Тема: Пошук роботи. Оголошення про роботу Підготував: Викладач 1 категорії Хропач Н. Л.
Номер слайду 2
В арсеналі сучасного шукача роботи досить великий спектр джерел пошуку вакансій, уміле використання яких дозволить максимально швидко досягти поставленої цілі – знайти бажану роботу. Одне з таких джерел – оголошення в засобах масової інформації про потребу у працівниках.
Номер слайду 3
. Існує 2 основні типи оголошень про роботу – докладні і короткі. У докладному оголошенні про вакансію існують наступні основні розділи: -назва вакансії; -назва або короткий опис підприємства-роботодавця; -вимоги до претендента;-опис службових обов'язків; -інформація про умови роботи;-контактна інформація і правила відправки резюме.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
На відміну від докладних, короткі оголошення про вакансії на розділи не діляться. Як правило, не вказуються службові обов'язки і зменшується до мінімуму опис вимог. Передбачається, що вимоги зрозумілі з назви вакансії. Проте і в короткому оголошенні повинні бути назва (опис) вакансії і підприємства, інформація про умови роботи і контактні координати.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Оголошення, на які варто звертати увагу відрізняються: по-перше, конкретністю. Вказані конкретні вимоги й окреслені конкретні пропозиції; по-друге, такі об’яви розміщені на сторінках спеціалізованих видань, Інтернет-сайтів.
Номер слайду 8
Почніть вивчати оголошення з рубрики, де представлені вакансії сфери, яка Вас цікавить. Потрібно також зазирнути і до рубрик, присвячених суміжним спеціальностям. Іноді роботодавець дає одне оголошення, що містить відразу декілька вакансій.
Номер слайду 9
Не спішіть хвататися за телефон. Оцініть ситуацію. Лозунги приміром "Для всіх", "Для молодих та енергійних", "Для серйозних і честолюбних", "Для бажаючих заробити швидко і багато", риторичні запитання "Немає грошей? Хочете мати?", заклики "Це Ваш шанс!" і відтінки солідної респектабельності "Робота в іноземній фірмі", "Робота в офісі" повинні Вас насторожити відразу. Обіцянки божевільних грошей при повній відсутності даних про характер роботи – перша ознака того, що Вас запрошують на безкоштовний сир у мишоловку.
Номер слайду 10
Таємничість – має змусити Вас замислитися. Розпливчасті формулювання на зразок "організаційно-кадрова робота", "робота з людьми", "адміністративна робота", нав’язливі запрошення ("приїжджайте – все розповімо") та інші неконкретні відповіді щодо характеру роботи говорять про те, що, скоріш за все, Вам запропонують мережевий маркетинг, розповсюдженням продукції, або роботу не за тим фахом, який заявлений в оголошенні.
Номер слайду 11
Проаналізуйте оголошення: -чи зазначена сфера діяльності або точна назва посади? -чи зрозумілі завдання та функції? - які вимоги до кваліфікації і професійного досвіду?- чи висуваються вимоги до особистих якостей нового працівника? до кого і яким чином рекомендовано звертатися?
Номер слайду 12
Не варто фільтрувати вакансії за розміром зарплати, вказаним в оголошенні. Як правило, цифри зарплат в об’явах умовні і приблизні. Зазвичай, існує "вилка" – заробітна плата може варіюватися в залежності від результатів співбесіди. Деякі роботодавці в оголошеннях завищують реальний розмір зарплати, інші, навпаки, вказують нижню межу "вилки". Крім того, в багатьох оголошеннях розмір заробітної платні взагалі не вказують.
Номер слайду 13
Домашня робота Створити своє власне оголошення про роботу Включіть основні елементи оголошення: обов'язки, вимоги, умови роботи.