Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Презентація на тему: "Професії"

Про матеріал

Тема: «Моя майбутня професія. Професійні навички»

MY FUTURE PROFESSION

Мета:1) вдосконалювати навички діалогічного мовлення з опорою на лексико-граматичну структуру;

2) розвивати спостережливість та сприяти розвитку самостійного мислення;

3) вдосконалювати навички читання;

4) вживання лексичних одиниць у граматичних структурах з дієсловом to be, Present Indefinite;

5) розвивати мовну здогадку;

6) сприяти розвитку самостійного мислення;

7) виховувати увагу, вміння чітко виконувати інструкції вчителя;

8) розвивати пізнавальний інтерес до вчення англійської мови.

Тип уроку: комбінований.

Перегляд файлу

Тема: «Моя майбутня професія. Професійні навички»

 MY FUTURE PROFESSION

 

Мета:  1) вдосконалювати навички діалогічного мовлення з опорою на лексико-граматичну структуру;

2) розвивати спостережливість та сприяти розвитку самостійного мислення;

3) вдосконалювати навички читання;

4) вживання лексичних одиниць у граматичних структурах з дієсловом to be, Present Indefinite;

5) розвивати мовну здогадку;

6) сприяти розвитку самостійного мислення;

7) виховувати увагу, вміння чітко виконувати інструкції вчителя;

8) розвивати пізнавальний інтерес до вчення англійської мови.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ:

І. Привітання

Тeacher. Good morning, everybody! I'm glad to see you. How are you today?

ІІ. Підготовка до іншомовного мовлення

1. Фонетична зарядка

Правила читання буквосполучення оо. [u,u:].

Буквосполучення оо. читається [u:].

Якщо це буквосполучення стоїть  перед буквою, то читається [u].

Виняток — слово "good".

Let's practice sounds:

Put the words into two columns according to the reading rules:

 

 

Boot, wool, boot, look, fool, school, hook, spoon, soon, good, cool, wood

 

2. Мовленнєва зарядка

Вивчення вірша (вживания лексичних одиниць у граматичних структурах із дієсловом to be)

I am counting to ten,

You are giving them a pen,

She is looking at the door,

He is sitting on the floor,

All of us are walking well,

Waiting, waiting for the bell.

III. Основна частина уроку

1. Лексична робота.

   All professions are important,

All professions are necessary.

Do you want to choose any profession?

What will you be? What will your friend be?

2. Виконання вправ на вживання лексичних одиниць теми (Додаток 1)

  • Match the words with pictures (додаток 1)
  • Make words    (додаток 2)
  • Jumbled letters    (додаток 3)
  • Find 10 words    (додаток 4)
  • Missing vowels   (додаток 5)

 

3. Фізкультхвилинка.

Let’s have a rest and do some exercises singing a song:

One, two, three

Turn around

One, two, three

Touch the ground

Four, five, six

Jump up high

Four, five, six

Reach for sky.

4.Усне мовлення.

Complete the sentences about the children’s future jobs. Work in groups of three. (Додаток 6)

5. Вдосконалювання мовних навичок техніки читання вголос і про себе, вміння вести дискусію.

JOBS DIFFER… (Додаток 7)

  • Fill in the gaps and match (         )
  • Answer the questions  (         )

 

6. Організація діалогічного мовлення з опорою на лексико-граматичну структуру

EVERYDAY ENGLISH. (Додаток 8)

Match the dialogs  with the professions.

Act the dialogs. (            )

IV. Заключна частина уроку.

  1. Закріплення матеріалу. Закріплення матеріалу пройде у нас сьогодні у формі гри. Розділимося на дві групи, команда вибирає експерта. Кожна група отримує завдання . Інші групи коментують виконане завдання.

Перше завдання. Треба підібрати прислів’я до малюнків англійською мовою і знайти український еквівалент.

(Наприклад: Too many coooks spoil the broth. A bad workman quarrels with his tools.)


 

 

 

 

 

 

 

 

Друге завдання. За малюнками назвати професії

 

 

Shopassistant   builder    policeman


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

journalist     librarian    cosmonaut

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Driver      cook     fireman

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Doctor      cosmonaut    teacher

Третє завдання. Розв’язати кросворд.

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Додаток1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 4

D

o

c

t

o

r

d

s

t

c

r

e

o

q

w

s

u

l

o

n

i

t

s

y

u

m

i

i

b

f

v

k

m

d

g

h

l

b

t

p

e

c

o

o

k

z

d

r

v

i

r

l

n

g

v

x

e

a

n

l

t

e

a

c

h

e

r

r

h

o

j

o

u

r

n

a

l

i

s

t

t

r

t

f

d

c

b

a

o

i

p

f

i

r

e

m

a

n

e

w

 


Додаток 5

  •                 CoSMoNaUT
  •                 T……CH…R
  •                 D…CT…R
  •                 L…BR…R……N
  •                 DR…V…R
  •                 SH…P…SS…ST…NT
  •                 F…R…M…N
  •                 J……RN…L…T
  •                 P…L…T
  •                 B……LD…R
  •                 C……K


Додаток 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         


Додаток 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 9

 

 

 

 

V. Домашнє завдання.  WB ex.1 p.46

VI.Підсумки уроку. Учитель підбиває підсумки уроку та оцінює учнів.

Thank you for your work today. The lesson is over. Good-bye.

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
5 лютого
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку