Презентація на тему "Поради молодому вчителю"

Про матеріал
Знання — як і небеса — належать усім. Жоден учитель не має права приховувати їх від будь-кого, хто про них просить. Викладання — мистецтво віддавати. (Абрахам Гешель), Кожен молодий учитель прагне стати професіоналом своєї справи (звичайно, якщо професія обрана за покликом серця). Рекомендую кілька порад… Але кожен повинен творити світ так, як вважає правильним. Успіху кожному з нас.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поради молодому вчителеві( і не тільки…)КЗ Іршавський ліцей, Кузьма Наталія Василівна

Номер слайду 2

Пам’ятайте: кожний учень – це унікальна й неповторна особистість.

Номер слайду 3

Необхідно: любити свою роботу й учнів, яких вам довірили навчати й виховувати; не дискредитувати свій авторитет – він повинен бути незаперечним; посміхатися, особливо працюючи зі слабкими учнями; постійно стежити за своїм мовленням; бути добрим, але не добреньким; вимогливим і чесним щодо всіх учнів;постійно дізнаватися щось нове із книг, журналів, телебачення, Інтернету; якнайбільше розповідати учням на уроці, не боячись, що вони не зрозуміють; крім традиційних форм роботи, використовувати сучасні технології, не забуваючи про досвід учителів-новаторів;

Номер слайду 4

розвивати в собі важливу якість – вислуховувати учня до кінця, не підказуючи, не підводячи учня до правильної відповіді підказками; не давати учням контрольних робіт, знаючи, що половина класу не впорається; не демонструвати свою любов до окремих учнів; пробачати витівки, не нагадувати наступного дня учневі про те, що трапилося; у жодному разі не висловлюватися про колег погано, не критикувати їх у присутності учнів; співпрацювати із батьками як помічниками у роботі, не скаржитися їм принагідно на їх дітей;

Номер слайду 5

Слід навчитися: варіювати голосом, берегти і намагатися не напружувати його; обирати ті форми роботи, що допомагають досягти результату на уроці, а для цього потрібно відмінно знати методики викладання предмета; розв’язувати будь-яку складну ситуацію; на уроці працювати зі слабкими й сильними учнями; працювати над мовленнєвими пом. Илками учнів не тільки на уроці, але й поза ним;

Номер слайду 6

детально продумувати урок, але акцентувати увагу учнів на головному, тобто на тому, чого ви повинні їх навчити; використовувати картки там, де вони доречні, а не під час фронтальної роботи із класом, де можуть і повинні брати усі учні; ефективно використовувати час на уроці; організовувати урок у такий спосіб, щоб учні сказали: “Як швидко і цікаво минув урок!”

Номер слайду 7

Важливі моменти для виконання Починати урок завжди вчасно. Завжди бути готовим до уроку. Приходити до класу хоча б за 15 хвилин до дзвінка, щоб перевірити стан кабінету, готовність дошки, учнів, зробити записи в журналі, відповісти на можливі запитання учнів та ін. Обов’язково записувати на дошці тему уроку й домашнє завдання; стежити, щоб усі учні записали домашнє завдання у щоденники. Розподіляти увагу в такий спосіб, щоб на будь-якому етапі уроку тримати в полі зору весь клас, запитуючи учня, якщо він відволікається або розмірковує про щось особисте.

Номер слайду 8

Самоосвіта Не боятися вчитися у своїх колег, в учнів, на семінарах і курсах, із книжок та журналів. Відвідувати уроки своїх колег, особливо в тих класах, де справи кепські. У такий спосіб, можна знайти відповіді на багато нагальних запитань.

Номер слайду 9

Підготовка до уроку Готуватися до кожного уроку творчо, придумуючи щоразу щось цікаве. Докладно розробити конспект одного або декількох уроків. Нехай вони відрізнятимуться від звичайних уроків за формою, методами, насиченістю, цікавою інформацією, дослідами тощо. Готуючись до уроку, краще розв’язувати всі завдання на окремих картках; причому завдання з одного підручника – на картках одного кольору, з посібника – на картках іншого кольору. У такий спосіб створюється корисна картотека – розв’язник. Обов’язково передплачувати методичні журнали й газети, вести картотеку статей.

Номер слайду 10

Готуючись до кожного уроку, визначити мінімальну добірку основних запитань, понять і тримати їх у полі зору учнів протягом усього уроку. Аналогічно в кожній темі визначити основні поняття, багаторазово їх повторювати впродовж усієї теми. Застосовувати на уроках принцип “Нехай ті, хто знають, розкажуть тим, хто не знають”. Робочий кабінет повинен бути естетично оформлений, але не в яскраві кольори. У кабінеті вчитель повинен усе мати попідруч, щоб не займатися пошуком перед уроками або під час їх проведення. Це значно полегшує учителеві роботу з учнями.

Номер слайду 11

Успіхів у новому навчальному році

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку