МЕТА: Формувати предметні компетентності:засвоєння учнями знань про зміст і послідовність дій під час проведення першої приміркивміння проводити першу примірку та усувати недоліки. Розвивати ключові компетенції:здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами (уміння оперувати базовою технічною термінологією)інформаційно-комунікаційна компетентність (уміння працювати в парах)соціальна та громадянська компетентності (уміння організовувати свою діяльність).навчання впродовж життя (уміння самостійно опановувати нові технології та засоби діяльності, розвивати увагу, логічне мислення, уяву).
Послідовність виконання роботи:1. Одягти спідницю, підготовлену до першого примірювання, так, щоб лінії середини переднього й заднього полотнищ були на відповідних місцях.2. Сколоти пояс спідниці по лінії талії та місце застібки шпильками.3. Перевірити ширину виробу на талії та стегнах. Якщо спідниця заширока на бокових швах, то надлишкову тканину слід заколоти шпильками.4. Уточнити ширину й довжину виточок.5. Уточнити та визначити лінію пришивання пояса.6. Визначити довжину виробу.7. Усі уточнення позначити на виробі за допомогою прямих стібків, крейди та шпильок.8. Якщо були внесені зміни, зметати зрізи та виточки по нових лініях.
Послідовність виконання роботи:1. Зшити виточки від лінії талії до вузького кінця, зводячи строчку нанівець, видалити зметувальні стібки.2. Бічні шви та при наявності шви на передньому або задньому полотнищах спідниці зшити від зрізу талії до нижнього зрізу. Починати та закінчувати зшивання слід машинною закріпкою. Якщо на задньому полотнищі передбачається розріз або шлиця, то шов не дошивати на відповідну відстань.3. Залишити не зшитим шов для застібки (15-17 см) по лівому бічному шву або середньому шву заднього полотнища.4. Видалити зметувальні стібки, залишаючи зметаною ділянку для застібки.5. Обробити зрізи швів.6. Провести волого-теплову обробку швів та виточок.