18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Презентація на тему: "Рим та його мешканці"

Про матеріал
Прентація на тему: "Рим та його мешканці" для використання на уроках Всесвітньої історії для 6 класу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рим та його мешканціУрок-подорож до одного з найбільших міст стародавнього світу «Вічного міста» - Рим

Номер слайду 2

Відвідаємо:- головну площу міста – Форум,- найбільший амфітеатр у Римі -  Колізей - побачимо акведуки, тріумфальні арки, терми. Ознайомимося:- з винаходами римських жителів, - їх побутом та повсякденним життям. А допоможе нам у цьому відомий римський філософ Сенека, якому належить вислів, який сьогодні буде  епіграфом нашого уроку « Вік живи – вік учись!

Номер слайду 3

Історичний бліц – турнір1.     Де знаходиться місто Рим? 2.     Столицею якої країни сьогодні є місто Рим? 3.     Назвіть найбільшу річку Італії.4.     Коли виникло  місто Рим?5.     Назвіть легендарних засновників Риму.6.     Чому його називають «Вічним містом»?7.     Які племена проживали на території Риму?8.     Хто такі патриції?9.   Хто такі плебеї? 10.   Що таке сенат? 11.   Консул - це…

Номер слайду 4

Дидактична гра «Конверт – сюрприз» Філософ Сенека приготував для вас конверти – сюрпризи із завданням. Правила гри. Учасники (три групи) отримують конверти. До кожного конверта вкладено набір слів, які складені разом, становлять визначення  вивченого поняття. Учасникам гри необхідно скласти зі слів визначення і назвати поняття, якому воно відповідає. Хто швидше (яка група) складе визначення, назву поняття вписує у відповідні клітинки на дошці. У кожному конверті – сюрприз – одна буква відповідного поняття.

Номер слайду 5

Місто Рим – столиця Римської імперії, велике, гарне місто, побудоване руками багатьох тисяч рабів. У ІІ ст. до н. е. в ньому налічувалося понад 1 мільйон жителів. Рим був оточений кріпосною стіною з вежами та воротами. Стіна була 17 км. завдовжки, 15 м. заввишки і 4 м. завтовшки. На воротах міста стоїть сторожа. Вона пропонує вам  виконати тестові завдання, щоб зайти до міста.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Тести1.  Як називається урочиста зустріч римського полководця в Римі: А. Палатин;       Б. Тріумф;       В. Капітолій.2. Завойована Римом країна: А. Провінція;          Б. Колонія;    В. Контрибуція.3.  Скільки було Пунічних війн: А. 2;              Б. 4;              В. 3.4. Підрозділ Римської армії з чисельністю понад 5 тис. чоловік. А. Легіон;         Б. Когорта;            В. Центурій.5. Підйомний кран з ящиком, яким перекидали римських солдат через стіну у вороже місто: А. Таран;            Б. Катапульта;         В. Ворон.

Номер слайду 8

Від міських воріт в усі сторони світу розходилися дороги, які з’єднували столицю з провінціями. У центрі міста була головна площа – Форум. Кожний імператор намагався прикрасити столицю гарними будівлями.

Номер слайду 9

 Головна площа міста була оточена  величними пам’ятниками і храмами. На Палатинському пагорбі височіли палаци імператорів та знаті, а на Капітолії, другому знаменитому пагорбі, стояли храми богів. Найвеличнішим храмом у Римі був храм усіх богів  - Пантеон.

Номер слайду 10

 Найголовнішим був храм Юпітера, верховного бога римлян.

Номер слайду 11

 Там же стояв храм дволикого бога Януса. Коли римляни вели війну, двері храму були відчинені. А якщо в країні панував мир, двері храму зачиняли. За всю історію Риму двері храму Януса зачинялися лише двічі, оскільки римляни вели безперервні війни.

Номер слайду 12

У Римі є багато цікавих місць. Філософ Сенека пропонує відвідати нам ці місця.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

«Намисто знань»Завдання: Самостійно опрацюйте  матеріал у підручнику «Техніка і винаходи в Римі». Ст. 244. Кожен, хто опрацює текст, напише на намистинці найважливіший винахід римлян.

Номер слайду 23

 - Багаті громадяни проводили на Форумі дуже багато часу, займаючись політичною діяльністю (сенатори, консули.)- Деякі віддавали перевагу службі в армії (полководці, легіонери) та фінансовій діяльності (місцева знать – нобілітет). - Представники середніх шарів були представлені архітекторами, лікарями , філософами.    - Більшість простих громадян була ремісниками, торговцями або землеробами.

Номер слайду 24

Домашнє завдання1. Будинки   римлян.2. Їжа,   одяг,   взуття,   прикраси,   зачіски. 3. Виховання   дітей. Прочитати параграф 49.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Закріплення теми1.     Яку назву мала головна площа в Римі?2.     Пагорб у Римі, на якому були збудовані храми богів. 3.     Як називалися водогони в Римі?4.     Назвіть найбільший амфітеатр у Римі. 5.     Розкішні лазні(бані), які водночас слугували клубами для римлян. 6.     Як називався  будинок багатих римлян?7.     Найціннішою річчю в домі знатного римлянина була рукописна книга. Як вона називалася? 8.     Храм усіх богів у Римі - це... 9.     Знать у Римі.

Номер слайду 37

Приведіть у відповідність. Споруда на честь перемоги над ворогами2. Знаменитий амфітеатр у Римі3. Римська площа, на якій проходило політичне життя римлян. Колізей2. Форум3. Тріумфальна арка

Номер слайду 38

Ось і завершується наша уявна подорож до вічного міста Рима. Дякуємо філософу Сенеці за цікаву екскурсію по місту. -         Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці?-         Що вам найбільше  сподобалося?

pptx
Додано
23 березня
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку