Сучасні тенденції освіти Сучасна система освіти повинна будуватися на усвідомленні учнями можливості міркувати, зіставляти різні точки зору, формулювати й аргументувати власну точку зору, спираючись на знання фактів, законів, закономірностей науки, на власні спостереження, свій та чужий досвід.
Замовник проєкту;Мета проєкту (практична і педагогічна);Завдання проєкту (2-4 завдання, акцент на розвивальних засадах);Питання проєкту (3-4 найважливіші питання на тему);Необхідне обладнання;Анотація (актуальність проєкту, значущість на рівні школи й соціуму, особистісна орієнтація, виховний аспект, короткий зміст);Передбачувані продукти проєкту;
№Етапи роботи над проєктом. Содержание работы1 Підготовка проєкту. Визначення теми та цілей роботи2 Планування. Визначення джерел інформації; способів збору інформації; критеріїв оцінки результатів. Розподіл завдань між членами команди.3 Дослідження. Збір інформації, виконання завдань. Вивчення літератури. Інтерв'ю, опитування, спостереження, експерименти, практикуми.4 Результати та висновки. Аналіз інформації, формулювання висновків, статистичні дані, зведені таблиці, графіки, виготовлення макетів5 Презентація, звіт. Доповідь, звіт, гра, музично-літературна композиція, мультимедійна презентація, реклама, відеофільм6 Оцінка. Самооцінка, колективне обговорення, формулювальне та бальне оцінювання
Види презентації проєктів:- наукова доповідь; - ділова гра; - демонстрація відеофільму; - екскурсія; - телепередача; - наукова конференція; - діалог історичних або літературних персонажів;- театралізація; - ігри з залом; - захист на Вченій Раді; - спортивна гра; - спектакль; - подорож; - реклама; - прес-конференція - інсценування.