В даному матеріалі представлені різноманітні форми і прийоми проведення рефлексії на різних етапах уроку. Наведені приклади можна використовувати при підготовці до уроків учителям усіх категорій.
Різноманітні форми і прийоми рефлексії на уроках мистецтва. Дикало Т. М.вчитель музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво»ЗОШ I-III ступенів № 9 Покровської міської ради
Номер слайду 2
«Що таке рефлексія і для чого вона потрібна?»Для підвищення ефективності навчання на уроках мистецтва необхідно застосовувати різноманітні форми і прийоми рефлексії. Тому варто «потоваришувати» з рефлексією, приділити їй увагу, час, і вона віддячить вам.
Номер слайду 3
«Емоційна рефлексія»
Номер слайду 4
«Загадкові листи»Оберіть лист за кольором, який хочете відкрити ( для відкриття натисніть на лист та прочитайте його.)
Номер слайду 5
«Рефлексивний екран»Висловіть свою думку про урок, обираючи початок фрази з рефлексивного екрану на дошці (презентації)речення,уроку
Номер слайду 6
«Сенкан»Слово походить від фр. «п’ять» і означає неримований вірш у п’ять рядків на запропоновану тему. Увертюра яскрава, симфонічна звучить, налаштовує, відображає виконує великий симфонічний оркестр вступ (початок)
Номер слайду 7
«Акрослово»
Номер слайду 8
«Мікрофон» Мікрофон (іграшковий, макет) передається по черзі всім учням класу, вони висловлюють власні думки вголос. Також можна використовувати кольорові стікери: кожен учень пише свої враження та прикріплює біля зображення того мікрофону, що найбільш відповідає його висловлюванню.
Номер слайду 9
« Букет настрою»Який букет ви візьмете сьогодні з уроку? Чому?світлий,
«Вагончики»Учні обирають, в який вагончик «посадити» свою нотку (стікер, магніт, нотка)Мені найбільше сподобалося…Найбільший мій успіх- це…Мені було складно…Мене здивувало, що…Тепер я знаю, що…
Номер слайду 12
«Інтерв’ю»Вчитель в ролі журналіста бере інтерв’ю в учнів. Учні висловлюють свої думки вголос.
Номер слайду 13
« Все в твоїх руках»
Номер слайду 14
«Дерево творчості» Прикріпіть на дерево листя, квіти, плоди. Плоди – урок пройшов корисно, плідно. Квітка – досить непогано. Зелений листочок – щось було, звичайно, а взагалі – незрозуміло. Жовтий листочок – «чахлий», пропащий урок.
Номер слайду 15
«Ранець-м’ясорубка-кошик» Прикріпіть нотку з власними думками, враженнями до відповідного зображення.
Номер слайду 16
«Оціни роботу за допомогою фразеологізмів» Від уроку я на сьомому небі. Під час уроку гнули спину. Дізнався, що на вербі груші ростуть. Замість навчання воду решетом носили. Працювали з вчителем душа в душу. У цій темі всі зуби з’їли. ТАКТАКНІНІ
Номер слайду 17
смс-ка. Варіанти рефлексії на уроках мистецтва: Інстаграм, вайбер, фейсбук, Microsoft Teams