Презентація на тему "Система Охолодження ДВЗ"

Про матеріал
Презентація на тему "Система Охолодження ДВЗ" з предмета спеціальна технологія .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготував викладач: Заречний Андрій Анатолійович Тема: «Система охолодження тракторного двигуна внутрішнього згорання» Головинське вище професійне училище нерудних технологій

Номер слайду 2

формування знань і вмінь учнів під час вивчення теми системи охолодження; виявити прогалини в знаннях учнів при закріпленні теми системи охолодження;

Номер слайду 3

1. Як кріпиться тарілка пружини клапана до стрижня клапана? сухариками

Номер слайду 4

2. З якою швидкістю обертається розподільний вал щодо колінчастого вала? у 2 рази швидше

Номер слайду 5

3. Для чого призначений штовхач ГРМ? для передачі зусилля від розподільного вала

Номер слайду 6

4. Який клапан при роботі двигуна нагрівається до більш високої температури? випускний 

Номер слайду 7

5. Для чого передбачені теплові зазори в ГРМ? для виключення нещільного закриття клапанів   

Номер слайду 8

Перегрівання ДВЗ Переохолодження ДВЗ зменшується потужність через зростання механічних витрат на подолання сил тертя; зменшується наповнення циліндрів свіжим зарядом робочої суміші; нагрівається мастило, в'язкість його зменшується, мащення деталей погіршується; деталі інтенсивно спрацьовуються і змінюють свої механічні властивості. знижується потужність, підвищується витрата палива через погіршення умов утворення і згоряння робочої суміші; збільшуються затрати потужності на подолання сил тертя через погіршення мащення деталей при збільшенні в'язкості масла.

Номер слайду 9

забезпечує безперервне відведення частини теплоти, що виділяється при згорянні палива, а також підтримує оптимальний тепловий режим роботи двигуна.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

кожух; ротор вентилятора; напрямний апарат; захисну сітку; циліндр двигуна з ребрами; щитки-дефлектори; масляний радіатор; тягу керування жалюзі; жалюзі.

Номер слайду 12

Т- 40 АМ чотирициліндровий чотиритактний дизельний двигун повітряного охолодження Д-37, або Д-144, Т-25А обладнаний двоциліндровим чотиритактним дизельним двигуном повітряного охолодження (Д21А)

Номер слайду 13

сорочка охолодження (порожнини блока і головки блока циліндрів); радіатор верхній і нижній патрубок з’єднується з сорочкою охолодження; рідинний відцентровий насос; вентилятор; термостата; кришка з пароповітряним клапаном; зливний краник, встановлених на нижньому бачку радіатора і блока циліндрів.

Номер слайду 14

Трактора МТЗ-80 і МТЗ-82 (чотирициліндрові чотиритактні дизельні двигуни сімейства 4Ч11/12,5 (моделі Д-240 і Д-243) Трактор Т-150, Т–150К (СМД-62 V-подібний 6-ти циліндровий, чотиритактний, дизельний двигун (оснащений турбонаддувом з безпосереднім уприскуванням палива. Двигун ЯМЗ-236Д (без турбонаддува, з займанням від стиснення).

Номер слайду 15

Надійність роботи рідинної системи охолодження залежить від властивостей охолоджувальної рідини: достатньо теплоємкою висока температура кипіння низька температура замерзання не мати схильності до утворення накипу не викликати корозії металевих деталей не пошкоджувати гумових та пластикових матеріалів безпечна для людини в процесі експлуатації пожежонебезпечна, дешева, поширена

Номер слайду 16

Недоліки: температура замерзання 0℃ і наявність солей (у вигляді накипу відкладаються на поверхнях сорочки охолодження та деталях системи)

Номер слайду 17

Переваги: низька температура застигання і висока кипіння високий ступінь в'язкості рідина не горюча з високою теплоємністю та теплопровідністю Недолік: токсичність

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Радіатор призначений для охолодження рідини. Складається з верхнього і нижнього бачків, сполучених між собою серцевиною. Тепла вода двома трубопроводами подається із сорочок охолод­ження головок циліндрів у верхній бачок, в якому є заливна гор­ловина з паровідвідною трубкою. Заливна горловина закриваєть­ся кришкою з паровим і повітряним клапанами.

Номер слайду 20

підтримує в системі надлишковий тиск 0,14 Мпа; підвищує температуру кипіння; зменшує пароутворення і витрату охолоджувальної рідини; відво­дить пари рідини з системи в атмосферу при її закипанні, коли тиск в системі збільшується до 0,15...0,17 МПа; сполучає атмосферу із системою при остиганні рідини; за­побігає сплющенню і деформації трубок серцевини;

Номер слайду 21

вал насоса; крильчатка; підшипники; болт кріплення крильчатки; самопідтискний сальник; маточина шківа; шків; вентилятор;

Номер слайду 22

підтримує температуру охолодженої рідини при різних навантаженнях двигуна і температурах навколишнього повітря, забезпечує швидке прогрівання двигуна після його пуску; залежно від температури охолоджувальної рідини спрямовує потік із сорочки охолодження у верхній бачок радіатора або до насоса через відвідну трубку. Термостати бувають рідинні (сильфонні) і з твердим наповнювачем. Застосовують обидва типи термостатів.

Номер слайду 23

ВІДЕО

Номер слайду 24

заливати в систему чисту, м'яку воду; радіатор потрібно заповнювати до рівня горловини, під час роботи стежити, щоб рівень води був нижче за 8 см від верхньої площини заливної горловини; доливати воду в систему перегрітого двигуна слід поступово при працюючому двигуні;

Номер слайду 25

ЩО: Перевірити рівень охолоджувальної рідини в радіаторі, усунути підтікання, у разі потреби долити воду; Очистити радіатор від бруду та рослинних решток; ТО – 1: Змастити підшипник рідинного насоса; Перевірити натяг паса вентилятора; ТО – 3: Промити систему охолодження розчином для видалення накипу; Сезонне обслуговування (СО): Перевірити роботу термостату та термометру; Установити або зняти утеплювальні чохли.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Домашня робота: 1.Переглянути відео на платформі класрум будова системи охолодження трактора МТЗ 80. 2.Підготувати повідомлення про проведення технічного обслуговування системи охолодження у сучасних тракторах .

ppt
Пов’язані теми
Технології, Презентації
Додано
20 січня 2023
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку