Тип уроку:урок узагальнення та систематизації знань
Метою уроку була 1.Перевірка засвоєння навчального матеріалу ,систематизація знань про прикметник на новому рівні,вміння визначати прикметник від інших частин мови. 2 . Розвиток культури мовлення,розвиток творчих здібностей дітей, вміння аналізувати теоретичний матеріал і застосовувати його на практиці.
Урок на тему "Прикметник як частина мови" доречно проводити після закінчення вивчення теми або на кінець учбового року. Цей матеріал допоможе при узагальненні та систематизації вивченого матеріалу з наступних розділів: "Лексика", Словотвір", "Морфологія".
Під час виконання завдань учні довдять правильність свого вибору, згадують правила, які вивчали на уроках російської мови. Дуже важливо надати можливість відповісти кожному.
Використання елементів зацікавленості допомогає вчителю активізувати діяльність учнів, підвищити інтерес до уроків російської мови, мотивувати дітей на оволодіння новими знаннями та вдосконалення навиків.
Мета заходу: створити умови для розвитку пізнавального інтересу дітей до учбового предмету і вміння використовувати знання, отримані впродовж учбового року на уроках російської мови в нестандартних умовах.
Задачі:1. Формування вмінь використовувати свої знання при рішенні цікавих завдань, розвиток пізнавального інтересу до предмету,удосконалювати навики правопису прикметників та навики виконання нестандартних завдань
2. Виховання активності та розвиток вміння доводити свій самостійний вибір при рішенні загальної цікавої задачі.