Презентація на тему "Проєктна діяльність учнів початкової школи"

Про матеріал
Проєктна діяльність учнів початкової школи. Навчальний проєкт — це комплекс пошукових, дослідницьких видів робіт,  що виконуються учнями самостійно (в парах, групах або індивідуально) з метою практичного або теоретичного розв'язання значущої проблеми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєктна діяльність учнів початкової школи

Номер слайду 2

Сучасні тенденції освіти Сучасна система освіти повинна будуватися на усвідомленні учнями можливості міркувати, зіставляти різні точки зору, формулювати й аргументувати власну точку зору, спираючись на знання фактів, законів, закономірностей науки, на власні спостереження, свій та чужий досвід.

Номер слайду 3

«Проєкт» - в перекладі з латинської «кинутий» вперед, виступаючий, помітний Навчальний проєкт — це комплекс пошукових, дослідницьких видів робіт,  що виконуються учнями самостійно (в парах, групах або індивідуально) з метою практичного або теоретичного розв'язання значущої проблеми.

Номер слайду 4

Чим же приваблює педагогів початкової школи метод проєктів? Початкова школа — не просто місце, де дитину повинні навчити читати, рахувати та писати. Педагог отримує можливість змінити позицію дитини в освіті та її ставлення до навчання.

Номер слайду 5

Для чого потрібен метод проєктів?Навчити учнів самостійного, критичного мислення;Міркувати, спираючись на знання факти, закономірності науки, робити обґрунтовані висновки;Приймати самостійні аргументовані рішення;Навчити працювати в команді, виконуючи різні соціальні ролі.

Номер слайду 6

Позиція вчителя:ентузіаст, фахівець, консультант, керівник;координатор, фасилітатор, експерт;позиція вчителя повинна бути прихованою, щоб давати простір для самостійності учнів.

Номер слайду 7

Сутність методу проєктів. Проблемна ситуація. Пошук способів розв’язання проблеми(висування гіпотез)Дослідницька, пошукова, практична діяльність. Захист проєкту. ПРОБЛЕМАОформлення результатів. Прогнозування новихпроблем

Номер слайду 8

Класифікація проєктів за основною діяльністю учнів. Практико-орієнтований проєкт;Інформаційний проєкт;Рольовий проєкт;Творчий проєкт;Дослідницький проєкт.

Номер слайду 9

Класифікація проєктів за комплексністю та характером контактівмонопроєктиміжпредметні проєкти

Номер слайду 10

Тривалість. Короткочасні проєкти. Проєкти середньої тривалостіТривалі проєкти

Номер слайду 11

За тривалістю. Мініпроєкти. Короткочасні проєкти. Тижневі проєкти. Годинні проєкти. Можуть вкластися урок (займають частину уроку)Вимагають виокремлення4 – 6 уроків. Виконуються в групі впродовж тематичного тижня. Виконуються в групах чи окремо в позаурочній діяльності

Номер слайду 12

Проєкти за видом діяльностіДослідницькіРольові, ігровіІнформаційніПрикладніТворчі

Номер слайду 13

Предметно-змістова сфера. НадпредметніПоза-предметна. Монопроєкти. Між-предметні

Номер слайду 14

ТЕРИТОРІАЛЬНО-РЕГІОНАЛЬНИЙ ТИП ПРОКТУВНУТРІКЛАСОВИЙВНУТРІШКІЛЬНИЙРЕГІОНАЛЬНИЙВСЕУКРАЇНСЬКИЙМІЖНАРОДНИЙ

Номер слайду 15

За кількістю учасниківІндивідуальніПарніГрупові

Номер слайду 16

ХАРАКТЕР ПРОЄКТУ ЗА ЗМІСТОМЕКОНОМІЧНИЙСОЦІАЛЬНИЙЕКОЛОГІЧНИЙПСИХОЛОГІЧНИЙМЕТОДИЧНИЙ

Номер слайду 17

Паспорт проЄктноЇ р. Обот. ИНазва проєкту;Керівник проєкту;Консультант проєкту;Навчальний предмет, в рамках якого проводиться робота по проєкту;Навчальні дисципліни, близькі до теми;Вік учнів, на яких розрахований проєкт;Склад проєктної групи;

Номер слайду 18

Замовник проєкту;Мета проєкту (практична і педагогічна);Завдання проєкту (2-4 завдання, акцент на розвивальних засадах);Питання проєкту (3-4 найважливіші питання на тему);Необхідне обладнання;Анотація (актуальність проєкту, значущість на рівні школи й соціуму, особистісна орієнтація, виховний аспект, короткий зміст);Передбачувані продукти проєкту;

Номер слайду 19

Передбачувані продукти проєкту; Етапи роботи над проєктом (для кожного етапу вказати форму, тривалість, місце роботи учнів, зміст роботи); Передбачуваний розподіл ролей в проєктній групі.

Номер слайду 20

Этапи роботи над проєктом1 етап. Підготовка.2 етап. Актуалізація знань;  - планування роботи;  - дослідницька діяльність;  - результати та висновки.3 етап. Презентація готового продукту (підсумковий урок, лепбук, презентація, буклет тощо).4 этап. Оцінка результатів роботи.

Номер слайду 21

№Етапи роботи над проєктом. Содержание работы1 Підготовка проєкту. Визначення теми та цілей роботи2 Планування. Визначення джерел інформації; способів збору інформації; критеріїв оцінки результатів. Розподіл завдань між членами команди.3 Дослідження. Збір інформації, виконання завдань. Вивчення літератури. Інтерв'ю, опитування, спостереження, експерименти, практикуми.4 Результати та висновки. Аналіз інформації, формулювання висновків, статистичні дані, зведені таблиці, графіки, виготовлення макетів5 Презентація, звіт. Доповідь, звіт, гра, музично-літературна композиція, мультимедійна презентація, реклама, відеофільм6 Оцінка. Самооцінка, колективне обговорення, формулювальне та бальне оцінювання

Номер слайду 22

Види презентації проєктів:- наукова доповідь; - ділова гра; - демонстрація відеофільму; - екскурсія; - телепередача; - наукова конференція; - діалог історичних або літературних персонажів;- театралізація; - ігри з залом; - захист на Вченій Раді; - спортивна гра; - спектакль; - подорож; - реклама; - прес-конференція - інсценування.

pptx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1852
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку