У процесі навчання учнів можна використовувати активні форми навчання, спрямовані не так на повідомлення учням готових знань, їх запам'ятовування та відтворення…
Вступ. У процесі навчання учнів можна використовувати активні форми навчання, спрямовані не так на повідомлення учням готових знань, їх запам'ятовування та відтворення……а на організацію їх діяльності та самостійних умінь освоєння знань в процесі активної пізнавальної діяльності, спрямованої на вирішення освітніх завдань.
Різновиди скрайбінга. Відеоролики - створення і використання готового відеоролика в скрайбінзі. Скрайбінг на заходах, таких як конференції, семінари, презентації, навчання. Скрайб виробляє візуалізацію основного сенсу прямо в процесі заходу.3 D-скрайбінг - використання 3 D-ручок для створення образів в обсязі. У підсумку виходить красива історія, яку можна помацати і залишити на пам'ять.
Мій вчитель історії одного разу на уроці зобразив древнього єгиптянина. За сюжетом боги розгнівалися на нього і відправили в наш час. Повернути переляканого «туриста» назад міг кожен із студентів. Головне - накопичити достатньо «магічної сили», правильно відповівши на ряд питань про країну пірамід. «Манною» служили кружечки з синього картону. Намагаючись їх заробити, в гру включилися навіть закоренілі двієчники.
Докладніше…Коучинг формує готовність учнів до саморозвитку, проектує і конструює освітнє середовище школи або вузу, допомагає будувати освітній процес з урахуванням індивідуальних особистісних якостей учня. Головне оріентуватись не на примус учнів до засвоєння обов'язкових способів і систем вирішення завдань, а на вільну реалізацію різних підходів, в тому числі нестандартних.***
Ментальні карти. Це техніка візуалізації мислення. Застосування ментальних карт дуже різноманітні - наприклад, їх можна використовувати для того, щоб зафіксувати, зрозуміти і запам'ятати зміст книги або тексту, згенерувати і записати ідеї, розібратися в новій для себе теми, підготуватися до прийняття рішення.
«Знання у власному розумінні слова повідомити неможливо. Можна їх людині запропонувати, підказати, але оволодіти ними він повинен шляхом власної діяльності. Можна наповнити чимось тіло, але розум наповнити не можна. Він повинен самостійно все охопити, засвоїти, переробити ». Фрідріх Дістервег