладах іменників, утворених від дієслів; розвивати вміння ана-лізувати, узагальнювати; збагачувати словниковий запас; виховувати культуру пи-семного мовлення.
ІV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу1. Робота з мовним матеріалом (вправа 262, с. 108)— Прочитайте виразно вірш.— Чи схожий цей вірш з тим який ви щойно опрацьовували самостійно?— Позначте в цих словах корінь.2. Хвилинка каліграфії— Запишіть каліграфічно перше речення з вірша Вікторії Остапчук.— Поясніть, як ви розумієте цей вислів.
V. Узагальнення й систематизація отриманих знань1. Робота за вправою 263 (с. 108–109)— Прочитайте текст.— Про що розповідає автор?— Чи можна назвати дівчинку фантазеркою? Чому?Діти люблять добре спати. Та іще фантазувати. Коли ми всі засинаємо. То в пригоди потрапляємо. Нуж бо, діти, не баріться. Снами швидше поділіться. Чи приходить Сон - дрімотаІ до вас у нічний час?
3. Добирання спільнокореневих слів— Доберіть спільнокореневі іменники до виділених дієслів у першому абзаці вправи 263.— Запишіть їх у зошити за зразком.(що робила?) наказувала — (що?) наказ (що робила?) наказувала — (що?) наказ(що робити?) думати — (що?) думка(що роблять?) зацвітають — (що?) цвіт. Перевірка
Використана література: Українська мова. 3 клас. ІІ семестр (за підручником. М. Д. Захарійчук, А. І. Мовчун) / М. О. Володарська,А. І. Настенко, Л. І. Охрій, О. М. Пілаєва. — Х. : Вид.група «Основа», 2014. — 126, [2] с. — (Серія «Початковашкола. Мій конспект»). ISBN 978-617-00-2137-3.